de eerste nacht is Peter aan het swaffelen geweestquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Of klap van een mug op zijn oog? Vragen, vragen!
OralB reklame's?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:18 schreef odie22 het volgende:
Die Salar komt me heel bekend voor, of die al jaren op tv is
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
de eerste nacht is Peter aan het swaffelen geweest
Wie weet wordt het donderdag wel Arm tegen Rijk en is dat de scheidslijn....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die streep op de vloer in het midden... Is heeeel irritant om naar te kijken
[ afbeelding ]
Dat heeft misschien een functie in de toekomst. 2 kampen, tenminste dat zat ik me te bedenken gisteren in de uitzending.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Liggen daar onderbroeken te drogen op een radiator...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Irriteer mij meer aan het feit dat je nu niet meer de gang in kunt kijken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Woordvoering van RTL laat weten dat de stem niet goed te verstaan was door een technische fout. ,,De producent probeert dit zo snel mogelijk op te lossen, maar wanneer het probleem verholpen is weten we nog niet. Tot die tijd wordt de stem van Big Brother ondertiteld, zodat het programma zo goed mogelijk te volgen is.''
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet wordt het donderdag wel Arm tegen Rijk en is dat de scheidslijn....
Nu brengt het vooral het perspectief gevoel van mijn hersenen in de warquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft misschien een functie in de toekomst. 2 kampen, tenminste dat zat ik me te bedenken gisteren in de uitzending.
AD is weer eens niet wakker. Dat deden ze al, behalve de BB stem. Maar eigenlijk zou dat toch niet nodig hoeven zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:21 schreef Tourniquet het volgende:
AD: Kijkers ergeren zich aan stem nieuwe Big Brother, programma gaat ondertitelen
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:21 schreef Tourniquet het volgende:
AD: Kijkers ergeren zich aan stem nieuwe Big Brother, programma gaat ondertitelen
Het huis gaat nog een keertje gesplitst worden. Ene helft heeft de keuken, andere helft de zitruimtequote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |