quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver, uit 2000 alweerquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Haha, weer iemand die straks haar moeder nog uit bad moet halen:
zou hij ook zo'n keldertje hebben?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Hij heeft zijn oudste per ongeluk gescalpeerd tijdens het 'sporten'.
Het is ook prima te doen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat dat best wel lekker kan zijn eigenlijk
Het stereotype is gelijk bevestigd zodra hij praatquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:44 schreef Poefbank het volgende:
zijn ogen staan erg ver uit elkaar. Dat krijg je als moeders blijft drinken tijdens de zwangerschap
Ik zat wel te denken, aangezien ik vermoed dat hij 100 % in NL is opgegroeid en zijn ouders misschien ook, en waarom kan hij dan niet één fatsoenlijke Nederlandse zin formuleren?quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het stereotype is gelijk bevestigd zodra hij praat
Instagram-postquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:48 schreef Joop_W het volgende:
Een officiele comingout, hoe zie ik dat voor me? Op het dorpsplein?
Deze ritselt vast wat bij als loverboy ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Ik zat wel te denken, aangezien ik vermoed dat hij 100 % in NL is opgegroeid en zijn ouders misschien ook, en waarom kan hij dan niet één fatsoenlijke Nederlandse zin formuleren?
Praat thuis Papiaments.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:48 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik zat wel te denken, aangezien ik vermoed dat hij 100 % in NL is opgegroeid en zijn ouders misschien ook, en waarom kan hij dan niet één fatsoenlijke Nederlandse zin formuleren?
In het Engels nog wel terwijl ze vast geen enkele buitenlander op haar Insta heeft, ach ja, ze is het kwijt.quote:
Die is reizen zei ze.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:56 schreef Fosive het volgende:
Is @:Pisces29 definitief afgehaakt bij First Dates?
Riraahraaizuhquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:56 schreef Fosive het volgende:
Is @:Pisces29 definitief afgehaakt bij First Dates?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:57 schreef Dierckxsens het volgende:
"Renee met een streepje?"
"Dat zal je vannacht wel zien."
Stiekem een van de deelnemersquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
The plot thickens.
Blijkt straks gewoon dat @:pisces29 zélf alle bingo-boxen aantikt
First DatesGODINquote:Op woensdag 5 januari 2022 19:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
The plot thickens.
Blijkt straks gewoon dat @:pisces29 zélf alle bingo-boxen aantikt
Nou, misschien wel een optie. Ik zag wel een flinke kont.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |