quote:Op maandag 3 januari 2022 18:17 schreef GayGuy het volgende:
In het AD staat een interview met Thomas, hij is nu spelbedenker bij Big Brother
Ik hoop dat de volgende dingen ook verboden worden:quote:Op maandag 3 januari 2022 18:16 schreef D. het volgende:
Neem aan dat alle nieuwe bewoners vorig jaar kijkers waren, dus ze weten hoe vervelend het is om naar dat weerwolven te kijken
Fries, mijn beste.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik weet zelfs niet of je Hollander of Belg bent, met uw vlag.
Utopia! Tof dat je d'r bij bent!quote:
Niets over geen oudejaars, en volgens mij beweerden ze hetzelfde een jaar terug.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:53 schreef freaky40 het volgende:
Nu komt dit van Boulevard, dus je weet niet of je dit moet geloven maar volgens hun gaan ze er vanavond pas in en zijn ze er niet op oudjaarsavond al in gegaan...tijd zal het leren of dit inderdaad klopt....https://www.rtlboulevard.(...)rek-big-brother-huis
Duidelijk,aangenaam kennis met u te maken.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben van de Antwerpse Kempen. Buurgemeente van wijlen Nick (Ronny Retro).
Hey Whuzz, leuk je weer te zien hier.quote:
Ouwe karpervisser.quote:
Is ook wel weer zo natuurlijk, maar we willen actie en geen dooie en saaie bedoeningquote:Op maandag 3 januari 2022 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Het is 2022, dat heeft zo'n programma toch niet nodig?
Puzzelen,bankhangen en bedliggen wil ik.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo natuurlijk, maar we willen actie en geen dooie en saaie bedoening
En petanken !!! Vergeet het petanken nietquote:Op maandag 3 januari 2022 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Puzzelen,bankhangen en bedliggen wil ik.
Actie is goed, laat ze maar afzienquote:Op maandag 3 januari 2022 18:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo natuurlijk, maar we willen actie en geen dooie en saaie bedoening
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En petanken !!! Vergeet het petanken niet
Lieve help, ook dat ja.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En petanken !!! Vergeet het petanken niet
Echt, wat leuk voor hem.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:17 schreef GayGuy het volgende:
In het AD staat een interview met Thomas, hij is nu spelbedenker bij Big Brother
jij kunt niet 30 minuten creatief zijn in een hottub?quote:Op maandag 3 januari 2022 18:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat de volgende dingen ook verboden worden:
- Dekentjes (vooral in combinatie met bankhangen)
- Make-up
- Fluisteren
- Langer dan 30 minuten in een hottub of sauna zitten
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:25 schreef Whuzz het volgende:
Ik vond het petanken wel grappig, vooral toen de regie het leuk oppakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |