haha... we hielden vorig jaar ook geen rekening met de Vlamingen ... dit is onze straf..quote:Op maandag 3 januari 2022 13:40 schreef D. het volgende:
Ik lees net in het topic van de tv-uitzendingen dat de Belg het om 19:30u uitzendt, en in NL het pas om 20:30u is.
Even opletten dus met spoileren
Dat snap ik ja.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar altijd kann daar jemand
binnenkomen
Ja, snap ook niet dat ze die lui toelatenquote:
“Schakel nu over naar de livestream om de binnenkomst van de nieuwe bewoners te zien”quote:Op maandag 3 januari 2022 13:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan krijgen we in de eerste aflevering een teaser naar twee andere bewoners
Je bent niet verplicht ze te lezen.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:41 schreef TheRacingElf het volgende:
De posts van Mario waarbij je eerst een hele puzzel moet ontcijferen om te begrijpen wat er staat heb ik niet gemist…
En dat was een succes ookquote:
Een week vooruit kijken?quote:Op maandag 3 januari 2022 13:42 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
“Schakel nu over naar de livestream om de binnenkomst van de nieuwe bewoners te zien”
Precies dat jaquote:Op maandag 3 januari 2022 13:42 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
“Schakel nu over naar de livestream om de binnenkomst van de nieuwe bewoners te zien”
Ik heb geen Videoland. Kun je de uitslag van de live-show onder een spoiler zettenquote:Op maandag 3 januari 2022 13:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een week vooruit kijken?
Neem Videoland.
Nee, spannenderquote:Op maandag 3 januari 2022 13:43 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk, want ze gaan voor hetzelfde recept
Ze hadden mij ook om advies moeten vragen, gewoon iedereen erin pleuren en ze meteen opstokenquote:Op maandag 3 januari 2022 13:43 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk, want ze gaan voor hetzelfde recept
Nog steeds veel IKEA.quote:
Ja. Misschien handig om weer aan te houden dat in de COS spoilers niet bestaan en wel in de live/tv topic, waar de tv beelden toch worden besproken.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:40 schreef D. het volgende:
Ik lees net in het topic van de tv-uitzendingen dat de Belg het om 19:30u uitzendt, en in NL het pas om 20:30u is.
Even opletten dus met spoileren
In ieder geval Peter en Nouchine hebben een partner volgens de beschrijvingen op https://www.hln.be/tv/een(...)ig-brother~a49bf6ae/quote:Op maandag 3 januari 2022 13:28 schreef suzi1 het volgende:
allemaal vrijgezellen, of gaat er nog iemand scheiden na afloop
Ik kreeg een telefoontje van ene John de Mol, maar dacht dat het een geintje was dus heb weer opgehangenquote:Op maandag 3 januari 2022 13:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hadden mij ook om advies moeten vragen, gewoon iedereen erin pleuren en ze meteen opstoken
ik heb alle belgse zender op iptvquote:Op maandag 3 januari 2022 13:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een week vooruit kijken?
Neem Videoland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |