abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Nerd met benen zondag 2 februari 2003 @ 13:15:43 #1
18073 miss_bleu
pi_8235040
Dat was wel te zien aan mijn zusje. Ze had ruim een jaar een vriend die voor haar het helemaal was. Haar droom prins zoals ze hem zelf noemde.

Maar elke zondagochtend weer zat ze te huilen op de bank. Hij was weer vreemd gegaan. En elke keer weer ging ze terug naar hem elke keer weer.

Mijn ouders en ik hebben ons zo in moeten houden elke keer als hij weer op bezoek kwam en mee at aan tafel. Ik heb hem zo vaak een knal in zijn gezicht willen geven, zovaak willen vertellen of vragen waar hij in godsnaam mee bezig was.

Maar nee je mag je er niet mee bemoeien het is hun relatie. Ondertussen zie jij elke zondag je zusje diep in tranen verzonken op de bank. " Hij heeft het weer gedaan!! weer "

Zovaak geprobeerd haar te vertellen dat het zo niet langer gaat, dat dit nou maar eens afgelopen moet zijn dat hij haar niet waard is.
Maar nee liefde maakt echt blind en elke keer weer terug

Eindelijk heeft ze het nu ook zelf door dat het niet langer zo gaat. Eindelijk hoeven we haar niet meer te vertellen dat hij haar niet verdient.

Dat liefde zo ongelooflijk blind maakt zeg.

pi_8235061
Waardoor is ze nu zelf ineens van mening veranderd dan?
  Nerd met benen zondag 2 februari 2003 @ 13:18:43 #3
18073 miss_bleu
pi_8235072
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:17 schreef matthijn99 het volgende:
Waardoor is ze nu zelf ineens van mening veranderd dan?
Denk dat het nu gewoon teveel werd. Na ongeveer 3 maanden lang elke zondag hetzelfde liedje
pi_8235073
iemand loslaten waar je zo gek op bent is erg moeilijk.Je hebt veel voor die persoon over, je houdt van hem/haar, je kan niet zonder denk je.Dus blijf je alles tolereren.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_8235087
das idd erg jammer
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
pi_8235092
(ik neem aan de ze nog jong is)
Alsof je op die leeftijd weet wat houden van is.
pi_8235094
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:18 schreef Emel het volgende:
iemand loslaten waar je zo gek op bent is erg moeilijk.Je hebt veel voor die persoon over, je houdt van hem/haar, je kan niet zonder denk je.Dus blijf je alles tolereren.
Yep, maar er komt een moment dat je je grens bereikt.
Voor sommigen komt dat erg laat, helaas,
maar dan pas zie je ook hoe stom je bent geweest.
Iemand kan je er op wijzen, maar het blijft je eigen 'proces'.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8235104
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:21 schreef WcB0rSt3l het volgende:
(ik neem aan de ze nog jong is)
Alsof je op die leeftijd weet wat houden van is.
Heeft meer met haar zelfbeeld te maken dan met leeftijd lijkt mij.
pi_8235109
Het heeft wel degelijk met leeftijd cq ervaring te maken.
  Nerd met benen zondag 2 februari 2003 @ 13:23:35 #10
18073 miss_bleu
pi_8235122
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:22 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Laten we het er ook op houden dat ze nog veel te jong is voor de relatie die ze nu gehad heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 02-02-2003 13:23]

pi_8235124
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:22 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Ervaring, ja, dat is wat anders.
Maar er zijn mensen die al heel jong weten hoe het moet, en mensen die het nooit zullen leren.
pi_8235134
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:21 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Yep, maar er komt een moment dat je je grens bereikt.
Voor sommigen komt dat erg laat, helaas,
maar dan pas zie je ook hoe stom je bent geweest.
Iemand kan je er op wijzen, maar het blijft je eigen 'proces'.

klopt, je bereikt je grens, het wordt teveel.
ik heb mezelf ook soms de vraag gesteld: waarom heb ik in godsnaam dit niet eerder gedaan?
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_8235135
Dat die gast nog het lef had om bij jullie aan te tafel te gaan zitten..
Als een jongen zo met mijn zus om ging had ik hem ook een stomp op z'n bek gegeven, maakt me nie uit of het hun relatie is.. wat een kutstreken zijn dit..
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  Nerd met benen zondag 2 februari 2003 @ 13:25:40 #14
18073 miss_bleu
pi_8235143
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:24 schreef -En4Cer- het volgende:
Dat die gast nog het lef had om bij jullie aan te tafel te gaan zitten..
Als een jongen zo met mijn zus om ging had ik hem ook een stomp op z'n bek gegeven, maakt me nie uit of het hun relatie is.. wat een kutstreken zijn dit..
Ow geloof me heb vaak genoeg eens flink onder de tafel door willen trappen als hij tegenover me zat
  zondag 2 februari 2003 @ 13:25:46 #15
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8235145
ook al is het hun relatie...
als ik een zusje had gehad en 1 of andere sukkel gaat telkens vreemd terwijl die een relatie heeft met mijn zusje... echt wel dat ik die gast ff goed laat merken dat er niet met mijn zusje gespeeld word.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8235159
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:24 schreef Emel het volgende:

[..]

klopt, je bereikt je grens, het wordt teveel.
ik heb mezelf ook soms de vraag gesteld: waarom heb ik in godsnaam dit niet eerder gedaan?

Dem sjoe, girl, I know just how you feel.

sorry, ik ga weer ontopic

Nerd met benen zondag 2 februari 2003 @ 13:26:58 #17
18073 miss_bleu
pi_8235160
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:25 schreef dJ-Zcore het volgende:
als ik een zusje had gehad en 1 of andere sukkel gaat telkens vreemd terwijl die een relatie heeft met mijn zusje... echt wel dat ik die gast ff goed laat merken dat er niet met mijn zusje gespeeld word.
En als je zusje je nou lief vraagt om je er niet mee te bemoeien wat doe je dan?
pi_8235165
Gevoel, zeker in liefde, wint het meestal van je verstand. Maakt dan niet uit of het rationeel is of niet. En pas achteraf zie je pas hoe stom je bezig bent geweest. Gelukkig ziet ze dat zelf nu ook in.

Ik kan er altijd wel kwaad om worden als ik lees hoe mensen anderen zo gebruiken/misbruiken

zondag 2 februari 2003 @ 13:28:34 #19
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8235178
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:26 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

En als je zusje je nou lief vraagt om je er niet mee te bemoeien wat doe je dan?

lastige vraag, maar ik zou hem echt een paar klappen geven en mijn zusje eens goed inprinten dat ze veel beter kan krijgen en dat ze zo'n sukkel niet kan vertrouwen... misschien in begin word ze boos, maar achteraf is ze blij dat je zo gehandeld hebt, omdat direct slaan in zo'n geval veel ellende bespaard.
pi_8235182
quote:
yup zou ik ook doen
046
Dank aan Yeahinho
pi_8235183
quote:
Probleem is alleen dat je zusje dan waarschijnlijk nog meer naar hem toe trekt en zijn kant zal kiezen.
Hoe moeilijk het ook is, ik denk dat de familie van de topicstarter het goed heeft aangepakt.
Ze heeft de kans nodig gehad haar eigen fouten te maken,
alleen dan kun je leren hoe het voortaan anders moet.
pi_8235193
Ik ken een vergelijkbare situatie:
Meisje met relatie, terwijl letterlijk iedereen om haar heen (familie/vrienden) die relatie helemaal afkeurt (vanwege hem), maar ze lijkt alleen maar meer naar hem toe te trekken.
En dat terwijl die vrienden/familie dus wel elke keer al haar verdriet en 'geklaag' moeten aanhoren.

Echt heel frustrerend.

zondag 2 februari 2003 @ 13:30:39 #23
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8235209
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:29 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat je zusje dan waarschijnlijk nog meer naar hem toe trekt en zijn kant zal kiezen.
Hoe moeilijk het ook is, ik denk dat de familie van de topicstarter het goed heeft aangepakt.
Ze heeft de kans nodig gehad haar eigen fouten te maken,
alleen dan kun je leren hoe het voortaan anders moet.

daar heb je ook wel gelijk in hoor.. dat ze ervan leert, maja zo handel ik dingen niet af.
ik ben enigskind, maar als ik een zusje had gehad en een jongen heeft iets met haar, maar gaat vreemd en doet haar veel verdriet aan... sorry hoor, maar dat gaat die echt wel voelen.
pi_8235224
quote:
Op zondag 2 februari 2003 13:29 schreef shmoopy het volgende:
Dat lijkt idd vaak te gebeuren. Hoe groter de kritiek van de buitenwereld, hoe meer ze geneigd zijn zich aan elkaar vast te klampen (in het algemeen dan, hoewel dit ook wel geldt voor het voorbeeld dat ik net gaf).
pi_8235229
Zijn we bij de weg niet op deze aarde gezet om ons voort te planten? dus elke dag/week/nacht een andere vrouw??

beetje offtopic...

a a n alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')