Geen idee moest denk ik 30 min in de oven ofzquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Probeert ze er houtskool van te maken ofzo dan
Ja. Iedere dag spagetti op zijn Nix.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
die van vorig jaar aten ze toch wel eerder?
nee ook vaak laatquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
die van vorig jaar aten ze toch wel eerder?
Ik vermoed dat broccoli-houtskool beter smaakt dan die stinkgroente normaal doetquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja Greys. Leers eens Nederlands tiepen ofzo![]()
Fijn dat je haar even helpt Mario!
je vergist je in ieder geval niet in de naamquote:
wel ietsje jongquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:23 schreef just me het volgende:
[..]
je vergist je in ieder geval niet in de naam
Even iets in instellingen veranderenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:22 schreef danilel het volgende:
uhm zwarte gyazo gifjes.... wat doe ik verkeerd???
Ja. En 99.9% nutteloos gezwets. Da's ook wel knap.quote:
maar niet met Kittyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:26 schreef Whuzz het volgende:
Bondjes gaan gesmeed worden
Let the bonding begin!
geen verkeerd persoon maar wel vermoeiendquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. En 99.9% nutteloos gezwets. Da's ook wel knap.
Kitty moet niet zoveel van vera hebben. Praat vaker negatief over haarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:25 schreef Whuzz het volgende:
Kitty weet al iemand die "op haar gaat".
Vera denkt ze
" van noveemberrrr tot decemberrrrrr""quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. En 99.9% nutteloos gezwets. Da's ook wel knap.
Ze zei het niet hardop maar als je een beetje kan liplezen zag dat er inderdaad uit als Vera.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:25 schreef Whuzz het volgende:
Kitty weet al iemand die "op haar gaat".
Vera denkt ze
is heeeeeel erg Zodequote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:27 schreef zodeju het volgende:
Jemig het begint al, ze denkt dat ze genomineerd wordt. En ze vermoed ook al wie op haar gaat. En ze zou het vreselijk vinden.
tuthola je moet zelf ook stemmen en dat is zeker totaal niet erg.
Bah, in de zieligheidkaart heeft ze al getrokken...ze voelt zich zo goed daar. Mens heeft alleen maar gejankt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kitty wil heel graag blijven tot het einde
gaat haar niet om het geld
het proces is belangrijk
Klinkt logisch ook, dan moet je lekker op vakantie gaan en niet mee doen aan een RLSquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
is heeeeeel erg Zode
echt!!
dat ze op haar stemmen
ze wil ME time
dat pakken ze haar dan af
kut MySQL ook altijd! Die heeft altijd slechte wifiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:28 schreef Rhosyn het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
BB, de beste therapie tegen een burn-outquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:27 schreef Whuzz het volgende:
Kitty is heel erg bezig met haar persoonlijke ontwikkeling!
Ze heeft zich heel lang heel kut gevoeld, maar sinds BB (5 dagen) voelt ze zich veeel beter!
misschien is het wel deze Kittyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:28 schreef Whuzz het volgende:
Weet je wát kut is?
Ik had in mijn jeugd een meisje in de klas. Echt zo'n schatje, lief, knappertje, echt een dotje. Was helemaal dol op haar!
Ze heette Kitty. Godver. Hele herinnering verpest
quote:
Ff de computer opnieuw opstartenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
kut MySQL ook altijd! Die heeft altijd slechte wifi
dat hele me-timequote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klinkt logisch ook, dan moet je lekker op vakantie gaan en niet mee doen aan een RLS
Maarja op vakantie kan nu niet
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
Dat kan nooit. In 1865 zat ik niet op school hoor.
Nee want dan weet je dat je die daar niet hebt toch en moet stemmen etcquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hele me-time
daar vind ik wat van
dat moet je ook buiten een BB huis kunnen
daarvoor hoef je niet met je hoofd op tv
jullie zijn toch bijna even oudquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
Dat kan nooit. In 1865 zat ik niet op school hoor.
Danielle is nu booswoest op jou.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hele me-time
daar vind ik wat van
dat moet je ook buiten een BB huis kunnen
daarvoor hoef je niet met je hoofd op tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |