ben benieuwd hoe een woeste Kitty isquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:31 schreef UtopiaFreak het volgende:
kitty is bang dat ze eruit vliegt, want kitty wil een reallifesoap.
kitty haar angst maakt haar onuitstaanbaar, kitty krijgt zo nooit een reallifesoap.
ik zie eigenlijk nog maar 1 mogelijkheid voor succes: Terrorkitty
Ja maar Koos alles wordt uit haar handen getrokken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:30 schreef Koos1958 het volgende:
bij kitty krijg ik echt is degene die de stemming verpest. Is al zo met nomineren bezig vanaf dag 1.
Thanx!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even iets in instellingen veranderen
Instellingen --> Geavanceerd --> Systeem --> Hardware versnelling gebruiken indien beschikbaar
een vijzel heet datquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:36 schreef Whuzz het volgende:
Noes zit met benen wijd op het aanrecht met die stamper in d'r potje te roeren...
Die was toch moeder op der 15 fzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:36 schreef IkFok het volgende:
Grace verteld dat ze een kind heeft van 20 jaar oud
Dan was ze 5 toen ze baarde... Dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:36 schreef IkFok het volgende:
Grace verteld dat ze een kind heeft van 20 jaar oud
hoe oud is ze dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan was ze 5 toen ze baarde... Dat lijkt me sterk.
Ja, ze moet wat afleiding hebben met die muts in haar buurt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:36 schreef Whuzz het volgende:
Noes zit met benen wijd op het aanrecht met die stamper in d'r potje te roeren...
Dus ze liegt over haar eigen leeftijd dat ze 25 is?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, mijn focus lag even bij het wijdbeens zitten wroeten, maar ok. Vijzel. Stamper. Paarse dildo. Om het even.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |