Die gaat alles bepalen als je haar de ruimte geeftquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:56 schreef Sestra666 het volgende:
dat mens bemoeit zich steeds met t warm water
Belgen zijn levensgenietersquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat hebben die belgen toch met konten, poep, enzo
en er weer bij blijven hangenquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die gaat alles bepalen als je haar de ruimte geeft
Direct afstraffen
van Grace of Peterquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Echte shampoo gespot:
[ afbeelding ]
Een puinhoop jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:00 schreef puzziepie het volgende:
Sercan en Grace wordt ook nog wel wat.
Als je van overdreven houd welquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:00 schreef puzziepie het volgende:
Sercan en Grace wordt ook nog wel wat.
Hmmm. Ze valt uiteindelijk wel mee. Is geen Zoey van vorig jaar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:00 schreef Moonlight het volgende:
Jeeuss wat heeft die Grace een irritante overdreven stem
Dat is dan Peter, want Grace dacht dat het huis dat zou hebben en had niets bij haar.quote:
Ik weet niet iedere keer als ik haar hoor denk ik echt ja uhhh stil maarquote:Op woensdag 5 januari 2022 20:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hmmm. Ze valt uiteindelijk wel mee. Is geen Zoey van vorig jaar.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als dat gebeurt... dan kom ik je ontbijt brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |