Als man heb je toch ook wel kijk op wat vrouwen beschouwen als mooie manquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent toch ook van de vrouwen?
laat die mannen maar over aan degene die er verstand van hebben![]()
Zei ik gisteren gelijk al.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij hebt er dus wel verstand van
Mogguh!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:36 schreef Poesjuh het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Dat is lang geleden voor mij
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij hebt er dus wel verstand van
Als je stream 287 opent kun je horen wat er in BB2021 werd gezegdquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:37 schreef Ireth het volgende:
Zo stream 1 loopt een ruime minuut achter? Hoor kitty op 2 vragen aan tobias of hij de koffie wil verdelen, schakel over naar 1 en tijdje later daar exact hetzelfde
Bloedirritantquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:37 schreef Ireth het volgende:
Zo stream 1 loopt een ruime minuut achter? Hoor kitty op 2 vragen aan tobias of hij de koffie wil verdelen, schakel over naar 1 en tijdje later daar exact hetzelfde
doe ff een poll Dquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Als man heb je toch ook wel kijk op wat vrouwen beschouwen als mooie man
Misschien heb jij er wel geen verstand van
quote:
ja , dat bedoelde ik eigenlijk ook, had het verkeerd geschrevenquote:
Wie?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
oh jeeh
we hebben een poetsnicht(no offense)
Mankeert niks aan die jongen, leuke kop, goed figuur, leuke kledingstijl, prettige stem met lekker accentje.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent toch ook van de vrouwen?
laat die mannen maar over aan degene die er verstand van hebben![]()
Ouwe kerstpakketcake!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:38 schreef Burner82 het volgende:
Lijkt wel Koopmans brood, ook geen gist
Peterquote:
Ja, smaken verschillen. Ging niet om het hoofd, maar dat een net shirt met opgerolde mouwen er vaak prima uit ziet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:38 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]o nee dit is zo fout.
Wat een gladde aal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |