quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Schakeltopia het volgende:
maily doet ook 3 gangen. kroepoek vooraf, rijst met kip & boontjes als hoofd en dan komkommer als nagerecht
Zo kan je het ook zien iddquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:45 schreef Schakeltopia het volgende:
maily doet ook 3 gangen. kroepoek vooraf, rijst met kip & boontjes als hoofd en dan komkommer als nagerecht
Volkorenpasta etenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:48 schreef DerRabbit het volgende:
Wij hebben net gehakt, groente, tomaten saus gehad met volkoren pasta. Komt dichtbij zo![]()
Krijg je mooie hopen van, kan de onderbuuf alleen maar waarderenquote:
Heb geen onderburen meer over paar maandenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je mooie hopen van, kan de onderbuuf alleen maar waarderen![]()
Ik heb al twee jaar geen onderburen meerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb geen onderburen meer over paar maanden
Ja woont niet op een vervloekte indiaanse begraafplaats?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb al twee jaar geen onderburen meer
Woon je wel of niet in een flat? Ik wel trouwens nu en over paar maanden ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb al twee jaar geen onderburen meer
Ik woonde tot augustus 2019 in een flat. Sinds september datzelfde jaar in een burgerlijk rijtjeshuisquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Woon je wel of niet in een flat? Ik wel trouwens nu en over paar maanden ook
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik woonde tot augustus 2019 in een flat. Sinds september datzelfde jaar in een burgerlijk rijtjeshuis
Ik weet precies waar die wonen, ben er vaak genoeg langs gefietst toen ik in die stad woondequote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd gezellig!
Hier in de straat is vandaag het 2e stel uit hun rijtjeshuis vertrokken vanwege gezeik met de buren. Het vorige stel vertrok vorig jaar, na gezeik met onze directe buurman.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet precies waar die wonen, ben er vaak genoeg langs gefietst toen ik in die stad woonde![]()
Kom je ook aan iedereen uitdelen?quote:
Natuurlijk, als je van havermout koekjes houdquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom je ook aan iedereen uitdelen?
Dat zit er dus doorheen en ei, zonnebloemolie en honingquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
havermout met rozijntjes en kaneel![]()
appeltje erdoor is helemaal omnomnomnom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |