TikTok sterquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Vera heet Dijkstra, maar haar Instagram account is veratjuhs.
Nee, lekker fris niet zuur persoonlijk vind ik dat lekkerder dan appelflappen In flappen zit ook vaak krenten of rozijnen.quote:
ik kijk alleen naar d'r tietenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik pas, de witte tanden, gruwelijk, kan nergens anders meer naar kijken
Ik vond haargisteren ook wel leuk, nu vind ik haar vervelendquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond haar gisteren heel leuk, maar nu in de groep niet meer
Dan kijk ik liever naar Vera. Maar tieten spreken niet, ogen wel.quote:
quote:
Godzij dank niet zeg. Stel je voor, dat tieten ook een mening hadden en die de hele dag in stereo gingen lopen uiten. Doodvermoeiendquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever naar Vera. Maar tieten spreken niet, ogen wel.
Dat had ik gisteren ook , komt omdat ik in incognito modus kijk, en ik kan geen gifjes maken in die modusquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Godzij dank niet zeg. Stel je voor, dat tieten ook een mening hadden en die de hele dag in stereo gingen lopen uiten. Doodvermoeiend![]()
Ja proggie doet vervelendquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ben je in de rauw Poezi. Zie een zwart scherm
ben je verwandt met poezeldingdong?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:59 schreef Poeziewoes het volgende:
Mis picture in picture op videoland.
kip en broccoliquote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:00 schreef mario390 het volgende:
hebben ze niks anderes,
dat ze appeldingens eten?
dat is toch en dessert
Jup en dat je mobiel niet in z'n klein hoekje kan kijken/luisteren... Of is dat picture in picture?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:59 schreef Poeziewoes het volgende:
Mis picture in picture op videoland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |