Ja zelfde soort muziekquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:20 schreef Schakeltopia het volgende:
is dit een gevalletje geh ma tanzen jaja?
Niet klik gedaan.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:40 schreef Schakeltopia het volgende:
die twee zijn getrouwd he, buiten gtst
heb geen BB meer gekeken verderquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Was efe vergeten dat BB er op is
Owh, vind je t niet leuk?quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb geen BB meer gekeken verder
meh niet echt. heb er niet zoveel puf inquote:
Ik eigenlijk ook niet zoquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
meh niet echt. heb er niet zoveel puf in![]()
geen zin om het te volgen. misschien keertje als ik mij verveel oid
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb geen BB meer gekeken verder
ik kom hier wel af en toe kleppenquote:
Je moet wel anders ga ik jou missen en moet ik naar BB toe. Mij wil je niet in BB hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kom hier wel af en toe kleppen
anders mis ik jullie
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet wel anders ga ik jou missen en moet ik naar BB toe. Mij wil je niet in BB hebben.
Dit is een ban uitlokking.quote:
Misschien is het Soury wel.quote:
Prutser.quote:
quote:
nietusquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:51 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn echte naam is Tiband, of ja nou als je mijn voornaam wilt weten is het gewoon Jos.
![]()
![]()
Hoi Sjaak, mijn naam is Hans.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:51 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn echte naam is Tiband, of ja nou als je mijn voornaam wilt weten is het gewoon Jos.
![]()
![]()
Dat is al voorbij. Nogmaals bedankt voor je fellicitatie. Over 11 maanden sta je weer paraat he?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je een ban in BB of kwam je gewoon ff buurten?
Hoi Meneer Worstquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoi Sjaak, mijn naam is Hans.
Ow? Ik zie dat je 451 notes hebt, waarvan 450 van Paul.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
tuurlijk niet
ik ben gewoon een voorbeeld user
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow? Ik zie dat je 451 notes hebt, waarvan 450 van Paul.![]()
Wat wil je erover kwijt?
Zijn naam mag hier niet genoemd worden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow? Ik zie dat je 451 notes hebt, waarvan 450 van Paul.![]()
Wat wil je erover kwijt?
RuPaul dan? Lupa? Laup? Palu? of gewoon Henk?quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn naam mag hier niet genoemd worden.
ik heb er 1 om mijn postquote:
doe is even die quote editenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb er 1 om mijn post
en wil je nu een sticker![]()
Strondkind is voldoende.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
RuPaul dan? Lupa? Laup? Palu? of gewoon Henk?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb er 1 om mijn post
en wil je nu een sticker![]()
Beetje langzaam op gang komen.quote:
Pak voor mij ook even.quote:Op donderdag 6 januari 2022 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Eerst maar even weer koffie pakken
Topper!quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:04 schreef Moonlight het volgende:
Mogge! 8.3 km er op zitten vanmorgen
quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:04 schreef Moonlight het volgende:
Mogge! 8.3 km er op zitten vanmorgen
Heeft weer een beetje gevroren maar de zon schijntquote:Op donderdag 6 januari 2022 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Iedereen begint wat langzaam vandaag. Maarja het is ook weer koud buiten.
Ik moet nog boodschappen doen, maar dat kan over 2 uur ook nog wel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Iedereen begint wat langzaam vandaag. Maarja het is ook weer koud buiten.
moonlight is lekker actief
Heb een kast met vakken en lades; wasmandbodem bedekt met vrieselementen, daar alles op uitgestald, paar dingen die wegkunnen bovenop, laken eroverheen, pannen met heet water in de vriezer en hoppa; half uurtje later was het ijs weg. De boel terug ingeladen, paar dingen weggegooid, weer plek voor nieuwe voorraadquote:
Dan gaat het idd wel iets sneller.. Ik doe er een bak onder en gooi die dan leeg.. wat op zich ook wel vrij snel gaatquote:Op donderdag 6 januari 2022 11:55 schreef maily het volgende:
[..]
Heb een kast met vakken en lades; wasmandbodem bedekt met vrieselementen, daar alles op uitgestald, paar dingen die wegkunnen bovenop, laken eroverheen, pannen met heet water in de vriezer en hoppa; half uurtje later was het ijs weg. De boel terug ingeladen, paar dingen weggegooid, weer plek voor nieuwe voorraad![]()
En ik weet weer precies wat er in zit
Ja gaat wel goed.. Hoe is t daar?quote:
Gaat goed!quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed.. Hoe is t daar?
Wat doet die dan?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat goed!
Mannetje hier begint echt belachelijk schattig te worden!
Mevrouw ToT is net thuis en gaat leche flan maken volgens een nieuw recept. Ben benieuwd!
Ach de bekkies die hij trekt, de enthousiaste reacties enz.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat doet die dan?En wat is dat wat ze gaat maken?
Vrolijk mannetje is hij sowieso iddquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach de bekkies die hij trekt, de enthousiaste reacties enz.
En mijn vrouw maakt dit: https://panlasangpinoy.com/leche-flan
Heeft ze al wel vaker gedaan, maar nu met koffiemelk i.p.v. halfvolle melk en dat schijnt een enorme verbetering te moeten zijn!
Omnomnom .... is dat niet een recept met gecondenseerde melk?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach de bekkies die hij trekt, de enthousiaste reacties enz.
En mijn vrouw maakt dit: https://panlasangpinoy.com/leche-flan
Heeft ze al wel vaker gedaan, maar nu met koffiemelk i.p.v. halfvolle melk en dat schijnt een enorme verbetering te moeten zijn!
Yup, en ik heb net een hap van dit recept geproefd....ach, het is te eten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:45 schreef maily het volgende:
[..]
Omnomnom .... is dat niet een recept met gecondenseerde melk?
Laat dat @SolidasRock maar niet horenquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:39 schreef ToT het volgende:
Afgekoeld smaakt het wel beter, maar het oude recept heeft nog steeds mijn voorkeur.
Ik denk dat die koffiemelk puur voor het gemak en de goedkopigheid is: je hebt het altijd wel in huis.
Ik heb ook nooit koffiemelk in huis!quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Laat dat @:Solidasrock maar niet horen![]()
Ja de laatste tijd heb ik meer last van mijn slokdarm, dus doe ik er ff wat gewone volle melk doorheen tot m'n slokdarm weer wat gekalmeerd is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook niet, zwarte koffie masterrace
Of een Kwokje.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
Niets mis met een kwakje melk in de koffie.
Voor jou ben ik er altijd.quote:
Yeah!quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor jou ben ik er altijd.
Pozza ligt in de oven.quote:
Jij bent lekker.quote:
* SBE houdt wijselijk zijn snavel.quote:
Wat braaf ja weer hahaquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE houdt wijselijk zijn snavel.
Ik kan ook wel braaf zijn.quote:
Vooral als je snavel houdt iddquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan ook wel braaf zijn.
Ook jij kan te ver gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vooral als je snavel houdt idd![]()
Weet ik.. zal wel even mijn mond weer ophoudenquote:
Je mond ophouden? Zover hoef je nou ook weer niet te gaan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet ik.. zal wel even mijn mond weer ophouden
Niet? Gelukkig maar dan..quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je mond ophouden? Zover hoef je nou ook weer niet te gaan.
Kom maar weer onder mijn vleugeltje.quote:
Maar dan val ik in slaap, en moet nog verder met mijn seriequote:Op donderdag 6 januari 2022 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom maar weer onder mijn vleugeltje.
Dan kus ik je wel op tijd wakker.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan val ik in slaap, en moet nog verder met mijn serie
* Mrsloveable kruipt onder SBE zijn vleugel..quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kus ik je wel op tijd wakker.
Ik drink nou amandelmelluk want dat schijnt beter te zijn. Dat is wat minder goedkoop. Ik hoop dat ik nu bij de elite hoor?quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:39 schreef ToT het volgende:
Afgekoeld smaakt het wel beter, maar het oude recept heeft nog steeds mijn voorkeur.
Ik denk dat die koffiemelk puur voor het gemak en de goedkopigheid is: je hebt het altijd wel in huis.
amandelmelkquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik drink nou amandelmelluk want dat schijnt beter te zijn. Dat is wat minder goedkoop. Ik hoop dat ik nu bij de elite hoor?
Dit is ook wel lekker, dronk ik eerder altijdquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik drink nou amandelmelluk want dat schijnt beter te zijn. Dat is wat minder goedkoop. Ik hoop dat ik nu bij de elite hoor?
Dat is ook heel belangrijk, na het eten even uitbuikenquote:
schakeltjeeeeeequote:Op donderdag 6 januari 2022 19:21 schreef Schakeltopia het volgende:
zoo jullie hebben flink doorgebabbelt zie ik wel!
Ga ik even checkenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:21 schreef ToT het volgende:
Één of andere vage redneck met een hele schare Nederlandse fans. Hoe meer je van hem ziet, hoe toffer hij eigenlijk is!
Heb jij die serie al uitgekeken? Ik moet nog 4 aflevering ga vanavond verder kijkenquote:
nee nog niet uitgekekenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb jij die serie al uitgekeken? Ik moet nog 4 aflevering ga vanavond verder kijken
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja daarna wel weer hoor. moet even weg straks
nee dat nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
heb je dat wel aangevraagd?
in 4voud?
Wie is dat dan?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Maggie Renée vind ik veel leuker, maar voor de afwisseling is vind ik deze ook leuk!
ja maar mijn flixnet gaat automatisch door naar de volgende aflevering. en dan kijk je er zo een paar achter elkaar hequote:
Bij mij ook maar kijk meestal maar 1 of tweequote:Op donderdag 6 januari 2022 19:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja maar mijn flixnet gaat automatisch door naar de volgende aflevering. en dan kijk je er zo een paar achter elkaar he
Dat nummer van Frank Boeijen blijf ik ook één vd beste Ned. nrs. vinden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:21 schreef ToT het volgende:
Één of andere vage redneck met een hele schare Nederlandse fans. Hoe meer je van hem ziet, hoe toffer hij eigenlijk is!
Maar tis wel allemaal heel vaag eigenlijk, benieuwd naar het eindequote:Op donderdag 6 januari 2022 19:29 schreef Schakeltopia het volgende:
hij kijkt lekker weg in ieder geval
ja heel vaag, maar het word steeds meer duidelijk naar mate je verder bentquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar tis wel allemaal heel vaag eigenlijk, benieuwd naar het einde
Van wat?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:32 schreef Schakeltopia het volgende:
en dat is leuk voor mrsloveable, want die kan dan leuk een roze thema kiezen
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat nummer van Frank Boeijen blijf ik ook één vd beste Ned. nrs. vinden.
Ohquote:
dat kan je nu niet???quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
dat is een nieuwe feature, dat je hem kan personaliseren. en dus je eigen kekke kleurtje thema kan kiezen ofzo
Hij heeft hem ook mooi gezongen in duet met Ramses Shaffie.quote:
Ow dat is wel een heel aparte combinatie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft hem ook mooi gezongen in duet met Ramses Shaffie.
Wel een mooie combinatie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat is wel een heel aparte combinatie.
Ik wilde deze Youtuber nog voorstellen om Pastorale te luisteren (met ondertiteling).
Heb altijd een plaatje als achtergrondquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
dit is wel wat voor mrsloveable
[ afbeelding ]
Ga ik checken!quote:
ik heb nog steeds dezelfde als hoe hij uit de verpakking kwamquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb altijd een plaatje als achtergrond
Ik verander dat altijd meteenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb nog steeds dezelfde als hoe hij uit de verpakking kwam
Nog een ----- door zijn naamquote:
Wees blij dat je naar buiten magquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
zo de kou in, echt geen zin in man jeezus
Maar dan wel aangepast.quote:
mopquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wees blij dat je naar buiten mag
Die is ziek, maar wordt nu wel steeds fitterquote:
fijn hoor!quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die is ziek, maar wordt nu wel steeds fitter
Morgen ga ik naar de GGD en test ik mij weer de vrijheid inquote:
dan hoop ik dat je negatief bentquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar de GGD en test ik mij weer de vrijheid in
Hoop ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je negatief bent![]()
Als je maar positief nieuws hebt.quote:
Nou, inderdaadquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je maar positief nieuws hebt.
Dan gaan we extra goed het weekend in.quote:
Ben al begonnenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan gaan we extra goed het weekend in.
Heb Disney+ inmiddels opgezegd, er is momenteel veel te zien op Netflix. Ben nu begonnen met manuscript. (geloof dat ie zo heette, vliegtuig vertrekt in 2003 maar arriveert 5,5 jaar later en niemand weet waarom).quote:
gave seriequote:Op donderdag 6 januari 2022 20:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb Disney+ inmiddels opgezegd, er is momenteel veel te zien op Netflix. Ben nu begonnen met manuscript. (geloof dat ie zo heette, vliegtuig vertrekt in 2003 maar arriveert 5,5 jaar later en niemand weet waarom).
Heb nog wel Prime en Appletv+
Manifest*quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb Disney+ inmiddels opgezegd, er is momenteel veel te zien op Netflix. Ben nu begonnen met manuscript. (geloof dat ie zo heette, vliegtuig vertrekt in 2003 maar arriveert 5,5 jaar later en niemand weet waarom).
Heb nog wel Prime en Appletv+
Vind het wel interessante verhaallijn, hopelijk verneuken ze het verhaal uiteindelijk niet zoals het einde van Lost.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
gave serie
errgggggg verwarrend in het begin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vind het wel interessante verhaallijn, hopelijk verneuken ze het verhaal uiteindelijk niet zoals het einde van Lost.wordt nog veeeel spannenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
ja de hele dag doorquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maaruh leg ff uit, komt BB soms op vaste tijden of zo? ik dacht 24/7?
Waarom ben je dan de hele dag in BB en kom je savonds weer in VIV? Is er alleen overdag en middag wat interessants in BB te zien of zoiets?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja de hele dag door
en savonds van 20.30 uitzending op rtl5
overdag heb ik de livestream aan staan als ik aan het werk benquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom ben je dan de hele dag in BB en kom je savonds weer in VIV? Is er alleen overdag en middag wat interessants in BB te zien of zoiets?
Duidelijk!quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
overdag heb ik de livestream aan staan als ik aan het werk ben
dan post ik af en toe wat
savonds kan ik gewoon rustig gaan zitten kijken en fokken
viv en bb
mwahhhquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is het tot nu toe erg leuk voor jou? (en nee ik ga nog steeds niet kijken)
Was dat het ooit wel? Zullen vast wel knokpartijen zijn geweest of zo aangezien niet iedereen van knuffelen (hoi Ruud) houdtquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahhh
het is nog niet erg spannend
ja een beetje haat en nijd en soms liefdequote:Op donderdag 6 januari 2022 21:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Was dat het ooit wel? Zullen vast wel knokpartijen zijn geweest of zo aangezien niet iedereen van knuffelen (hoi Ruud) houdt?
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:46 schreef greysbones het volgende:
gezellig et solid gekletst
weet niet waar de rest is
rabbit is bijna vrij
Whehe, neuh ff chillen. Beetje chatten met een oud-collega en wat filmpjes kijken hier. Ik ga ook zo naar bed.quote:
Whaha!quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb vorige week een speciaalbier pakket gekregen van de vrouw, mij te sterk eigenlijk, ik zit nu aan de derde maar nu al wappie
lalalalalalalalallquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb vorige week een speciaalbier pakket gekregen van de vrouw, mij te sterk eigenlijk, ik zit nu aan de derde maar nu al wappie
Ja de minste is 5,3 maar dat is er maar 1, de rest is allemaal boven de 9quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!Allemaal rond de 10% of zo? Slappere biertjes dan dat drink ik zelden!
proost dan maarquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja de minste is 5,3 maar dat is er maar 1, de rest is allemaal boven de 9
test je positief door de alcoholquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
Morgen lekker naar alcohol stinken tijdens de coronatest
Dan wil ik een nieuw pakketquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
test je positief door de alcohol
nog 10 dagen vast![]()
![]()
Thanks schakeltie, het gaat elke dag een beetje beterquote:
gelukkig! fijn om te horenquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks schakeltie, het gaat elke dag een beetje beter
Ook corona?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks schakeltie, het gaat elke dag een beetje beter
ja ik heb dus gewoon nog geen pozza gegetenquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij van de pozza aan het afkicken?
Greetquote:
Nee de hele schoonfamilie, ik niksquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee de hele schoonfamilie, ik niks
Dat is al heul langquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik heb dus gewoon nog geen pozza gegeten![]()
laatste pozza was 28 december vorig jaar
mijn ouders ook beidequote:Op donderdag 6 januari 2022 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
Oh en een vriendin die langskwam ook besmet
Mn vriendin mag blij zijn voor de toekomstige genen, die van mij zijn oersterkquote:
Ja ik vind dat zo raarquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn ouders ook beide
ik niet
terwijl ik er dagelijks kom
Geen briefje?quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:03 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb net prikkie gedaan, maar heb dus heel geen bewijsje gekregen dat ik geprikt ben
Sterke ventquote:Op donderdag 6 januari 2022 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee de hele schoonfamilie, ik niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |