abonnement Unibet Coolblue
pi_203010773
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 20:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Kom met bewijs voor die fraude en je komt er achter :)
QPJ heeft wat dat betreft meer op tafel gegooid qua bewijs dan tijdens de gehele muh Russia hysterie.
pi_203010912
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:40 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hangt tenminste meer bewijs aan vast dan de grootschalige fraude.
Nou dat hebben we gezien, toegegeven hier werd tenminste wel gedegen onderzoek naar gedaan met volledige medewerking van de veiligheidsdiensten. Muller kreeg alle tijd en ruimte en uiteraard de volle steun van de media en de uniparty om bewijs te vinden voor samenwerking van Trump en de Russen. Helaas voor de true believers was het een enorme deceptie.
  maandag 3 januari 2022 @ 17:21:03 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203011231
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
QPJ heeft wat dat betreft meer op tafel gegooid qua bewijs dan tijdens de gehele muh Russia hysterie.
Oh? En even kijken was het de moeite waard om daarmee een rechtzaak te starten?

Want de berichten luiden over het algemeen als volgt .... Gaat dit onderzoeken .. en daarna hoor je er niks meer over.

Dat is geen bewijs dat heet we gaan op zoek naar bewijs!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203011292
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:21 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oh? En even kijken was het de moeite waard om daarmee een rechtzaak te starten?

Want de berichten luiden over het algemeen als volgt .... Gaat dit onderzoeken .. en daarna hoor je er niks meer over.

Dat is geen bewijs dat heet we gaan op zoek naar bewijs!
Je bent er bijna, nu even doorredeneren met muh Russia en dan snap je mijn post.
  maandag 3 januari 2022 @ 17:34:52 #30
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203011384
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je bent er bijna, nu even doorredeneren met muh Russia en dan snap je mijn post.
Prima..
Er zitten een aantal van campagne team van de oompaloempa in de nor, een enkeling heeft een pardon gekregen door de oompaloempa.
Toch?

Of zit er niemand na die kwestie in de nor?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203011602
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:34 schreef theguyver het volgende:

[..]
Prima..
Er zitten een aantal van campagne team van de oompaloempa in de nor, een enkeling heeft een pardon gekregen door de oompaloempa.
Toch?

Of zit er niemand na die kwestie in de nor?
Heeft het iets te maken met de aantijging dat Trump heeft samengespannen met de Russen?
pi_203011654
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:34 schreef theguyver het volgende:

[..]
Prima..
Er zitten een aantal van campagne team van de oompaloempa in de nor, een enkeling heeft een pardon gekregen door de oompaloempa.
Toch?

Of zit er niemand na die kwestie in de nor?
Waarvoor zitten ze in de nor ? Waarvoor zijn ze veroordeeld ?

Niet voor samenspannen met de Russen iig.
pi_203011733
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 13:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Welk punt denk je nou precies te maken?

Je vindt die figuren stom, idioot of weet ik het wat, maar holt tegelijkertijd achter Trump aan die precies hetzelfde doet met Biden, maar dan nog wat graadjes erger?
Gewoon even een spiegeltje ophouden. Het is best grappig hoe beide kanten twijfelen aan de legitimiteit van de verkiezingen als ze verliezen. Ik loop nergens achteraan, ik wacht gewoon de feiten af.
  maandag 3 januari 2022 @ 18:32:25 #34
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203012048
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
QPJ heeft wat dat betreft meer op tafel gegooid qua bewijs dan tijdens de gehele muh Russia hysterie.
Zoals wat dan? Dat het niet kan kloppen want wie stemt er nou weer op Biden? Dat was wel een bijzondere ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Overall beste user 2022 maandag 3 januari 2022 @ 19:48:30 #35
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203013394
Ze was geen lieverdje.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203013620
@Kijkertje

Zal Aaron Rupar zijn tweets over Project Veritas vermeende "blackmail" nog rectificeren denk je ?

pi_203013656
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 19:48 schreef Ulx het volgende:
Ze was geen lieverdje.

[ twitter ]
Ah we mogen het weer over het verleden hebben van “slachtoffers”. Dat was bij George Floyd en JoJo de pedoboy wel anders.
  maandag 3 januari 2022 @ 20:06:58 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203013782
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:01 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Waarvoor zitten ze in de nor ? Waarvoor zijn ze veroordeeld ?

Niet voor samenspannen met de Russen iig.
https://www.google.com/am(...)-trump-2017-12%3famp

Veel verschillende redenen.
Hier heb je ze allemaal.

Maar goed , even kijken hoeveel rechtzaken zijn er ivm fraude geweest 60 gewonnen 1 dat werd hertellen en de rest verloren of terug getrokken door gebrek van bewijs.

Trump's former personal lawyer and "right-hand man" Michael Cohen was sentenced to three years in prison on fraud and lying charges, weeks after Mueller released a memorandum that detailed more than 70 hours of cooperating and witness testimony

Agh ja ik zeg nergens dat de oompaloempa veroordeeld werd..
Ik zeg alleen dat er in ieder geval meer bewijs was dan fraude.

Ook gaf ik aan dat er een aantal van de oompaloempa zijn Matties de nor in verdwenen.

Niks aan gelogen.


Even kijken de fraude 2020 niemand veroordeeld niemand de nor in verdwenen voor grootschalige fraude.

De Russische connectie langdurig onderzoek en voor verschillende redenen een gedeelte van de oompaloempa zijn team de nor in.

Dus even samenvatten.
Bewijs van grootschalige fraude.
0
Aantal rechtzaken 60
Veroordelingen 0
Resultaat 1 hertelling
Resultaat na hertelling 0
Uitvoerig onderzoek verder niet nodig.

Russische connectie.
Aardig wat bewijs dat er connectie was met Rusland.
Grootschalige onderzoek.
Connectie ja maar veel andere redenen.
Ik weet niet hoeveel rechtzaken er waren.
En behoorlijk veel onderzoeken.
En veel mensen veroordeeld verschillende reden.

Dus conclusie ja er was wel degelijk een connectie dus dat is al meer dan 0

Dus simpel opgeteld.
Meer als 0 is gewoon meer.

Simpele rekensommetjes.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203014010
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:06 schreef theguyver het volgende:

[..]
https://www.google.com/am(...)-trump-2017-12%3famp

Veel verschillende redenen.
Hier heb je ze allemaal.

Maar goed , even kijken hoeveel rechtzaken zijn er ivm fraude geweest 60 gewonnen 1 dat werd hertellen en de rest verloren of terug getrokken door gebrek van bewijs.

Trump's former personal lawyer and "right-hand man" Michael Cohen was sentenced to three years in prison on fraud and lying charges, weeks after Mueller released a memorandum that detailed more than 70 hours of cooperating and witness testimony

Agh ja ik zeg nergens dat de oompaloempa veroordeeld werd..
Ik zeg alleen dat er in ieder geval meer bewijs was dan fraude.

Ook gaf ik aan dat er een aantal van de oompaloempa zijn Matties de nor in verdwenen.

Niks aan gelogen.


Even kijken de fraude 2020 niemand veroordeeld niemand de nor in verdwenen voor grootschalige fraude.

De Russische connectie langdurig onderzoek en voor verschillende redenen een gedeelte van de oompaloempa zijn team de nor in.

Dus even samenvatten.
Bewijs van grootschalige fraude.
0
Aantal rechtzaken 60
Veroordelingen 0
Resultaat 1 hertelling
Resultaat na hertelling 0
Uitvoerig onderzoek verder niet nodig.

Russische connectie.
Aardig wat bewijs dat er connectie was met Rusland.
Grootschalige onderzoek.
Connectie ja maar veel andere redenen.
Ik weet niet hoeveel rechtzaken er waren.
En behoorlijk veel onderzoeken.
En veel mensen veroordeeld verschillende reden.

Dus conclusie ja er was wel degelijk een connectie dus dat is al meer dan 0

Dus simpel opgeteld.
Meer als 0 is gewoon meer.

Simpele rekensommetjes.
Verschillende redenen maar geen 1 voor samenspannen met de Russen. Dat is algemeen bekend maar goed dat je het nog even na gegoogled hebt hoor :')
pi_203014896
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:08 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Gewoon even een spiegeltje ophouden. Het is best grappig hoe beide kanten twijfelen aan de legitimiteit van de verkiezingen als ze verliezen. Ik loop nergens achteraan, ik wacht gewoon de feiten af.
Welk spiegeltje? Ik heb nooit beweerd dat Trump een illegitieme president was.

Dit in tegenstelling tot bepaalde andere users in deze reeks, die vol blijven houden dat Biden zijn winst heeft te danken aan fraude en dat Trump de eigenlijke winnaar is van de laatste verkiezingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 03-01-2022 21:00:22 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 3 januari 2022 @ 20:52:38 #41
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203015189
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:15 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Verschillende redenen maar geen 1 voor samenspannen met de Russen. Dat is algemeen bekend maar goed dat je het nog even na gegoogled hebt hoor :')
En waar zei ik dat?
Ik zei dat er alleen meer bewijs was.

Zie hieronder.
Ik qoute mijzelf even.

quote:
Hangt tenminste meer bewijs aan vast dan de grootschalige fraude.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203016121
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:00 schreef Sjemmert het volgende:
@:Kijkertje

Zal Aaron Rupar zijn tweets over Project Veritas vermeende "blackmail" nog rectificeren denk je ?

Waarom zou hij? Hij verwees naar een artikel in de NYT en zolang de NYT dat niet hoeft te rectificeren lijkt me daar geen reden voor?

twitter

quote:
Using the Diary as Leverage

Less than a month before Election Day, in an Oct. 12, 2020, email that Project Veritas included in a court filing, Mr. O’Keefe told his team that he had made the decision not to publish a story about the diary, adding: “We have no doubt the document is real” but that reactions to its publication would be “characterized as a cheap shot.”

But Project Veritas was still trying to use the diary as leverage. On Oct. 16, 2020, Project Veritas wrote to Mr. Biden and his campaign that it had obtained a diary Ms. Biden had “abandoned” and wanted to question Mr. Biden on camera about its contents that referred specifically to him.

“Should we not hear from you by Tuesday, October 20, 2020, we will have no choice but to act unilaterally and reserve the right to disclose that you refused our offer to provide answers to the questions raised by your daughter,” Project Veritas’ chief legal officer, Jered T. Ede, wrote.
Wat is de reden dat Sam Stein zijn tweet moest weghalen? Mss vond de de rechter de term 'extortion' te ver gaan of zo?
Feit blijft dat het dagboek als leverage gebruikt is om te proberen Biden een interview af te dwingen. Als je dat geen afpersing of chantage mag noemen wat is het dan wel? Een vriendelijk verzoek? :D

Mss moet O'Keefe anders nog een rechtszaak tegen Aaron Rupar beginnen omdat het woordje 'blackmail' hem niet bevalt :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 03-01-2022 21:38:49 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203016335
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 01:10 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Niet mee eens. Iemand met een lager IQ dan 147 zou dit ook kunnen zeggen denk ik.
Het geld van de low-IQ wappies begint wel een beetje op te raken.

https://www.washingtonpos(...)line-money-war-jan6/

Al die rechtse conmen hebben moeite nieuwe zieltjes te winnen voor hun grift. Er zijn immers maar een beperkt aantal maga-gekkies en die kunnen hun geld maar aan één oplichter geven om hun hersentjes te voorzien van propaganda en misinformatie. Dus zitten ze elkaar nu maar dwars.

Moet jij ook niet eens wat storten op hun bankrekening? Je bent immers de perfecte gullible persoon daarvoor. De Alex Jone-tjes en Lin Woods nemen graag het geld van je in ontvangst. :Y

En als je jezelf niet onder hun slachtoffertjes schaart, dan is het apart dat je wel al hun aangeprate denkbeelden aanhangt.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_203017784
Gaat lekker daar. Nu is Trump's 'Diversity' Coalition CEO boos

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203018346
quote:
85s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:18 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Waarom zou hij? Hij verwees naar een artikel in de NYT en zolang de NYT dat niet hoeft te rectificeren lijkt me daar geen reden voor?

[ twitter ]
[..]
Wat is de reden dat Sam Stein zijn tweet moest weghalen? Mss vond de de rechter de term 'extortion' te ver gaan of zo?
Feit blijft dat het dagboek als leverage gebruikt is om te proberen Biden een interview af te dwingen. Als je dat geen afpersing of chantage mag noemen wat is het dan wel? Een vriendelijk verzoek? :D

Mss moet O'Keefe anders nog een rechtszaak tegen Aaron Rupar beginnen omdat het woordje 'blackmail' hem niet bevalt :')
De NYT is nog wel zo slim om hun opinie zo te verwoorden dat het enkel de indruk wekt dat het dagboek als chantage of afpers middel ingezet zou zijn zoals de advocaten van Biden beweren, deze indruk wordt versterkt door selectief te knippen en plakken uit de brief van 16 Oktober. De NYT noemt het niet expliciet chantage of afpersing in het artikel als je goed leest. Ze weten daar ondertussen wel dat ronduit liegen over PV hen duur kan komen te staan gezien ze al een laster rechtzaak aan hun broek hebben.

Sam Stein (en hetzelfde geld voor Aaron Rupar) is minder slim en noemt het vervolgens wel extortion (of blackmail in het geval van Rupar).

Sam Stein zal het wss wel verwijderd hebben omdat hij een brief van een PV advocaat heeft ontvangen en anders een laster rechtzaak kan verwachten. Sam heeft gelijk maar zijn hele account verwijderd trouwens, wel kunnen uitdelen maar niet kunnen incasseren ?

En sinds wanneer is vragen naar een reactie chantage ? Dat is vrij gebruikelijk bij goede journalistiek.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjemmert op 03-01-2022 22:39:17 ]
pi_203019112
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
De NYT is nog wel zo slim om hun opinie zo te verwoorden dat het enkel de indruk wekt dat het dagboek als chantage of afpers middel ingezet zou zijn zoals de advocaten van Biden beweren, deze indruk wordt versterkt door selectief te knippen en plakken uit de brief van 16 Oktober. De NYT noemt het niet expliciet chantage of afpersing in het artikel als je goed leest. Ze weten daar ondertussen wel dat ronduit liegen over PV hen duur kan komen te staan gezien ze al een laster rechtzaak aan hun broek hebben.

Sam Stein (en hetzelfde geld voor Aaron Rupar) is minder slim en noemt het vervolgens wel extortion (of blackmail in het geval van Rupar).

Sam Stein zal het wss wel verwijderd hebben omdat hij een brief van een PV advocaat heeft ontvangen en anders een laster rechtzaak kan verwachten. Sam heeft gelijk maar zijn hele account verwijderd trouwens, wel kunnen uitdelen maar niet kunnen incasseren ?

En sinds wanneer is vragen naar een reactie chantage ? Dat is vrij gebruikelijk bij goede journalistiek.
Mss in jouw wereld, niet in de mijne als het gaat om een privé dagboek van de dochter van de president.

quote:
we will have no choice but to act unilaterally and reserve the right to disclose that you refused our offer to provide answers to the questions raised by your daughter
Het feit alleen al dat O'Keefe zelf de inhoud ervan niet publiceerde toont al aan dat het niets te maken heeft met goede journalistiek. Het is gewoon roddelbladen-journalistiek :')

Wat verwacht hoop je nou eigenlijk dat eruit zou komen? Dat dochterlief daarin uitgebreid beschreven heeft hoe haar vader en broer illegaal zaken gedaan hebben met China of zo? _O-

Joh figuren als O'Keefe moeten het vooral hebben van de suggestie dat er iets heel VERDACHTS gaande is. Ze doen geen uitgebreid achtergrondonderzoek zoals echte onderzoeksjournalisten, ze proberen vooral mensen te betrappen op een verkeerde uitspraak die verder in het grote geheel totaal niet belangrijk zijn maar wel groot uitgemeten worden als zodanig.

Er is dan ook geen enkele zichzelf respecterende newsoutlet die ook maar enige aandacht heeft besteed aan het feit dat Sam Stein een tweetje heeft moeten verwijderen. O'Keefe daarentegen wil gewoon dik verdienen aan zijn volgers op zijn YT-kanaal.

twitter


Goede journalistiek :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 04-01-2022 00:02:00 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203022359
twitter

twitter

twitter

twitter

Wat een farce! _O-

[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 04-01-2022 06:05:15 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203022479
Hoe zit het nu met de sociale media die trump zou oprichten. Daar horen we weinig meer over, over 2 weken misschien. :P
  dinsdag 4 januari 2022 @ 07:53:08 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203022845
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 06:42 schreef Basp1 het volgende:
Hoe zit het nu met de sociale media die trump zou oprichten. Daar horen we weinig meer over, over 2 weken misschien. :P
Qpj had het er een pagina terug nog over.
Maar de oompaloempa is drukker bezig met rechtzaken momenteel.
Nu zijn zijn kinderen ook de klos.
https://www.telegraaf.nl/(...)d-in-fraudeonderzoek
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203025484
Hihi, heerlijke propaganda weer van de New York Times:
twitter


En dan is het overmorgen ook nog 6 januari, dat zal wel weer voor hysterische taferelen zorgen bij de adepten van de MSM en de Democraten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')