quote:Op maandag 3 januari 2022 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
Nogmaals mijn vraag, waar staat op videoland de link voor de streams. Als ik op big brother klik op de site zie ik het nergens staan. Zal wel heel erg dom van me zijn maar zoek me wezenloos.
ja dat klopt hoorquote:Op maandag 3 januari 2022 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zie ik staan maar komt niet naar voren als ik dat aanklik klopt dat
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet live zijn, want ik zie ook niks
Oke dat is dan duidelijk voor me, hoop dat het straks wel werkt. Heb er zin in om tijdens het thuiswerken de streams weer aan te hebben op de achtergrond.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet live zijn, want ik zie ook niks
Pas om 22:00 na dat de liveshow afgelopen is..quote:Op maandag 3 januari 2022 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke dat is dan duidelijk voor me, hoop dat het straks wel werkt. Heb er zin in om tijdens het thuiswerken de streams weer aan te hebben op de achtergrond.
Jaa.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:27 schreef mario390 het volgende:
dat staat bij de site STREAMS.BE
Kan ik STREAMS gebruiken in het buitenland?
Ja, door de Europese wetgeving rond de portabiliteit is het mogelijk om Streamz te bekijken in alle lidstaten van de EU. De Streamz-app zal wel enkel beschikbaar zijn in de Belgische App Stores en je dient je Streamz-account wel al aangemaakt te hebben in België.
Landen van de EU waar je alle content Streamz kan kijken:
maar moet ik bij het anmelden vpn hebben??
Marioquote:Op maandag 3 januari 2022 19:32 schreef mario390 het volgende:
nu kreg ik bij STREAMS.BE dat
Registreren kan enkel binnen België.
moet iik toch vpn vor registeren anmakeen
HIJ HEEFT AL VIEDOELAND HOORquote:Op maandag 3 januari 2022 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jaa.
Maar op STREAMZ VIND JE GEEN BIGBROTHER
https://www.goplay.be/ wel!!! maar hje hebt ALTIJD VPN nodig
Hij wil ook geen BB daar op kijken maar seriesquote:Op maandag 3 januari 2022 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jaa.
Maar op STREAMZ VIND JE GEEN BIGBROTHER
https://www.goplay.be/ wel!!! maar hje hebt ALTIJD VPN nodig
maar hij zeurt nu al een half uur over streamsquote:
Ja heb comment nu pas gezienquote:Op maandag 3 januari 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij wil ook geen BB daar op kijken maar series
Dan moet ie daar ergens anders over gaan zeurenquote:Op maandag 3 januari 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
neehee seriesquote:Op maandag 3 januari 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar hij zeurt nu al een half uur over streams![]()
![]()
ja weet ik,maar ik will daar anderequote:Op maandag 3 januari 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario
CP heeft nu al 10 keer gezegd dat je dat niet moet doen dan kun je geen BB kijken
Dan heb ik wel een andere.Mario meldt je even,deze is gratuit.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
goeie vraag!quote:Op maandag 3 januari 2022 19:35 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb een vraag.
Kun je op streamz.be ook BB kijken
Klopt, maar registreren kan alleen in Nederland.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:25 schreef Benny het volgende:
Ik dacht dat je voor Videoland geen VPN nodig had, ivm Europese regels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |