abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203029637
Aangezien ik wat ouder wordt en een heleboel kilo's ben afgevallen overweeg ik een Hifu behandeling te laten doen. Dit omdat mijn gezicht wat overtollig vel heeft wat ik graag kwijt zou willen.
Zijn hier mensen die zo'n behandeling hebben gehad en hun ervaring hier zouden willen delen?
Alvast bedankt

Wat is een HIFU Behandeling?
HIFU staat voor High Intensity Focused Ultrasound, en de HIFU Behandeling is een niet-chirurgische facelift. Een niet-chirurgische facelift is een combinatie van niet-invasieve of minimaal invasieve huid verjongende behandelingen bedoeld om de ouder wordende en beschadigde huid op te frissen.

De HIFU Behandeling is een facelift op basis van geluidsgolven waar dus geen scalpel bij komt kijken en geen herstelperiode nodig is. Door de geluidsgolven komt er energie vrij die de onderhuidse temperatuur doet stijgen tot 60°. Hierdoor zal er een herstelproces in gang treden waarbij de collageen aanmaak wordt gestimuleerd. Doordat er meer collageen wordt aangemaakt, zal je huid steviger en strakker worden.

De HIFU behandeling claimt hiermee de eigen reactie van het lichaam te gebruiken om de huid te liften. Het proces van collageen vorming neemt ongeveer 3 maanden in beslag, waarbij de huid langzaamaan steviger wordt. De behandeling kan de hals, het gezicht, en de decolleté aanpakken.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 17:15:41 #2
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_203032436
"De HIFU Behandeling is een facelift op basis van geluidsgolven waar dus geen scalpel bij komt kijken en geen herstelperiode nodig is. Door de geluidsgolven komt er energie vrij die de onderhuidse temperatuur doet stijgen tot 60°. Hierdoor zal er een herstelproces in gang treden waarbij de collageen aanmaak wordt gestimuleerd. Doordat er meer collageen wordt aangemaakt, zal je huid steviger en strakker worden."

Ik weet niet maar 60 graden is te weinig om vet te laten smelten. Ik vermoed heel sterk dat dit een onzin-verhaal is.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 januari 2022 @ 17:19:02 #3
22592 crew  Ole
pi_203032506
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:15 schreef tanteklara het volgende:
"De HIFU Behandeling is een facelift op basis van geluidsgolven waar dus geen scalpel bij komt kijken en geen herstelperiode nodig is. Door de geluidsgolven komt er energie vrij die de onderhuidse temperatuur doet stijgen tot 60°. Hierdoor zal er een herstelproces in gang treden waarbij de collageen aanmaak wordt gestimuleerd. Doordat er meer collageen wordt aangemaakt, zal je huid steviger en strakker worden."

Ik weet niet maar 60 graden is te weinig om vet te laten smelten. Ik vermoed heel sterk dat dit een onzin-verhaal is.
Volgens mij gaat het hier niet om vet smelten, maar om strakker maken van de huid
*volgt topic
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 4 januari 2022 @ 18:09:36 #4
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_203033571
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:19 schreef Ole het volgende:

[..]
Volgens mij gaat het hier niet om vet smelten, maar om strakker maken van de huid
*volgt topic
Oke.
Ik probeer te snappen wat 60 graden temperatuur onder je huid en/of in je collageen doet. Bij 40 graden koorts ben je erg ziek. Bij 60 graden lokaal in je huid/collageen is de temperatuur van 60 graden geen probleem, maar zelfs gunstig? Ik heb er wat moeite mee om dit te geloven.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 januari 2022 @ 18:49:27 #5
22592 crew  Ole
pi_203034262
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:09 schreef tanteklara het volgende:

[..]
Oke.
Ik probeer te snappen wat 60 graden temperatuur onder je huid en/of in je collageen doet. Bij 40 graden koorts ben je erg ziek. Bij 60 graden lokaal in je huid/collageen is de temperatuur van 60 graden geen probleem, maar zelfs gunstig? Ik heb er wat moeite mee om dit te geloven.
Ik heb ook geen idee. Ben niet medisch geschoold Maar vind het wel interessant of users hier ervaring mee hebben. Denk dat dat ook vraag is van @praadje . In deze business wordt veel geld met gebakken lucht verkocht!
Dan denk ik.. was het maar zo makkelijk!
pi_203034685
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:19 schreef Ole het volgende:

[..]
*volgt topic
Het gaat inderdaad om het verstrakken van de huid. Het is ook niet gelijk zichtbaar omdat het lichaam eerst de collageen moet aanmaken. Na ongeveer drie maanden begin je de eerste resultaten te zien. Wat ik lees is dat ze een behandeling het beste 2x gedaan kan worden en dat je dan meer dan een jaar een strakkere huid hebt. (Ik lees ook wel twee jaar maar ik hou het veilig qua marge).
pi_203034729
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:09 schreef tanteklara het volgende:

[..]
Oke.
Het is dus inderdaad onderhuids dmv ultrasound. Iedere plek wordt maar een milliseconde verwarmt en het doet niets met het collageen wat je daar hebt zitten maar stimuleert de aanmaak van nieuw collageen.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 januari 2022 @ 19:17:26 #8
22592 crew  Ole
pi_203034765
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:14 schreef praadje het volgende:

[..]
Het gaat inderdaad om het verstrakken van de huid. Het is ook niet gelijk zichtbaar omdat het lichaam eerst de collageen moet aanmaken. Na ongeveer drie maanden begin je de eerste resultaten te zien. Wat ik lees is dat ze een behandeling het beste 2x gedaan kan worden en dat je dan meer dan een jaar een strakkere huid hebt. (Ik lees ook wel twee jaar maar ik hou het veilig qua marge).
Niet dat je dat wil, maar ik ben na 60 kg weer beetje aangekomen. Maar vind zelf (en omgeving ook) dat ik er wel beter uitzie. Maar na operatie val je zo snel af dat je inderdaad ineens wel 10 jaar ouder uitziet!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 januari 2022 @ 19:18:18 #9
22592 crew  Ole
pi_203034780
Het is nog steeds geen makkelijke weg!
pi_203034822
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:17 schreef Ole het volgende:

[..]
Niet dat je dat wil, maar ik ben na 60 kg weer beetje aangekomen. Maar vind zelf (en omgeving ook) dat ik er wel beter uitzie. Maar na operatie val je zo snel af dat je inderdaad ineens wel 10 jaar ouder uitziet!
Dat dus inderdaad. Hier ook 60 kilo afgevallen en het zou inderdaad beter zijn als ik iets aan zou komen. Dan zou mijn gezicht ook wat voller zijn en wat strakker.
Heb om te beginnen maar eens wat spullen bij de drogist besteld om het collageen van binnenuit te stimuleren als in een voedingssupplement.
pi_203034837
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 19:18 schreef Ole het volgende:
Het is nog steeds geen makkelijke weg!
Ha nee, het blijft altijd wel iets maar ja. We zijn al van ver gekomen. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')