abonnement Unibet Coolblue
pi_203041795
Nov 6, 2019
Pandemic simulation exercise spotlights massive preparedness gap
Event 201, hosted by the Johns Hopkins Center for Health Security, envisions a fast-spreading coronavirus with a devastating impact



Dit doen we met onze zorghelden:


Just a reminder..
Modbreak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/modbreak

MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).

Verschillende video's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meest gevaccineerde land in de wereld.



Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)

'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'

:+ :+ :+

Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geaccepteerde ridiculiteit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter


The show must go on folks!

Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203041853
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 09:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wie dan?
Dat is lastig te zeggen op dit moment aangezien het medisch gezien niet snel zal worden toegegeven. Waarschijnlijk krijgen we de daadwerkelijke feiten omtrent de slachtoffers en bijwerkingen pas over jaren, als niet decennia, te horen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 5 januari 2022 @ 09:50:36 #3
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203041950

Je kind zal maar een lerares hebben met zo een zelfde kronkel
Mai pben rai~!
pi_203041983
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2022 09:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is lastig te zeggen op dit moment aangezien het medisch gezien niet snel zal worden toegegeven. Waarschijnlijk krijgen we de daadwerkelijke feiten omtrent de slachtoffers en bijwerkingen pas over jaren, als niet decennia, te horen.
En van wie heb je het vermoeden?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 5 januari 2022 @ 09:59:16 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203042119
Ik kijk niet zo heel vaak in dit topic.
Maar begrijp ik nu dat je dus aids krijgt van vaccins..
En 1 jarige baby's plegen zelfmoord met vuurwapens..

Dus... Wat is next?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203042172
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 09:59 schreef theguyver het volgende:
Ik kijk niet zo heel vaak in dit topic.
Maar begrijp ik nu dat je dus aids krijgt van vaccins..
En 1 jarige baby's plegen zelfmoord met vuurwapens..

Dus... Wat is next?
Next is dat over 10 jaar de wetenschap toegeeft dat het vaccin verantwoordelijk is voor de dood van een 1-jarige baby met een dodelijke schotwond...
En dat het vaccin verantwoordelijk is voor AIDS..
Begin jaren negentig was AZT verantwoordelijk voor AIDS volgens de voorloper op BNW (ZapRuder)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 5 januari 2022 @ 10:14:55 #7
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203042427
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 09:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Individueel is het pech hebben als je ernstig ziek wordt door Covid, maar in de grote groep is dat juist de reden waarom we in lockdown zitten: bij elkaar opgeteld zijn die pechgevallen een te grote belasting op de zorg.
En vaccinatie man dat terugdringen.
[..]
Nou nee, als je van Covid zieker zou worden dan van het vaccin, dan betekent dood door Covid niet automatisch dat je ook aan het vaccin was overleden.

Maar eerder stelde je dat iemand die komt te overlijden aan Covid een pechgeval.
Geldt dat dan niet voor het vaccin? Waarom is een pechgeval door het vaccin wel een reden om niet te vaccineren, en een pechgeval door Covid geen reden om juist wel te vaccineren?
[..]
Er zijn best veel in COR tegen het vaccineren van kinderen.
Er wordt hier altijd net gedaan alsof iedereen in COR pro vaccinatie, pro maatregelen, pro QR code, etc. is. Maar dat is helemaal niet zo.
Ik denk niet dat 'al die jonge gezonde pechgevallen' voor een overbelasting van de zorg zorgen, dit zijn namelijk incidenten. Er is een duidelijk profiel van de mensen met corona op de IC. Schandalig dat dit niet vaker benoemd wordt en er gezonde jongeren in angst zitten omdat ze denken dat er een redelijke kans is dat ze komen te overlijden door covid.

Waarom is een pechgeval door het vaccin wel een reden om niet te vaccineren, en een pechgeval door Covid geen reden om juist wel te vaccineren?

Een pechgeval door het vaccin is voor mij in ieder geval geen reden om me niet te vaccineren hoor maar het geval Maddy moet wel bellen doen rinkelen hopenlijk. En hoe ze ermee om zijn gegaan, dit zegt mij dan weer veel, daaraan kun je goed zien dat die fabrikanten niet te vertrouwen zijn en de boel flink manipuleren. Geen wonder dat ze hun onderzoeken liefst 50 jaar willen achterhouden.
To BG or not to BG!
pi_203042494
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 10:14 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ik denk niet dat 'al die jonge gezonde pechgevallen' voor een overbelasting van de zorg zorgen, dit zijn namelijk incidenten. Er is een duidelijk profiel van de mensen met corona op de IC. Schandalig dat dit niet vaker benoemd wordt en er gezonde jongeren in angst zitten omdat ze denken dat er een redelijke kans is dat ze komen te overlijden door covid.

Waarom is een pechgeval door het vaccin wel een reden om niet te vaccineren, en een pechgeval door Covid geen reden om juist wel te vaccineren?

Een pechgeval door het vaccin is voor mij in ieder geval geen reden om me niet te vaccineren hoor maar het geval Maddy moet wel bellen doen rinkelen hopenlijk. En hoe ze ermee om zijn gegaan, dit zegt mij dan weer veel, daaraan kun je goed zien dat die fabrikanten niet te vertrouwen zijn en de boel flink manipuleren. Geen wonder dat ze hun onderzoeken liefst 50 jaar willen achterhouden.
Dat is inderdaad een fout in het beleid, dat de overheid niet gericht campagne voert op degenen die een reëel risico lopen, ipv jacht te maken op alle ongevaccineerden

En ik snap ook wel dat mensen juist daardoor gaan denken dat de overheid een andere motivatie heeft dan het uitdammen van het virus.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 5 januari 2022 @ 10:20:39 #9
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203042513
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1867603146/president-macron-vastbesloten-ongevaccineerden-dwars-te-zitten-ik-heb-veel-zin-om-ze-te-pesten

quote:
PARIJS - In een interview met krant Le Parisien heeft de Franse president Emmanuel Macron dinsdag gezegd vastbesloten te zijn mensen zonder coronavaccinatie „tot het einde te willen pesten” door „hen zo veel mogelijk de toegang tot activiteiten in het sociale leven te beperken.”

„De ongevaccineerden: ik heb veel zin om ze te pesten. En we zullen dit ook tot op het bot blijven doen. Dat, dat is de strategie”, zei het Franse staatshoofd. Hij benadrukt verder dat de zorg onder druk is komen te staan „door een aantal mensen dat zich weigert te laten vaccineren. Dat is het beste argument voor de strategie van de regering.”
Die idioot geeft zo een mooi voorbeeld.
Mai pben rai~!
  woensdag 5 januari 2022 @ 10:39:21 #10
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203042811
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 10:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is inderdaad een fout in het beleid, dat de overheid niet gericht campagne voert op degenen die een reëel risico lopen, ipv jacht te maken op alle ongevaccineerden

En ik snap ook wel dat mensen juist daardoor gaan denken dat de overheid een andere motivatie heeft dan het uitdammen van het virus.
Jij hebt onvoorwaardelijk vertrouwen in de overheid en de daaraan verbonden wetenschappers waardoor voor jou die 'andere motivatie' geen optie is.

Zelf is mijn vertrouwen in deze instanties al langer tanende en door het combineren van sommige zaken, bijvoorbeeld de Bilderberger bijeenkomsten en connecties tussen mensen in boards en commissies en het (eerder ontkend en zelfs als conspiracy weggezet door Rutte) contact met het WEF.

Stiekeme leugenaars zijn het terwijl jij blijkbaar veel goedpraat en het allemaal niet zo erg vind en ze blindelings gelooft en daardoor een onbekend en nog niet uitgefaseert product in je laat spuiten.

Want waarom wil Phizer zijn resultaten pas na 50 jaar vrijgeven? Wat vind jij daar dan van? Net een kind die een snoepje heeft gestolen en zijn handje niet open wil doen omdat hij weet dat hij fout zit.

Er kloppen gewoon teveel dingen niet. Daarnaast ben ik een van de laatste mohicanen want ongetest, onbesmet en onbespoten zit ik tussen een tsunami van gevaccineerde met corona besmette gasten. ^p^
To BG or not to BG!
  woensdag 5 januari 2022 @ 10:45:03 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203042907
quote:
Op zich ben ik het wel met Macron eens. Alleen had hij het wat slimmer moeten zeggen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_203042925
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 10:39 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Jij hebt onvoorwaardelijk vertrouwen in de overheid
Jij hebt dit, jij hebt dat...
Nu ga je voor mij invullen.

Ik geef juist aan dat ik niet achter dit beleid sta.


quote:
en de daaraan verbonden wetenschappers waardoor voor jou die 'andere motivatie' geen optie is.
Dat stel ik helemaal niet, ik geef aan dat ik steeds meer begrip krijg voor het vermoeden dat de overheid andere motieven heeft.
Of in jouw woorden, dat mijn vertrouwen in de overheid tanende is...


quote:
Zelf is mijn vertrouwen in deze instanties al langer tanende en door het combineren van sommige zaken, bijvoorbeeld de Bilderberger bijeenkomsten en connecties tussen mensen in boards en commissies en het (eerder ontkend en zelfs als conspiracy weggezet door Rutte) contact met het WEF.

Stiekeme leugenaars zijn het terwijl jij blijkbaar veel goedpraat en het allemaal niet zo erg vind en ze blindelings gelooft en daardoor een onbekend en nog niet uitgefaseert product in je laat spuiten.

Want waarom wil Phizer zijn resultaten pas na 50 jaar vrijgeven? Wat vind jij daar dan van? Net een kind die een snoepje heeft gestolen en zijn handje niet open wil doen omdat hij weet dat hij fout zit.
Mja, zelf ben je ook blind voor hoe een ander er in staat kennelijk.


quote:
Er kloppen gewoon teveel dingen niet. Daarnaast ben ik een van de laatste mohicanen want ongetest, onbesmet en onbespoten zit ik tussen een tsunami van gevaccineerde met corona besmette gasten. ^p^
Da's ook een beetje raar.
Wat maakt het uit of ik Covid heb gehad en jij niet...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203043021
quote:
Medische apartheid, echt, maak gehakt van die kerellapzwans, s.v.p.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203043078
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 10:39 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Jij hebt onvoorwaardelijk vertrouwen in de overheid en de daaraan verbonden wetenschappers waardoor voor jou die 'andere motivatie' geen optie is.

Zelf is mijn vertrouwen in deze instanties al langer tanende en door het combineren van sommige zaken, bijvoorbeeld de Bilderberger bijeenkomsten en connecties tussen mensen in boards en commissies en het (eerder ontkend en zelfs als conspiracy weggezet door Rutte) contact met het WEF.

Stiekeme leugenaars zijn het terwijl jij blijkbaar veel goedpraat en het allemaal niet zo erg vind en ze blindelings gelooft en daardoor een onbekend en nog niet uitgefaseert product in je laat spuiten.

Want waarom wil Phizer zijn resultaten pas na 50 jaar vrijgeven? Wat vind jij daar dan van? Net een kind die een snoepje heeft gestolen en zijn handje niet open wil doen omdat hij weet dat hij fout zit.

Er kloppen gewoon teveel dingen niet. Daarnaast ben ik een van de laatste mohicanen want ongetest, onbesmet en onbespoten zit ik tussen een tsunami van gevaccineerde met corona besmette gasten. ^p^
Ik geloof zelf niet enorm in data manipulatie, als in, de methode van een fraudeur zegmaar.

Ik geloof wel in data manipulatie door gewoon de methodiek van de statistiek een beetje aan te passen / verkeerd toe te passen / verkeerd uit te leggen. Geloof namelijk wel in de ethiek van de uitvoerders...

Geloof ook zeker dat het vaccin effectief is maar dat zal eerder een factor 5 zijn dan factor 33.
Adverse reactions sluit ik niet uit. Derhalve ook niet dat het vaccin meer levens kost dan red voor groepen die gewoon héél weinig risico lopen.

En het vaccin is uiteraard niet super dodelijk, dat zou opvallen, maar Covid is ook nauwelijks dodelijk, dus dat zijn allemaal niet opvallende cijfers.

Maar stel dat 1/20.000 komt te overlijden, zonder direct aan te tonen verband met Covid Vaccinatie. Wie gaat dat dan opmerken??

Dat de non-covid deaths in 2021 hoger liggen dan in 2020 is een grote indicator.
Als je die statistiek nou eens specificeert op vaccinatiestatus.... En het liefste ook gewoon alle andere belangrijke variabelen.......

De risico's zijn totaal niet uniform verdeeld, totaaaal niet. Dus pas gewoon eens de normale statistieken toe.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 5 januari 2022 @ 11:00:22 #15
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203043098
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 10:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij hebt dit, jij hebt dat...
Nu ga je voor mij invullen.

Ik geef juist aan dat ik niet achter dit beleid sta. Toch heb je het vaccin genomen? Waarom dan?
[..]
Dat stel ik helemaal niet, ik geef aan dat ik steeds meer begrip krijg voor het vermoeden dat de overheid andere motieven heeft.
Of in jouw woorden, dat mijn vertrouwen in de overheid tanende is... Heel begrijpelijk ja
[..]
Mja, zelf ben je ook blind voor hoe een ander er in staat kennelijk. Nou, vanmorgen stond er een en ander en daar was ik niet echt blind voor.
[..]
Da's ook een beetje raar.
Wat maakt het uit of ik Covid heb gehad en jij niet... Dat maakt mij ook helemaal niet uit maar als ongevaccineerde tart ik de statistieken. Had al besmet of dood moeten zijn voor het begin van dit jaar volgens sommigen. Was zomaar stomme toevoeging en geen reactie op jou eigenlijk.
To BG or not to BG!
pi_203043122
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 10:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Medische apartheid, echt, maak gehakt van die kerellapzwans, s.v.p.
Hij is er in elk geval duidelijk over. Ook wat waard toch?
  woensdag 5 januari 2022 @ 11:02:48 #17
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203043131
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 10:39 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Jij hebt onvoorwaardelijk vertrouwen in de overheid en de daaraan verbonden wetenschappers waardoor voor jou die 'andere motivatie' geen optie is.

Zelf is mijn vertrouwen in deze instanties al langer tanende en door het combineren van sommige zaken, bijvoorbeeld de Bilderberger bijeenkomsten en connecties tussen mensen in boards en commissies en het (eerder ontkend en zelfs als conspiracy weggezet door Rutte) contact met het WEF.

Stiekeme leugenaars zijn het terwijl jij blijkbaar veel goedpraat en het allemaal niet zo erg vind en ze blindelings gelooft en daardoor een onbekend en nog niet uitgefaseert product in je laat spuiten.

Want waarom wil Phizer zijn resultaten pas na 50 jaar vrijgeven? Wat vind jij daar dan van? Net een kind die een snoepje heeft gestolen en zijn handje niet open wil doen omdat hij weet dat hij fout zit.

Er kloppen gewoon teveel dingen niet. Daarnaast ben ik een van de laatste mohicanen want ongetest, onbesmet en onbespoten zit ik tussen een tsunami van gevaccineerde met corona besmette gasten. ^p^


;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 5 januari 2022 @ 11:05:52 #18
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203043177
quote:
The PB's? Piebies? :D
To BG or not to BG!
  woensdag 5 januari 2022 @ 11:21:44 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203043389
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 10:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is inderdaad een fout in het beleid, dat de overheid niet gericht campagne voert op degenen die een reëel risico lopen, ipv jacht te maken op alle ongevaccineerden

En ik snap ook wel dat mensen juist daardoor gaan denken dat de overheid een andere motivatie heeft dan het uitdammen van het virus.
Heb je daar een vergunning voor nodig?
En wat kan je beste gebruiken voor aas? :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 5 januari 2022 @ 11:23:25 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203043426
quote:
Ga je dan ook in zo'n pakkie over straat lopen?
Hoop dan wel dat je beetje buff bent en zo.

Als je dat gaat doen ben ik er wel voorstander van.

BTW je weet dat Spartanen kinderen met een geboorte defect een ravijn in smeten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 5 januari 2022 @ 11:24:15 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203043443
quote:
Gros van de hedendaagse politici zijn psycho's, narcisten en sadisten, dit soort uitspraken als daar zelfs veel zin in hebben bewijst het wel weer. Net als onze clown die wil het voor geen goud willen missen. Ze sporen niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 5 januari 2022 @ 11:26:38 #22
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203043479
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:21 schreef theguyver het volgende:

[..]
Heb je daar een vergunning voor nodig?
En wat kan je beste gebruiken voor aas? :P
Nee, jij mag dat zonder vergunning.
Je hebt geeneens aas nodig hier in Drenthe, wees welkom, je valt hier geneens op.
Enige puntje is dat ik ook wapens heb maar das alleen maar spannend en net zo eerlijk toch?

:D
To BG or not to BG!
  woensdag 5 januari 2022 @ 11:27:26 #23
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203043489
Vraagje aan de pure bloods geld dit ook als je andere vaccins hebt gehad ja/nee?
En vitamine shots etc..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 5 januari 2022 @ 11:28:13 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203043499
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:26 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Nee, jij mag dat zonder vergunning.
Je hebt geeneens aas nodig hier in Drenthe, wees welkom, je valt hier geneens op.
Enige puntje is dat ik ook wapens heb maar das alleen maar spannend en net zo eerlijk toch?

:D
Nja ze zijn straks wel makkelijk te vinden..
Als ik op zoek moet na personen zie plaatje cad.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 5 januari 2022 @ 11:34:45 #25
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203043610
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:28 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nja ze zijn straks wel makkelijk te vinden..
Als ik op zoek moet na personen zie plaatje cad.
Ja, daar moet je naar zoeken dan komt het helemaal goed jonguh.
To BG or not to BG!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')