Ja, maar heb je nou VPN nodig om BB te kijken? Snap het niet.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB ja of nee
nee
series ja
VPN nodig
ja
Heb je daar VPN voor nodig?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:39 schreef spapaars het volgende:
Waar zijn we mee bezig?
Mario heeft Videoland dus!!!!!!
En dat is het zelfde voor Vlaamse Streamz.be -> je kan je alleen registreren in België (dus vpn nodig)quote:Op maandag 3 januari 2022 19:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt, maar registreren kan alleen in Nederland.
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar heb je nou VPN nodig om BB te kijken? Snap het niet.
Gelukkig niet, andere welquote:
via videoland! die hebben ook gewoon live tv streamquote:Op maandag 3 januari 2022 19:40 schreef suzi1 het volgende:
o en ik heb geen tv in mn abo meer. hoe kijk ik dan de tv uitzending
schleht is het als en code viaquote:Op maandag 3 januari 2022 19:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En dat is het zelfde voor Vlaamse Streamz.be -> je kan je alleen registreren in België (dus vpn nodig)
ah dus die doet ook de normale tv uitzending? toppiequote:Op maandag 3 januari 2022 19:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
via videoland! die hebben ook gewoon live tv stream
Die serie waar je het eerder vandaag over had, staat ook op videolandquote:Op maandag 3 januari 2022 19:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
schleht is het als en code via
handy verzendet werd
dat werkt dann ook niet
Als je in het buitenland woont heb je wel VPN nodig ...quote:Op maandag 3 januari 2022 19:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ah dus die doet ook de normale tv uitzending? toppie
geen idee maar ik heb deze hier staanquote:Op maandag 3 januari 2022 19:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Ja, bij kopje "Live tv" kun je alle RTL-zenders kijken.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik denk een damequote:Op maandag 3 januari 2022 19:42 schreef suzi1 het volgende:
ben benieuwd op wie mario vlieft gaat worden <3
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://vtm.be/vtmgo
Probeer deze maar even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |