Ik plaag Whuzz een beetje,kan hij wel hebben.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar er valt ontopic nog zo weinig te lullûh
Wat ga je eten?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik plaag Whuzz een beetje,kan hij wel hebben.
2 kipfilet voor 7 euro.Biefstuk is nog goedkoper.quote:
Ik zou tussentijds via een spoednominatie worden weggestemd denk ikquote:Op maandag 3 januari 2022 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik meedoen, ik denk dat ik de eerste week er meteen zal uitliggen (als er geen relschopper is, dan de tweede week)
Ik zou te braaf zijn voor het spelletje denk ik. (en niet sociaal genoeg) Het is natuurlijk anders dan FOK!ken
wutttttttttquote:Op maandag 3 januari 2022 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 kipfilet voor 7 euro.Biefstuk is nog goedkoper.
Leave toch,net gûle hjer.quote:
hallo bitte antwortquote:Op maandag 3 januari 2022 18:35 schreef mario390 het volgende:
wie weet of ik bij streams.be vor serien
kijken vpn hebben moet?
Jij werd dus ook gemist.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik meedoen, ik denk dat ik de eerste week er meteen zal uitliggen (als er geen relschopper is, dan de tweede week)
Ik zou te braaf zijn voor het spelletje denk ik. (en niet sociaal genoeg) Het is natuurlijk anders dan FOK!ken
Wel voor online kijken.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:35 schreef mario390 het volgende:
wie weet of ik bij streams.be vor serien
kijken vpn hebben moet?
Nee, maar wel een kutje. Da's ook leuk!quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, maar wel een kutje. Da's ook leuk!
Hey Greys!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |