Geen idee moest denk ik 30 min in de oven ofzquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Probeert ze er houtskool van te maken ofzo dan
Ja. Iedere dag spagetti op zijn Nix.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
die van vorig jaar aten ze toch wel eerder?
nee ook vaak laatquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
die van vorig jaar aten ze toch wel eerder?
Ik vermoed dat broccoli-houtskool beter smaakt dan die stinkgroente normaal doetquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja Greys. Leers eens Nederlands tiepen ofzo![]()
Fijn dat je haar even helpt Mario!
je vergist je in ieder geval niet in de naamquote:
wel ietsje jongquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:23 schreef just me het volgende:
[..]
je vergist je in ieder geval niet in de naam
Even iets in instellingen veranderenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef danilel het volgende:
uhm zwarte gyazo gifjes.... wat doe ik verkeerd???
Ja. En 99.9% nutteloos gezwets. Da's ook wel knap.quote:
maar niet met Kittyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:26 schreef Whuzz het volgende:
Bondjes gaan gesmeed worden
Let the bonding begin!
geen verkeerd persoon maar wel vermoeiendquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. En 99.9% nutteloos gezwets. Da's ook wel knap.
Kitty moet niet zoveel van vera hebben. Praat vaker negatief over haarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:25 schreef Whuzz het volgende:
Kitty weet al iemand die "op haar gaat".
Vera denkt ze
" van noveemberrrr tot decemberrrrrr""quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. En 99.9% nutteloos gezwets. Da's ook wel knap.
Ze zei het niet hardop maar als je een beetje kan liplezen zag dat er inderdaad uit als Vera.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:25 schreef Whuzz het volgende:
Kitty weet al iemand die "op haar gaat".
Vera denkt ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |