SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursustoetsding
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
antiek huis kopenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat moet toch een keertje vol raken?
Plek zatquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat moet toch een keertje vol raken?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:30 schreef Ygritte het volgende:
Meer dan jij! Boks met mijzelf no shame![]()
Hoi US
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:30 schreef Ama het volgende:
Meteen even piemelbrie op lijstje voor het weekend zetten.
ouwe bodybuildertquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, tijd voor de slaperijHopelijk morgen lekker vroeg op en nog even een wandeltje pre-workout
Daag allen
Nou ja, dat is beter dan Brabantsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij noemt mij bijna Tjechisch klinkend
Verstopt achter de boeken en antieke beeldjes?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik zie je wel hoor @:bitterbal ...
nee, die is 'm toch weer aan het voorbereiden op slapen...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Verstopt achter de boeken en antieke beeldjes?
Gelukkig maar dat ik (bijna) nooit voor tien uur slaap.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, die is 'm toch weer aan het voorbereiden op slapen...
Hetgeen himmel nie mag van Hugo en Mark. Niet voor 22.00 slapen, tenzij 5 keer geboosterd en drie keer door een brandende hoepel springen...
Prikplek. Vaccinatielocatie.quote:
Ik ben vandaag in een uiterst beschaafde bui, zoals zo vaak wel, hoe komt het dat jij zoveel punten hebt gescoord?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik zie je wel hoor @:bitterbal ...
Er tippelde genoeg.quote:
Ik heb net de lepeltjes bij elkaar verzameldquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, die is 'm toch weer aan het voorbereiden op slapen...
Hetgeen himmel nie mag van Hugo en Mark. Niet voor 22.00 slapen, tenzij 5 keer geboosterd en drie keer door een brandende hoepel springen...
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb net de lepeltjes bij elkaar verzameld
Afgekeken bij Gerriequote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in een uiterst beschaafde bui, zoals zo vaak wel, hoe komt het dat jij zoveel punten hebt gescoord?
te hard over je fallusbeeld gewrevenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmm, mijn 19e eeuwse buste van keizer Nero kijkt me nogal zwoel aan..
Apart...
Misschien te hard over gewreven met de poetsdoek?
Dat is echt helemaal iemand doodwensenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dat is beter dan Brabants
Waarom woon je samen met een beeld van een psychopathische crimineel?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmm, mijn 19e eeuwse buste van keizer Nero kijkt me nogal zwoel aan..
Apart...
Misschien te hard over gewreven met de poetsdoek?
Dat soort zwijnerij komt mijn kabinet van wonderschone kunststukken niet in.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
te hard over je fallusbeeld gewreven
gewoon, voor de hebquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom woon je samen met een beeld van een psychopathische crimineel?
staat in 't nachtkastje van je engel natuurlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat soort zwijnerij komt mijn kabinet van wonderschone kunststukken niet in.
Volgende week dinsdag las ik ergens?quote:
Jup. Wel chill, want al die bejaarden stonden in de rij voor Moderna.quote:
Seksieste taal ter wereld maar goedquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is echt helemaal iemand doodwensen
Bric a bracquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat soort zwijnerij komt mijn kabinet van wonderschone kunststukken niet in.
zal die van jou eens in 't nachtkastje zetten... met galeriedraad... heel scherpequote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
staat in 't nachtkastje van je engel natuurlijk
Nog steeds mad?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal die van jou eens in 't nachtkastje zetten... met galeriedraad... heel scherpe
bijzonder dat jij deze zo tevoorschijn tovertquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
Wortelmeisje.
https://imgur.com/88oxtDg
Het originele gifje kan ik ook niet vinden.
het beeld van mijn fallus?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal die van jou eens in 't nachtkastje zetten... met galeriedraad... heel scherpe
Hier net andersomquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag las ik ergens?
[..]
Jup. Wel chill, want al die bejaarden stonden in de rij voor Moderna.
Ah ik had al gehoopt op jou!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
Wortelmeisje.
https://imgur.com/88oxtDg
Het originele gifje kan ik ook niet vinden.
Nou zo.... ik zocht eerst met google op fok, toen zag ik een post van mezelf maar met een gebroken link, toen de naam van het meisje + carrot gegoogled en toen kwam ie bovendrijven.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bijzonder dat jij deze zo tevoorschijn tovert
Ik ga hem downloaden en in mijn eigen imgur proppenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou zo.... ik zocht eerst met google op fok, toen zag ik een post van mezelf maar met een gebroken link, toen de naam van het meisje + carrot gegoogled en toen kwam ie bovendrijven.
Ja was toen ook wel een beetje mijn ding. Vond dat lachje op het eind altijd schattig. Tot ik hoorde en zag wat ze allemaal nog meer in haar mond stopte, toen was de charme er wel een beetje af.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga hem downloaden en in mijn eigen imgur proppen
Straks is ie echt onvindbaar
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Over die munt?
Momentje...
...
..........
...................
....................................
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas, mevrouwtje, helaas... nieuwe regels
Ik vind het nasty dat de wortel even vastzit.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja was toen ook wel een beetje mijn ding. Vond dat lachje op het eind altijd schattig. Tot ik hoorde en zag wat ze allemaal nog meer in haar mond stopte, toen was de charme er wel een beetje af.
nah das italiaansquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seksieste taal ter wereld maar goed
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga hem downloaden en in mijn eigen imgur proppen
Straks is ie echt onvindbaar
Kaakkramp.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het nasty dat de wortel even vastzit.
Vanaf heden zit hij in mijn imgurquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]Ik vond 'm net ook wel, maar dan op een ranzige site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vanaf heden zit hij in mijn imgur
Instant migraineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Dat is ook leuk.quote:
[..]
HAIL HYDRA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Toen hadden we ook al een lockdown.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Never forget! RIP aan de nabestaanden
[..]
Lol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joe ik heb nu een 7 te koop. Things change![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nietzeggende naardepreutpraterij en gewiewel om mamma.
Lol die was ik net aan het zoeken. Mootie of Laysa?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:00 schreef Recce het volgende:
[..]Heb je nog wel eens Girlsnight?
Wie is links ook alweer?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joe ik heb nu een 7 te koop. Things change![]()
Laysa inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol die was ik net aan het zoeken. Mootie of Laysa?
Ik dacht Moots…. Maar twijfel nu…quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol die was ik net aan het zoeken. Mootie of Laysa?
je mag ook mee met mijn tante naar mijn andere tante en dan krijgenze binnen no time ruzie en dan hoor je ook italiaansquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou daar met alle plezier een dag gaan zitten luisteren
ja die is mooiquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je mag ook mee met mijn tante naar mijn andere tante en dan krijgenze binnen no time ruzie en dan hoor je ook italiaans
[..]
ja die is mooi![]()
Ergens een half oom maar die ken ik nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heb je nog familie in Italië?
Dat was in de buurt van Jopie, geloof ik? En daar heeft-ie toen UTO SC gekalkt, omdat FOK!-ers eerder zoiets in Amsterdam deden op het Koningsplein, dacht ik?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Lol wat was dit ook alweer? Waarom keken we naar die rotonde? Sowieso waren we gek op live webcams.
Oh god ik heb helemaal geen idee meer. Ging Joop daar niet eens hardlopen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Lol wat was dit ook alweer? Waarom keken we naar die rotonde? Sowieso waren we gek op live webcams.
Ja zoiets was het.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was in de buurt van Jopie, geloof ik? En daar heeft-ie toen UTO gekalkt, omdat FOK!-ers eerder zoiets in Amsterdam deden op het Koningsplein, dacht ik?
Wat Recce zegt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh god ik heb helemaal geen idee meer. Ging Joop daar niet eens hardlopen?
Mannenavond is er gelukkig nog welquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:09 schreef Recce het volgende:
Het hail hydra filmpje met die Arabische muziek en UTO CS op het strand getekend door de BDS is van YouTube gehaald.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zoiets was het.Yg en ik hebben een tijdje terug ook nog dat topic terug zitten lezen en kijken vooral waarop BDS de FOKstok kaapt en dat er ook politie komt kijken.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:09 schreef Recce het volgende:
Het hail hydra filmpje met die Arabische muziek en UTO CS op het strand getekend door de BDS is van YouTube gehaald.
Was dat kleintje op de achtergrond niet DGKupje?quote:
Wij waren ook echt wel een stelletje complete idioten daar bij elkaarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schitterend.Echt zo ontzettend veel gelachen in die SC.
Ja, dat zeker.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schitterend.Echt zo ontzettend veel gelachen in die SC.
Dat kan ik me niet zo goed herinneren, zat je toen niet lekker in je vel?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat zeker.Terwijl het echt een lastige tijd was voor mij.
Ja volgens mij wel. Het andere poppetje is trouwens wel Moots, ik vond een stripper met ganzenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was dat kleintje op de achtergrond niet DGKupje?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Het andere poppetje is trouwens wel Moots, ik vond een stripper met ganzen
Nee, niet echt, maar daar had ik het niet vaak over.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet zo goed herinneren, zat je toen niet lekker in je vel?
Laysa en moots lijken heel erg op elkaar als poppetje, zag ik net. Laysa heeft blauwe ogen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Het andere poppetje is trouwens wel Moots, ik vond een stripper met ganzen
Is ook alweer zes jaar geleden. Hoop dat het nu beter met je gaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, niet echt, maar daar had ik het niet vaak over.
Ja, een heel stuk beter gelukkig.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is ook alweer zes jaar geleden. Hoop dat het nu beter met je gaat.
In de wc-pot welquote:
Het is ook nog geen bedtijdquote:
Ja die waren echt bizar leuk. Zaten ook altijd zo veel van die kleine details inquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Dus toch. Die strips waren ook gewoon briljant.
NEIN!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou....
Denken Buda en ik toch anders over
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou....
Denken Buda en ik toch anders over
Helpquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga zo toch echt lezen in mijn boek en dan slapen
quote:
NEEquote:
staat niet in het groene boekjequote:Op dinsdag 4 januari 2022 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Foei, de foqville analogie niet kennen
Beter dan niksquote:
21 dagen in een fucking treintje, ik denk dat ze me in Singapore schuimbekkende en kwakende uit het de restauratiewagon kunnen rollen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:25 schreef Karzai het volgende:
Mooie treinreis van Portugal naar Singapore, 19.000 km, kost 1200 euro, wel een aantal keer overstappen
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-vientiane-a4075612
Oh jeetje ook altijd wat met jou he, je kan toch een paar dagen in een hotelletje gaan zitten en dan weer verder gaan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
21 dagen in een fucking treintje, ik denk dat ze me in Singapore schuimbekkende en kwakende uit het de restauratiewagon kunnen rollen.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
21 dagen in een fucking treintje, ik denk dat ze me in Singapore schuimbekkende en kwakende uit het de restauratiewagon kunnen rollen.
Dit zou al iets schelen, iets minder gevangenisidee of veetransportidee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh jeetje ook altijd wat met jou he, je kan toch een paar dagen in een hotelletje gaan zitten en dan weer verder gaan?
Of ik ben nog aan het dansen en aan het brabbelen in de trein en de overige passagiers vluchten in blinde paniek de trein uit in Singapore, is ook een optie.quote:
Ik verwacht twee pakketjes. Die zullen wel net komen als ik even mijn huis uit ben voor pirk nummer drie.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:43 schreef Karzai het volgende:
Goede service van coolblue, komen een nieuwe muis brengen, helaas lig ik dan net bij de tandarts, hoop dat de buren open doen
Of al eerder. Staat er een heel ontvangstcomité en een fanfare klaar in Singapore. Kom alleen jij die trein uit wiebeldansen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ik ben nog aan het dansen en aan het brabbelen in de trein en de overige passagiers vluchten in blinde paniek de trein uit in Singapore, is ook een optie.
Gok dat ze je er in Frankrijk al uitschoppenquote:Op woensdag 5 januari 2022 07:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ik ben nog aan het dansen en aan het brabbelen in de trein en de overige passagiers vluchten in blinde paniek de trein uit in Singapore, is ook een optie.
Vandaag komt mijn treinlading aan met verse smurfbroekenquote:Op woensdag 5 januari 2022 07:43 schreef Karzai het volgende:
Goede service van coolblue, komen een nieuwe muis brengen, helaas lig ik dan net bij de tandarts, hoop dat de buren open doen
Gezellig Frankrijk, daar waar de mensen hun lachspieren zijn verdoofd door het eten van teveel tuinslakken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat ze je er in Frankrijk al uitschoppen
k krijg nog 2 pakketjes, maar geen idee wanneer die komen. 1 komt uit duitsland, andere uit hongarijequote:Op woensdag 5 januari 2022 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verwacht twee pakketjes. Die zullen wel net komen als ik even mijn huis uit ben voor pirk nummer drie.
Wil je hier misschien iets meer over vertellen?quote:
Boosternaweeën.quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wil je hier misschien iets meer over vertellen?
De arm gaat grappig genoeg nog wel aardig, zit weer wat beweging in.quote:
Shirtje van Fradi?quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:52 schreef gianni61 het volgende:
i
[..]
k krijg nog 2 pakketjes, maar geen idee wanneer die komen. 1 komt uit duitsland, andere uit hongarije
nee, een hoodie, mok, muismat en kalender van fradiquote:
ik zie nergens dat het kind met dynamiet gespeeld heeftquote:Op woensdag 5 januari 2022 08:10 schreef UitStraling het volgende:
Wat een compleet debiel land is dit toch waar we kindjes met dynamiet laten spelen omdat er een feestje is.
"Het jongste slachtoffer is een jongetje van slechts 7 jaar oud. Ook hij onderging een gedeeltelijke amputatie waarbij meerdere delen van zijn hand en vingers moesten worden verwijderd"
Dynamiet, cobra, zelfde effect.quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie nergens dat het kind met dynamiet gespeeld heeft
quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie nergens dat het kind met dynamiet gespeeld heeft
quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dynamiet, cobra, zelfde effect.
ow, illegale shit; dat maakt het e.e.a al anders.quote:
Beam me up!quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:21 schreef Karzai het volgende:
zo even een ham/kaas croissant oppiepen in de oven en een kopje thee zetten
ik heb er alweer dik 4500 stappen op zittenquote:Op woensdag 5 januari 2022 05:40 schreef kwiwi het volgende:
GoedemorgenZo weer richting de fitness en sauna
Proosten op het nieuwe jaar met een glas chloor in plaats van champagne, why notquote:Op woensdag 5 januari 2022 08:20 schreef Karzai het volgende:
ja je kan ook een fles chloor drinken, ga je ook dood aan
Een uur zitten praten met een aardig en knap meisje vliegt voorbij als een minuut, maar een minuut op een brandende kachel lijkt wel een uur. Dat is relativiteit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allemaal1:33 extra dag vandaag, het gaat steeds harder
![]()
[ afbeelding ]
Op jouw niveau jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een uur zitten praten met een aardig en knap meisje vliegt voorbij als een minuut, maar een minuut op een brandende kachel lijkt wel een uur. Dat is relativiteit.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt uit de mond van Albert ploemp oud bloemetjesbankstel dat je er bent.
Als matrassen en bankstellen konden praten en schrijven dan zou de literatuur er enigszins anders uitzien.quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dan had er heel wat meer op mij gebeurd moeten zijn
Sommige mensen zijn zelf wandelende matrassenquote:Op woensdag 5 januari 2022 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als matrassen en bankstellen konden praten en schrijven dan zou de literatuur er enigszins anders uitzien.
Ordiquote:Op woensdag 5 januari 2022 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als matrassen en bankstellen konden praten en schrijven dan zou de literatuur er enigszins anders uitzien.
Koffie, maar het smaakt me niet.quote:
Ohwnoesquote:Op woensdag 5 januari 2022 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Koffie, maar het smaakt me niet.
Wat voorn koffiemachineapparaat?quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohwnoes![]()
Mr Wattenschijf heeft ineens een nieuw koffieapparaat gekocht en daar komt toch wel lekkere koffie uit
bekertje melk hierquote:
Weinig interessante literatuur.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er ordinair aan dutjes en slapen?
quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Koffie, maar het smaakt me niet.
Vertel meer!quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohwnoes![]()
Mr Wattenschijf heeft ineens een nieuw koffieapparaat gekocht en daar komt toch wel lekkere koffie uit
Lekker, weer een half uur door de tijdquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Kennismakingsgesprek zo. Zei nog dat het haar eerste maand is en mijn laatste maand. Maar ze wil toch even kennismaken.
Wel een heeeel sociaal bedrijf waar je nu zit ofniet?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Kennismakingsgesprek zo. Zei nog dat het haar eerste maand is en mijn laatste maand. Maar ze wil toch even kennismaken.
We babbelen op zich graagquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel een heeeel sociaal bedrijf waar je nu zit ofniet?
Hoi, ik ben Buda.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze heet Kelly.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Buda.
Ja hoiiiiii, ik ben Amanda Ginny.
Ja aangenaam.
Insgelijks.
Nou ok dat was leuk.
Ok doei hč.
Vergelijkbare leeghoofdige hoerigheidsfactorquote:
Lekker aan het wisselen tussen warm en koud nu.quote:
vandaag zou ik het wel waterkoud durven noemenquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker aan het wisselen tussen warm en koud nu.
Koorts?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker aan het wisselen tussen warm en koud nu.
Omnomnomnomikronquote:
Ik wil vanmiddag even wandelen. Ben gisteren totaal niet buiten geweest omdat ik gisteravond ineens een vage spierpijn had en me een tikje meh voelde.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
regen. En zo'n uitzichtloze wolkenpartij dat je denkt "Wandelen gaat hem vandaag niet worden"
Tenzij je al geweest bent natuurlijk
Bij de vorige twee vaccinaties had ik koorts, dus eh.quote:
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 5 januari 2022 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij de vorige twee vaccinaties had ik koorts, dus eh.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een type dat het graag over snacks, ontlasting en shampoo heeft, easy pick.
Had ik gisteren toen ik in bed lag, dat het helemaal doortrok over mijn schouderblad tot aan mijn onderrugquote:Op woensdag 5 januari 2022 08:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boosternaweeën.
Voel me overreden door een bus trein.
Oh dat mag ik toch hopen van nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een type dat het graag over snacks, ontlasting en shampoo heeft, easy pick.
Ben benieuwd wat me te wachten staat. De eerste pirk was ik dagen moe van, tweede pirk heb ik vrijwel nergens last van gehad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij de vorige twee vaccinaties had ik koorts, dus eh.
Ik heb een oorthermometer, maar die is niet heel betrouwbaar omdat ik die niet ver genoeg in mn oor gefrot krijgquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Of ja, koorts. Verhoging. Ik bezit nog steeds geen thermometer.
Bleh. Ik hoop zelf vooral dat dit nu komt omdat ik Pfizer nog niet "ken", dus dat het bij een volgende wat beter herkend wordt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik gisteren toen ik in bed lag, dat het helemaal doortrok over mijn schouderblad tot aan mijn onderrug
Je lichaam vecht tegen een kleine verkenningseenheid van Covid-19 zodat het straks precies weet hoe de hoofdmacht van het Covid-19 leger te verslaan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik gisteren toen ik in bed lag, dat het helemaal doortrok over mijn schouderblad tot aan mijn onderrug
Ja, een kleintje waar koffie uit komtquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voorn koffiemachineapparaat?
Huehue!quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, een kleintje waar koffie uit komt
Eentje met cupsquote:
Ik ga er vanmiddag maar even eentje regelen. Op zich hoeft 'ie niet heel precies te zijn, als ik maar kan meten of het afwijkt van m'n "normaal".quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb een oorthermometer, maar die is niet heel betrouwbaar omdat ik die niet ver genoeg in mn oor gefrot krijg
Gedraag je eensquote:
Ok tof, ga ik googelen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, een kleintje waar koffie uit komt
Niks meer te doen of zo ?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
De nieuwe-soon to be oude-collega.quote:
Met een hoge hoed en konijn?quote:
BitterBal?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
BitterBal?
BigBrother?
BloteBillen?
Als jee r nu nog geen hebt, heb je ook niet kunnen meten wat je normaal isquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga er vanmiddag maar even eentje regelen. Op zich hoeft 'ie niet heel precies te zijn, als ik maar kan meten of het afwijkt van m'n "normaal".
ahhhhhquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De nieuwe-soon to be oude-collega.
Dat ga ik niet kijkenquote:
Nee, maar da's meer een "nu denk ik eraan".quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als jee r nu nog geen hebt, heb je ook niet kunnen meten wat je normaal is
Die van tig jaar terug natuurlijk.quote:
oh die Kelly, nja, daar denk ik niet zo snel aan. Misschien omdat ik genoeg "normale" Kelly's kenquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die van tig jaar terug natuurlijk.
Denken dat ik ga kijken.
Irritant is dat, had ik laatst een paar dagen achter elkaar.quote:
Ik ken amper Kelly's, dat zal inderdaad schelen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh die Kelly, nja, daar denk ik niet zo snel aan. Misschien omdat ik genoeg "normale" Kelly's ken
Ik heb het een keer een aantal weken gehadquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Irritant is dat, had ik laatst een paar dagen achter elkaar.
Ik ken een Kelly, die spaart baby's.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken amper Kelly's, dat zal inderdaad schelen.![]()
Plus dat ik het eigenlijk wel tussen de matige grapjes verwacht had.
je had zelf een matig grapje kunnen maken..quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken amper Kelly's, dat zal inderdaad schelen.![]()
Plus dat ik het eigenlijk wel tussen de matige grapjes verwacht had.
Is dat niet een tekort ergens aan, zo iets van een waarschuwing van je lichaam?quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het een keer een aantal weken gehadschijt irritant is dat
Kan. Magnesium, vocht, slaap.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet een tekort ergens aan, zo iets van een waarschuwing van je lichaam?
Vermoeidheid en stressquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat niet een tekort ergens aan, zo iets van een waarschuwing van je lichaam?
https://www.vitakruid.nl/(...)2EAAYASAAEgIBSfD_BwEquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vermoeidheid en stress
Te lang naar een beeldscherm staren
Of tekort aan magnesium
https://9gag.com/gag/aYrgNRwquote:Op woensdag 5 januari 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan. Magnesium, vocht, slaap.
Of stress.
Ik had 'm langs zien komen ja.quote:
Haha heb ik hier.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Gvd zin in een warm broodje met oude kaas, een kwekvers croissantje, verse jus, potverse koffie en wat bacon.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Mijn t-shirt rook naar kaas, even ander shirtje aangetrokken.
Jep. Bus schudde onderweg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |