abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 januari 2022 @ 10:57:16 #76
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203025328
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja het is hoogst tijd dat de staat meer bevoegdheden krijgt over het volk.

Bepalen wanneer ze naar buiten mogen of bij een restaurant op bezoek is stap 1. Dat maken we niet risicogestuurd maar vooral op basis van of je in hun ogen een goede burger bent of niet - ben je gevaccineerd dan ben je een goede burger en word je beloond! Super! - maar goed gedrag moet natuurlijk veeel meer beloond worden. Eten van vlees is echt slecht!! Dat moet echt wat punten kosten op je sociaal kredietsysyeem, onbegrijpelijk dat mensen die vlees eten een hypotheek krijgen en een huis mogen kopen... Dat kan toch niet waar zijn?? Slechte mensen moet je niet faciliteren in hun leven.

Men hoort te weten dat het belang van het collectief belangrijker is dan het belang van het individu. Als de fundamentele rechten van het individu botsen met die van het collectief dan gaan die van het collectief voor!

En wie is nou beter in oordelen in wat goed voor het collectief is dan grote leider Mark Rutte?

Rutte is onfeilbaar, als iemand dat niet ziet is hij of zij een slecht mens. Dan moet dat punten kosten op zijn sociale krediet systeem.

De wereld zou zoveel beter zijn.
je bent weer aan het crossposten
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 10:59:12 #77
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203025366
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jajoh, maar ipv loopneus heb je nu een loopneus gat en kan je door de ander nog ademen.
Allemaal de schuld van de ongevaccineerden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203025391
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:

[..]
je bent weer aan het crossposten
Tis mijn eigen post. Octrooi voor aangevraagd.

Daar blijft die toch onbesproken. Interesseert ze in COR weinig en gaat me te snel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 4 januari 2022 @ 11:00:52 #79
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203025401
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tis mijn eigen post. Octrooi voor aangevraagd.

Daar blijft die toch onbesproken. Interesseert ze in COR weinig en gaat me te snel.
_O- _O- :*
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203026285
twitter
  dinsdag 4 januari 2022 @ 12:15:37 #81
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203026849
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
eind januari 8)7
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203027554
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
"deskundigen" :') wie adviseert hun? de farmaceutische lobbyisten?

elk jaar zitten de ziekenhuizen vol tijdens griepseizoen. mede dankzij privatisering, bezuinigingen. etc.

de nieuws berichten van voor 2019
https://www.google.com/se(...)A11%2F30%2F2019&tbm=



je hoeft geen deskundige te zijn om de volgende lockdown te voorspellen.
-
pi_203028762
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:

[..]
eind januari 8)7
Pff, lekker man zo een kabinet dat je land wilt slopen.

Als je het land stilzet vinden ze dat alleen maar goed daar in Den Haag _O- Protesteren werkt averechts.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 4 januari 2022 @ 14:42:33 #84
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203029588
Gelooft men serieus nog dat het na 2 jaar aan ristricties eind Januari echt over is? _O-
pi_203029767
twitter


Rechtszaak na vaccinatie dode "het is niet verplicht om je te vaccineren" _O- Maar je moet wel gevaccineerd zijn om in OV te kunnen in Italië of baan wil behouden.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 14:57:34 #86
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203029882
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
Laten we dat zo houden??
Ik zou me hier geen zorgen over maken. Niemand in Nederland wil een WO3 of op grote schaal een bevolkingsgroep uitmoorden. En alas jij daar anders over denkt. Bron graag.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:03:56 #87
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203030012
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:57 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik zou me hier geen zorgen over maken. Niemand in Nederland wil een WO3 of op grote schaal een bevolkingsgroep uitmoorden. En alas jij daar anders over denkt. Bron graag.
Nog niet maar de geschiedenis laat zien dat mensen er toe in staat zijn. Er is blijkbaar niet zo veel voor nodig om mensen zover te krijgen.
To BG or not to BG!
pi_203030055
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:57 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik zou me hier geen zorgen over maken. Niemand in Nederland wil een WO3 of op grote schaal een bevolkingsgroep uitmoorden. En alas jij daar anders over denkt. Bron graag.
De bron van hoe ik ergens over denk ben ik zelf, lijkt me overbodig om achter iedere comment te schrijven: (Ludovico, Fok-Forum Covid1984 topic #210 post #88, 2022)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:06:38 #89
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203030068
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203030080
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:03 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Nog niet maar de geschiedenis laat zien dat mensen er toe in staat zijn. Er is blijkbaar niet zo veel voor nodig om mensen zover te krijgen.
Je ziet dezelfde blindheid nu terug, dat is de overeenkomst, dat men niet zo knettergek is snap ik ook wel, maar het is een hele enge vorm van hypnose en mensen kunnen met die voorwaarde tot hele extreme dingen komen.

Ik verwacht het niet, maar ik zie wel dezelfde vorm van hypnose en dat is meer dan zorgelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203030102
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
_O-

Hoe gaat dat met de IC opnames en ziekenhuisopnames? Liggen we dan opeens meer in lijn met UK en Vlaanderen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:09:32 #92
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_203030113
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O-

Hoe gaat dat met de IC opnames en ziekenhuisopnames? Liggen we dan opeens meer in lijn met UK en Vlaanderen?
we zullen het nooit weten
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_203030179
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:09 schreef greysbones het volgende:

[..]
we zullen het nooit weten
Was nogal opvallend hè, dat Bonten efficacy van Pfizer trials doorgeeft als IC bezetting gevaxxed / ongevaxxed.

Bonten - weg!
- Koopmans - weg!
- Menno de Jong - Weg!

En dat zeg ik op gronde van het zijn van slechte wetenschappers en angstzaaiers.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:17:01 #94
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203030247
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:05 schreef ludovico het volgende:

[..]
De bron van hoe ik ergens over denk ben ik zelf, lijkt me overbodig om achter iedere comment te schrijven: (Ludovico, Fok-Forum Covid1984 topic #210 post #88, 2022)
Ik zal twee bronnen noemen/boeken waarmee jij je kennis over WO2 kan vergroten. De opkomst en ondergang van het derde rijk geschreven door William L. Shirer. En Moordenaars onder ons: Verslag van 35 jaar jagen op oorlogsmisdadigers geschreven door Simon Wiesenthal. Het eerste boek geeft je een overzicht van WO2 en het ontstaan daarvan. Het tweede boek een goed beeld over welke mensen betrokken waren bij de concentratie kampen en hun beweegreden en bovenal wat voor normale mensen dat eigenlijk waren.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_203030309
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:17 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik zal twee bronnen noemen/boeken waarmee jij je kennis over WO2 kan vergroten. De opkomst en ondergang van het derde rijk geschreven door William L. Shirer. En Moordenaars onder ons: Verslag van 35 jaar jagen op oorlogsmisdadigers geschreven door Simon Wiesenthal. Het eerste boek geeft je een overzicht van WO2 en het ontstaan daarvan. Het tweede boek een goed beeld over welke mensen betrokken waren bij de concentratie kampen en hun beweegreden en bovenal wat voor normale mensen dat eigenlijk waren.
Nou bedankt voor het verstevigen van mijn punt dan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:20:45 #96
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203030327
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nou bedankt voor het verstevigen van mijn punt dan.
Dus jij hebt deze boeken gelezen? Duidelijk mag wel zijn gezien wat je post van niet dus. Want mede dankzij de hulp van neo-nazi heeft Simon Wiesenthal nazi kunnen vervolgen. Deze boeken tonen juist aan dat een herhaling van een holocaust uitgesloten is binnen de moderne westerse wereld.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_203030404
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Er verdwijnen effekes 50k/ 80k positieve besmettingen van ongevaccineerden in die dataset.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203030426
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:20 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dus jij hebt deze boeken gelezen? Duidelijk mag wel zijn gezien wat je post van niet dus. Deze boeken tonen jiust aan dat een herhaling van een holocaust uitgesloten is binnen de moderne westerse wereld.
Swab: "challenge accepted"

Ik heb het helemaal niet over een herhaling van de holocaust overigens, ik zeg dat er gelijkenissen zijn in die hatelijke hypnose die ik nu zie, en de mogelijkheid tot het überhaupt bestaan van een holocaust.

Niet iedereen "wist van niks" het was uiteraard wat makkelijker te containen in die tijd, maar dan nog, genoeg die meeliepen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:30:35 #99
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203030502
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:26 schreef ludovico het volgende:

[..]ik zeg dat er gelijkenissen zijn in die hatelijke hypnose die ik nu zie, en de mogelijkheid tot het überhaupt bestaan van een holocaust.
Hangt er van af hoe je er naar kijkt wellicht? De NSDAP is ook begonnen als een kleine partij van onruststokers? FvD?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_203030561
twitter


Jongens, ik vind het allemaal helemaal prima, je mag me helemaal knettergek vinden en weet ik veel wat, maar echt, wat een beerput.
D66 heeft een hoge pief ergens aan het roer van de NPO, die heeft een relatie met Ollongren.
https://www.ditjesendatje(...)-en-margriet-linden/

Sigrid Kaag kreeg een week voor de verkiezingen een uur lang een opgeil filmpje uitgezonden op de NPO om stemmen te vergaren (propaganda is dus ingezet om stemmen te verkrijgen voor D66).

Ollongren van de fabeltjeskrant:
https://www.ad.nl/politie(...)ltjeskrant~a89a0a99/

En van de fake news:
https://www.dutchcowboys.(...)ontrole-op-nepnieuws

En het verbannen van het referendum:
https://www.businessinsid(...)-van-het-referendum/

D66 WEET, dat hun technocratische ideologie géén mandaat heeft. Dus wat doen ze? Ze maken invloed van de bevolking tegen onmogelijk.

De voor hun wenselijke nationale wetgevingen laten ze gewoon via de EU lopen:
https://nos.nl/artikel/24(...)renteaftrek-afbouwen

En ze introduceren allerhande mechanismen om effectief propaganda te kunnen voeren.

En de EU is natuurlijk ook totaal ondemocratisch. Leuk als kleine commissie maar ondertussen heeft het voor die vorm van politiek bedrijven een gigantisch gebrek aan direct mandaat.

De bevolking wilt het helemaal niet.
En als het constitutioneel hof van Hongarije / Polen / Duitsland, oordeelt dat hun wetgeving boven die van de EU staat komen er repercussies. :D :D :D :D

De EU is er voor jou en mij, als je graag in China 2.0 wilt leven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')