Ja. Zodra je de livestream aanzet zit je direct in 2023.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
Ze zijn er wel transparant over dat het is opgenomen en dat we straks dus op de streams en sprong in de tijd gaan maken.
Ik kan niet thuiswerken. Gaat een beetje moeilijk lolquote:Op maandag 3 januari 2022 21:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Is gene goede combi met thuis werken.
Het duurt te lang, we staan hier al een tijdjequote:
O-quote:Op maandag 3 januari 2022 21:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan niet thuiswerken. Gaat een beetje moeilijk lol
Ik vind Vera's decolleté toch al snel 40 punten waardquote:Op maandag 3 januari 2022 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een kleine update ook dit jaar plaats ik een ranking van Spelers:
Iedereen start met 50. als ik vind dat een persoon iets goed doet, of er goed uitziet, of iets liefs zegt krijgt hij/zij een punt. Wie een nare opmerking maakt, iets niet goed doet krijgt van mij een minpunt
disclaimer: Dit is een ranking puur op basis van mijn eigen mening.
Nouchine 54
Kitty 51
Vera 50
Peter 50
Dimitri 50
Grace 50
Tobias 50
Sercan 50
Christoff 50
Deze struiss weetquote:Op maandag 3 januari 2022 21:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Het duurt te lang, we staan hier al een tijdje
En we moeten door, dus voor de laatste keer: "Het spijt me"
Het duurt te lang
O-ho-oow
Sta hier al een tijdje,quote:
Zet die grace maar meteen op -10!quote:Op maandag 3 januari 2022 21:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een kleine update ook dit jaar plaats ik een ranking van Spelers:
Iedereen start met 50. als ik vind dat een persoon iets goed doet, of er goed uitziet, of iets liefs zegt krijgt hij/zij een punt. Wie een nare opmerking maakt, iets niet goed doet krijgt van mij een minpunt
disclaimer: Dit is een ranking puur op basis van mijn eigen mening.
Nouchine 54
Kitty 51
Vera 50
Peter 50
Dimitri 50
Grace 50
Tobias 50
Sercan 50
Christoff 50
is een control room voor uitverkoren kijkersquote:Op maandag 3 januari 2022 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Fokking heel datacenter... kunnen ze de streamknop niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |