Dat heb ik een beetje met Dimitri Commercieel directeur met kippeborstje en deukbuikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"Werkzoekende"
Jezus, ik probeer ZO hard mijn vooroordelen te onderdrukken, maar ze maakt. het. zo. MOEILIJK.
omdat die forruk nog wel halal isquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:56 schreef Whuzz het volgende:
Kitty instrueert Navel hoe ze eten op moet scheppen: "DOE MET JE FORRUK!"
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat doe je dan, als commercieel directeur?
- uh ja.. nou, mijn vader helpen
Met wat?
- vanalles....
Zoals?
- Uh. Ja, commerciele dingen
Wat dan?
- WEET IK VEEL! Dit ga ik tegen papa zeggen
kitty is in haar nadeel verandert en Grees in haar voordeel....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:00 schreef Whuzz het volgende:
Grees lijkt toch wat rustiger geworden. Lijkt me dat ze het type is die vooral heel druk is als ze zenuwachtig is.
Kitty daarintegen...
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:01 schreef Benny het volgende:
Die beroepen... De een is TikTok-Ster, de ander heeft er een, de ander deelt ze uit en weer een ander pakt ze in. Ik snap wel waar ze op zijn geselecteerd.
Het is patat!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:01 schreef Whuzz het volgende:
Ah, de aloude vlaams-nederlands discussie...
Maar Vera blijft Veraquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:01 schreef danilel het volgende:
[..]
kitty is in haar nadeel verandert en Grees in haar voordeel....
Ja ok danquote:
BOOSWOEST nu!quote:
COS en geen ONZquote:
Zoals Soury zou zeggen: doe niet zo idiootquote:
Waarom niemand haar tanden op eetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:04 schreef engine het volgende:
Heeft die dame met witte tanden wel iets gegeten? En waarom eet niemand anders dat op?
ik ga gokkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:04 schreef engine het volgende:
Heeft die dame met witte tanden wel iets gegeten? En waarom eet niemand anders dat op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |