TV aan PC hangen als extra schermquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:33 schreef MMXMMX het volgende:
Heb een Samsung TV dus kan niet streams op TV kijken maar wel op de PC
Raar hoor dat Samsung dit niet fikst
Ah, is dat de reden...vroeg me al af.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:33 schreef MMXMMX het volgende:
Heb een Samsung TV dus kan niet streams op TV kijken maar wel op de PC
Raar hoor dat Samsung dit niet fikst
Slimme zet van Salar om die te nomineren danquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:33 schreef Rhosyn het volgende:
Christof is aardrijkskunde docent. Die gaat het ver schoppen denk ik. Gewend aan vervelende pubers.
Compleet onduidelijk inderdaadquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:34 schreef ChocoFan het volgende:
2 mannen doen iets met stukjes gekleurd tape op de grond. Niet goed opgelet dus ik weet niet wat ze aan het doen zijn.
Ja. Die wil de sterkste er uit. Begrijp ik wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Slimme zet van Salar om die te nomineren dan
Geen idee maar ze hebben al 2 groene en er moeten er nog 3 bij en rood moet 4 zijn en geel 3.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:35 schreef Ireth het volgende:
Zijn ze een soort twister aan het uittekenen ofzo???
Het lijkt me best een sympathieke kerel en erg ondernemend ook wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:33 schreef Rhosyn het volgende:
Christof is aardrijkskunde docent. Die gaat het ver schoppen denk ik. Gewend aan vervelende pubers.
Ik vind haar wel liefquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Sorry hoor maar zo ga je ertoch niet bijzitten
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Denk dat je gelijk heb.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:35 schreef Ireth het volgende:
Zijn ze een soort twister aan het uittekenen ofzo???
Dat zullen ze eerder in de liveshow doen, niet op donderdag, dusquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft misschien een functie in de toekomst. 2 kampen, tenminste dat zat ik me te bedenken gisteren in de uitzending.
Kitty was fan van Jill en hoopt op een eigen reallife soap.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Was me ook opgevallen. Nog niet over uit of het een gemeende lach of een zenuwachtige grijns is.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:37 schreef DKUp het volgende:
Geile Vera lacht de hele tijd
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:37 schreef DKUp het volgende:
Geile Vera lacht de hele tijd
[ afbeelding ]
Wat verw8 je van een Jill fan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |