quote:Op zondag 2 januari 2022 22:16 schreef viseenoptie het volgende:
Toch leuk om al een aantal fokkers te zien die ook vorig jaar flink gespammed hebben in de BB topics
Arm en rijk had ik wel ok gevondenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
een hele grote gameroom
keuken gedraaid
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:17 schreef suzi1 het volgende:
dat hoor jij volgend jaar wel. ga ik wel ander accent aanleren
Oh ja, grotere gameroom ook ja.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
een hele grote gameroom
keuken gedraaid
Voor jou dan misschien niet leerzaam idd gezien je studie. Denk alleen dus dat een hoop mensen er veel van hadden kunnen opsteken als hun oog er iig op was gevallen.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ooh maar daar ben ik ook zo goed als in afgestudeerd, de menselike psyche. dus ja ik zag wel vanalles, maar leerzaam, neh
zat er niet tussenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Arm en rijk had ik wel ok gevonden
Ik stem voorquote:Op zondag 2 januari 2022 22:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Arm en rijk had ik wel ok gevonden
Neem aan dat je mij daar niet mee bedoeldquote:Op zondag 2 januari 2022 22:16 schreef viseenoptie het volgende:
Toch leuk om al een aantal fokkers te zien die ook vorig jaar flink gespammed hebben in de BB topics
Jij bent de eerste die ik herkendequote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Neem aan dat je mij daar niet mee bedoeld
Dat is goed nieuwsquote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef Lobmans het volgende:
De inhoud van de tv-gids van het 247-livestreamkanaal van Telenet is aangepast. Tot 21u staat er "onderbreking" geprogrammeerd maar vanaf 21u "welkom in het Big Brother-huis", ik vermoed dat streams dus vanaf morgenavond zullen starten.
nou ja en mij niet eensquote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die ik herkende
Ik kijk voor van alles, de psyche inderdaad maar ook de sensatie vind ik leuk.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:18 schreef Willewa het volgende:
V
[..]
Voor jou dan misschien niet leerzaam idd gezien je studie. Denk alleen dus dat een hoop mensen er veel van hadden kunnen opsteken als hun oog er iig op was gevallen.
Laat ik het zo zeggen, ik zie zoveel mensen met onopgelost en onbewust trauma rondlopen, de meeste mensen heel hard draaiend op ego en heel onbewust van wat ze allemaal hebben, veel ondankbaarheid en een glas half leeg-mindstate. En een maatschappij waar nog steeds enorme taboes zijn en gebrekkige educatie omtrent dat. En veeel schade onderling weer ten gevolge van dat. En dan ook nog allerlei rotzooi op tv en social media die het alleen maar voedt en groter maakt, want mensen zijn beïnvloedbaar.
Ik vond het een vrij wholesome programma waarbij ik hoopte dat mensen er wat diepere zaken uit zouden pikkenMaar ijdele hoop denk ik 😅 Nevermind ook verder. Ik laat de rest lekker wachten op sensatie, ik zal gewoon anders kijken 😅
Mag ik jou een taak geven met goedkeuren van de mods, schrijf jij de streamtopics maarquote:Op zondag 2 januari 2022 22:18 schreef Willewa het volgende:
V
[..]
Voor jou dan misschien niet leerzaam idd gezien je studie. Denk alleen dus dat een hoop mensen er veel van hadden kunnen opsteken als hun oog er iig op was gevallen.
Laat ik het zo zeggen, ik zie zoveel mensen met onopgelost en onbewust trauma rondlopen, de meeste mensen heel hard draaiend op ego en heel onbewust van wat ze allemaal hebben, veel ondankbaarheid en een glas half leeg-mindstate. En een maatschappij waar nog steeds enorme taboes zijn en gebrekkige educatie omtrent dat. En veeel schade onderling weer ten gevolge van dat. En dan ook nog allerlei rotzooi op tv en social media die het alleen maar voedt en groter maakt, want mensen zijn beïnvloedbaar.
Ik vond het een vrij wholesome programma waarbij ik hoopte dat mensen er wat diepere zaken uit zouden pikkenMaar ijdele hoop denk ik 😅 Nevermind ook verder. Ik laat de rest lekker wachten op sensatie, ik zal gewoon anders kijken 😅
Er kan maar 1 de eerste zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja en mij niet eens![]()
diep diep diep teleurgesteld![]()
of moet ik mijn oude ui opzoeken
Duimen duimen duimen dat we vanaf morgenavond streams hebben dan.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef Lobmans het volgende:
De inhoud van de tv-gids van het 247-livestreamkanaal van Telenet is aangepast. Tot 21u staat er "onderbreking" geprogrammeerd maar vanaf 21u "welkom in het Big Brother-huis", ik vermoed dat streams dus vanaf morgenavond zullen starten.
Is dat een complimentquote:Op zondag 2 januari 2022 22:19 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die ik herkende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |