Dit is toch een grapje mag ik hopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:11 schreef Cargamelk het volgende:
Ik denk dat ik er een paar zou vermoorden in hun slaap ... met een bijl... geen respect voor de oudere medemens.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig Grace over kan ik je vertellen
Dat is een helder antwoord. Goed onderbouwt ookquote:
Grace zit erin voor de irritatie level. Ze heeft die van jou al bereiktquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig Grace over kan ik je vertellen
Ik heb het wel gezien bij meiden met ingevlochten of genaaid haarquote:
Ruimte zat in de bejaardenhuizenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:13 schreef freaky40 het volgende:
Kitty mist een leeftijdsgenoot daar. Peter is dat net niet, totaal ander persoon.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien bij meiden met ingevlochten of genaaid haar![]()
Als dat eruit was zat je gewoon in een soort van shock
Die zijn er niet meerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:14 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ruimte zat in de bejaardenhuizen
Een leeftijdsgenoot of een type Nathaliequote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:13 schreef freaky40 het volgende:
Kitty mist een leeftijdsgenoot daar. Peter is dat net niet, totaal ander persoon.
Nee hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Grace zit erin voor de irritatie level. Ze heeft die van jou al bereikt
inderdaad, maar er moeten nog 3 mensen komen, dus misschien zit daar iemand voor haar bij als ze dan nog niet is weggestemdquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:13 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ze moet gewoon haar pilletjes slikken dan komt het wel goed
Die Peter kan best wel eens ontzettend mee gaan vallen. Die kijkt denk ik eerst de kat uit de boom voordat hij loskomt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:13 schreef freaky40 het volgende:
Peter is 2 jaar jonger geloof ik. dan ben je toch een leeftijdsgenoot. Persoonlijkheid doet er dan toch niet toe. Vreemde opmerking van haarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:13 schreef freaky40 het volgende:
Ik kan hem nog niet goed peilen. We gaan het zien, het is wel een flamboyant iemand dus kan wel leuk worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die Peter kan best wel eens ontzettend mee gaan vallen. Die kijkt denk ik eerst de kat uit de boom voordat hij loskomt.
Peter heerlijk manquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die Peter kan best wel eens ontzettend mee gaan vallen. Die kijkt denk ik eerst de kat uit de boom voordat hij loskomt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:15 schreef LaCatastrophe het volgende:
Misschien wil Andrea die leeftijdsgenoot worden die Kitty onder haar hoede neemt, die van oil in the lamb gezang oid.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga een paar uur werken, maar voor wie het gemist heeft .....![]()
Aankomst nieuwe bewoners stream 1 - 4 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomst nieuwe bewoners stream 2 - 4 januari 2022.Ik zie alleen maar x86nogietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tis ergens een excuus natuurlijk om dan te kunnen zeggen dat ze het lastig heeft dat ze niet in de groep ligt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:15 schreef Koos1958 het volgende:
Pet
[..]
Peter is 2 jaar jonger geloof ik. dan ben je toch een leeftijdsgenoot. Persoonlijkheid doet er dan toch niet toe. Vreemde opmerking van haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |