abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 januari 2022 @ 09:31:03 #1
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_203023828
Ik zit te denken om deze monitor te kopen zodat ik mijn Samsung gaming monitor (27”) kan gebruiken voor thuis werken terwijl ik de 37.5” monitor gebruik voor privé gebruik.

Aangezien deze LG erg duur is wil ik eerst ipv Reviews ervaringen horen van mensen die deze monitor werkelijk gebruiken dag in dag uit.

Op mijn pc game ik, beetje internet en wil weer video’s gaan bewerken op de computer ipv telefoon.

Als ik alles selecteer wat ik wil kom ik alleen op deze monitor uit dus weinig andere opties beschikbaar
pi_203024913
Enorm energieslurpend blijkbaar.
Lvl G

Of je wensen wijzigen of kopen.
pi_203044475
Ik heb een LG 43UM6700PLB met centrale voet, zodat die op m'n bureau past, als tweede monitor.
Het ding is in alles UHD huppelepup en 43" (groter is niet te doen op een bureau imho).

Ik kijk er tv op, lees GS :P en het gamed geweldig, zonder de speciale game modus aan te zetten.

Voor de liefhebbers zit er in de AB ook nog spraakgestuurde assistentie en de AB cursor werkt prima.
Doe met deze info uiteraard wat je wilt. :)
  woensdag 5 januari 2022 @ 12:29:58 #4
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_203044607
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:23 schreef gepromoveerT het volgende:
Ik heb een LG 43UM6700PLB met centrale voet, zodat die op m'n bureau past, als tweede monitor.
Het ding is in alles UHD huppelepup en 43" (groter is niet te doen op een bureau imho).

Ik kijk er tv op, lees GS :P en het gamed geweldig, zonder de speciale game modus aan te zetten.

Voor de liefhebbers zit er in de AB ook nog spraakgestuurde assistentie en de AB cursor werkt prima.
Doe met deze info uiteraard wat je wilt. :)
Mja een tv heeft geen lage input lag en 1ms gtg enz ook geen nsync support etc
pi_203044889
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:29 schreef Asmooh het volgende:

[..]
Mja een tv heeft geen lage input lag en 1ms gtg enz ook geen nsync support etc
Ja, ze zeggen er van alles van; ook in combinatie met mijn oude GTX 960.
De/mijn praktijk is toch wel weerbarstiger tegen geldgeslurp met een videokaart van 7 á 800 euro en een monitor van pakweg 1300 euro.

Als je hem via internet besteld kan je hem altijd binnen twee weken terugsturen, mocht hij je niet bevallen.
Scheelt toch weer pakweg 1000 euro.

En voor het geld hoef ik het niet te laten; als ik wil loop ik morgen de winkel in en koop contant een gigantisch goede pc met alles d'r op en d'r aan. Heb ik niet nodig en ik game toch regelmatig.

En gamen op 43" is toch wel lekker (al is het geen curve monitor/tv)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')