Huh? Was zelf weg voor eten... maar hebben ze nog niet gegeten? Dan zijn ze al 5 uur broccoli aan het koken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Bijna half 8 en nog geen avond eten..
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Nee, het gaat erom dat er niet even overlegd is, en ze in die andere kamer met gejuich werden ontvangen, ze hadden ook even kunnen zeggen, sorry dit is geen doen, we gaan naar de andere kamer.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nah la maar komen dan![]()
wrd tijd voor een rel
ouwezemelmuts KittyBlootkak
das heel normaal in BBquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Staat in de oven nu, denk nog een miniuut of 5quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Huh? Was zelf weg voor eten... maar hebben ze nog niet gegeten? Dan zijn ze al 5 uur broccoli aan het koken.
Denk dat ze die zo weg tovertquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:21 schreef UtopiaFreak het volgende:
kitty gaat toveren met een komkommer, ik ga even weg.
Staat dus in de ovenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:21 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik was er vanuit gegaan dat ze dat ondertussen afgewerkt hadden.
je bedoelt helpt?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
daar hebt een nagellakje niet meer
Er stonden toch schotels in de oven?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
En wedden dat de jongelui zich nog gaan verontschuldigen ook bij haar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:19 schreef Koos1958 het volgende:
En ja hoor ze gaat er zeker weer iets van zeggen. Wat een zeur is dat mens zeg.
Probeert ze er houtskool van te maken ofzo danquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staat in de oven nu, denk nog een miniuut of 5
en ik willt bijnah opquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
daar helpt een nagellakje niet meer
die van vorig jaar aten ze toch wel eerder?quote:
ik ben bang van wel jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wedden dat de jongelui zich nog gaan verontschuldige ook bij haar.
Klopt staan er nog in..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Er stonden toch schotels in de oven?
is nu niksquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
en ik willt bijnah op
stream 2 gaan
Maak je je zorgen om de broccoli?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Probeert ze er houtskool van te maken ofzo dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |