Ff opwarmen bij de pozarettequote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:07 schreef Schakeltopia het volgende:
nu heb ik koude billen en koude handen
NEE dat doe jij nietquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ja goed idee, zo maar even pozza bellen
Ik sla wel overquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:12 schreef Schakeltopia het volgende:
kan ik wel handelen hoor![]()
eten jullie maar lekker pozza
Spaghettiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh? wat goed van jou!
lekker frietjes eten?
Schep soms ook te veel op en dan au au te volle buikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat ook ga eten!!!!
maar dan wel kleine portie
ja dat moeten we niet hebben natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schep soms ook te veel op en dan au au te volle buik
Liever niet neequote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat moeten we niet hebben natuurlijk!
Eh nee ... hier pittige kip met rijst, zelfgebakken kroepoek en zelf ingemaakte zoetzure komkommer. Met boontjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:12 schreef Schakeltopia het volgende:
kan ik wel handelen hoor![]()
eten jullie maar lekker pozza
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Eh nee ... hier pittige kip met rijst, zelfgebakken kroepoek en zelf ingemaakte zoetzure komkommer. Met boontjes.
Wat armoedig.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Eh nee ... hier pittige kip met rijst, zelfgebakken kroepoek en zelf ingemaakte zoetzure komkommer. Met boontjes.
Wat ga jij eten dan een drie gangen menu?quote:
Volkorenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat ook ga eten!!!!
maar dan wel kleine portie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |