Wilde net de streams aanzetten. Maar niet dus als ze dat spel spelen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:03 schreef freaky40 het volgende:
Godverdoeme. Opbokken met je Weerwolven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dame gaat plat, ongeluk gehad en ligt in de kreukels.
Het ga jullie goed en veel plezier.(serieus woordje tussendoor is niet verkeerd, dacht ik zo).Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Spelen is een groot woordquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde net de streams aanzetten. Maar niet dus als ze dat spel spelen.
Het is wel iets anders geloof ik. Iets met hoeren en een sheriff en geen weerwolven.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde net de streams aanzetten. Maar niet dus als ze dat spel spelen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:12 schreef Aggie46 het volgende:
Zo bij gelezen.
Helaas hetzelfde als vorig jaar, alleen slaat de verveling vroeg toe.
Veel bekende namen die hier op FOK meedoen, leuk.
Het ga jullie goed met een goed en vooral gezond 2022.Beterschap AggieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dame gaat plat, ongeluk gehad en ligt in de kreukels.
Het ga jullie goed en veel plezier.(serieus woordje tussendoor is niet verkeerd, dacht ik zo).
en leuk dat je er bent
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Hij zei het zelf in de uitzendingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat wel klopte. Overal staat hij als "Dimitri Rodaro" vermeld.
Dimitri van den Bergh is wel een bekende Belgische darter, misschien een slip of the pen van de naamplaatjesmaker .
Zo bij gelezen.
Het ga jullie goed met een goed en vooral gezond 2022.Sterkte AggieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dame gaat plat, ongeluk gehad en ligt in de kreukels.
Het ga jullie goed en veel plezier.(serieus woordje tussendoor is niet verkeerd, dacht ik zo).![]()
![]()
Dacht jullie aan het grappen waren, maar die zijn echt aan 't weerwolven. Doei tot morgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:05 schreef freaky40 het volgende:
Weerwolven dus wegens groot succes wederom in het script opgenomen dit jaar.....wat een flut creativiteit...Zo spannend is het allemaal nog niet wat er ons beloofd werd...fake news.
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje nog even teruggekeken en hij zegt gewoon "Ik ben Dimitri Rodaro". Het wordt alleen ondertiteld als "Ik ben Dimitri van den Bergh".![]()
Zo bij gelezen.
Het ga jullie goed met een goed en vooral gezond 2022.Hey aggie. Dank je hetzelfde voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dame gaat plat, ongeluk gehad en ligt in de kreukels.
Het ga jullie goed en veel plezier.(serieus woordje tussendoor is niet verkeerd, dacht ik zo).
Jemig een ongeluk gehad. Hopelijk niet al te erg. Beterschap
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Zo bij gelezen.
Het ga jullie goed met een goed en vooral gezond 2022.Hoi Aggie, beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dame gaat plat, ongeluk gehad en ligt in de kreukels.
Het ga jullie goed en veel plezier.(serieus woordje tussendoor is niet verkeerd, dacht ik zo).En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Is Kitty al stilquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:16 schreef Whuzz het volgende:
Heuy! Weerwolven! Na "Hoe groot is de kans....." is dit haast een verademing!
Kan maar zo tijdens weerwolven. Als ze dood is, moet ze stil zijn. Da's dan weer een geluk.quote:
Zo bij gelezen.
Het ga jullie goed met een goed en vooral gezond 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dame gaat plat, ongeluk gehad en ligt in de kreukels.
Het ga jullie goed en veel plezier.(serieus woordje tussendoor is niet verkeerd, dacht ik zo).![]()
leuk je weer te lezen![]()
Wat kan dat vrouwtje kletsen zeg pppfffquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kan maar zo tijdens weerwolven. Als ze dood is, moet ze stil zijn. Da's dan weer een geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |