quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ook. Ik weet nog niet waarom, maar denk echt dat ze zichzelf is.
nah la maar komen danquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:14 schreef zodeju het volgende:
Oh, ze mogen ook niet wisselen van haar.....vindt haar nog erger dan Els. Ieder moet op zijn eigen plek blijven liggen. Anders gaat ze er wat van zeggen.
Ik zou even teruglezen. Vooral het moment dat Tobias tegen de camera riep dat hij flieft is op Greysbones was memorabel!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
moet ik teruglezen of niks bijzonders?
Volgens mij om haar rust te geven....en gisteravond was het gezellig dus waarom niet vanacht als die bedden toch nog niet bezet zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook een beetje raar toch, waarom twee slaapplekken. die zijn straks toch ook bezet
ik heb mijn eigen Tobias(ik neem hem echt wel eens Tobiasquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zou even teruglezen. Vooral het moment dat Tobias tegen de camera riep dat hij flieft is op Greysbones was memorabel!
ja vind ik ook. En dan gaat ze weer huilen straks. Ze is zo bang dat ze genomineerd gaat worden daar draait alles omquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:14 schreef zodeju het volgende:
Oh, ze mogen ook niet wisselen van haar.....vindt haar nog erger dan Els. Ieder moet op zijn eigen plek blijven liggen. Anders gaat ze er wat van zeggen.
ieeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en niemand die dit even capped
Ah ok..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij om haar rust te geven....en gisteravond was het gezellig dus waarom niet vanacht als die bedden toch nog niet bezet zijn.
kitty?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
meer jankenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja vind ik ook. En dan gaat ze weer huilen straks. Ze is zo bang dat ze genomineerd gaat worden daar draait alles om
Naja, daar kan Tobias ook niets aan doen. Die is knettah op jou. Dat wordt een gebroken hart. Arme Tobias. Zit ie daar in BB-huis met zijn heftige verdriet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen Tobias(ik neem hem echt wel eens Tobias)
ach 1 erbij wat maakt het uitquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Naja, daar kan Tobias ook niets aan doen. Die is knettah op jou. Dat wordt een gebroken hart. Arme Tobias. Zit ie daar in BB-huis met zijn heftige verdriet.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
cappen? KAPPEN!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
RELLEN!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:19 schreef UtopiaFreak het volgende:
haha, kitty gaat dus in de aanval tegen 'de 3 jongens'
sliden!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:19 schreef UtopiaFreak het volgende:
haha, kitty gaat dus in de aanval tegen 'de 3 jongens'
Let's go Kitty!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:19 schreef Koos1958 het volgende:
En ja hoor ze gaat er zeker weer iets van zeggen. Wat een zeur is dat mens zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |