Stom hoor..quote:Op zondag 2 januari 2022 18:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat lukte me vorig jaar door om de 2 weken een andere mail aan mn paypal te hangen dus. nu zegtie yoooo suzi1 wij hebben jou door, jij was al eerder graties lid
Zou aankomende zondag mijn booster krijgen, morgen ook maar ff afzeggenquote:Op zondag 2 januari 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
koorts en moe is te doen, wel vervelend natuurlijk
hopelijk heb je genoeg antistoffen en wordt je niet ziek
jepquote:Op zondag 2 januari 2022 18:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou aankomende zondag mijn booster krijgen, morgen ook maar ff afzeggen
ik heb maar 1 paypal adres. maar daar kan ik verschillende emails aan koppelenquote:
misschien om dat hij het paypall account herkent bedoel ikquote:Op zondag 2 januari 2022 18:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb maar 1 paypal adres. maar daar kan ik verschillende emails aan koppelen
maar dat accepteert VL niet meer, of hij ziet de eersthoenoemje het. zeg maar waar alles aanhangt
dat zou het meest logische zijnquote:Op zondag 2 januari 2022 18:54 schreef suzi1 het volgende:
ja dat denk ik ook, dattie dat nu ineens wel herkent. eerst niet dus. dan ging dat gwn
jij bent daar handiger in dan ikquote:Op zondag 2 januari 2022 18:55 schreef suzi1 het volgende:
primair adres bedoelde ik te zeggen eerder. kijken of die nu aangepast kan worden
heb je het wel mooi rustig zo als je vriendin ziek isquote:
Nu moet ik nóg meer zelf doenquote:Op zondag 2 januari 2022 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je het wel mooi rustig zo als je vriendin ziek is
Nee ik ben altijd wel zorgzaam als een ander ziek is, je moet het toch samen doenquote:
aaaah wat liefquote:Op zondag 2 januari 2022 19:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee ik ben altijd wel zorgzaam als een ander ziek is, je moet het toch samen doen
Ga ik morgen mee verder, vanavond Diepe Gronden kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |