1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | [B]DE FINALE - 2021 JANUARY 3[/B] Michael Smith v Peter Wright [u]Bonus[/u] Wie van de twee heeft het hoogste gemiddelde? [*] Hoeveel 180'ers worden er tijdens deze wedstrijd in totaal gegooid? [*] Hoeveel high finishes (dus 100+) worden er deze finale gegooid? [*] [u]Schiftingsvraag in geval van gelijke eindstand[/u] Wat is het winnende gemiddelde (twee decimalen achter de komma) [*] |
7 setsquote:Op maandag 3 januari 2022 00:39 schreef Doevelaer het volgende:
DE FINALE - 2021 JANUARY 3
Michael Smith v Peter Wright 4-6
Bonus
Wie van de twee heeft het hoogste gemiddelde?
• Peter Wright
Hoeveel 180'ers worden er tijdens deze wedstrijd in totaal gegooid?
• 40
Hoeveel high finishes (dus 100+) worden er deze finale gegooid?
• 8
Schiftingsvraag in geval van gelijke eindstand
Wat is het winnende gemiddelde (twee decimalen achter de komma)
• 101,25
Je zat er wel BOENK op met je voorspellingen voor semiquote:Op maandag 3 januari 2022 00:40 schreef Szura het volgende:
Een tussenstand zou erg fijn zijn om te weten of je moet afwijken van je concurrenten
Erg slapjes.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:40 schreef Szura het volgende:
Een tussenstand zou erg fijn zijn om te weten of je moet afwijken van je concurrenten
Dat is dus eigenlijk niet leukquote:Op maandag 3 januari 2022 00:40 schreef Szura het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen ook niet veel tijd gehad, dus het was verder ook geen bewuste keuze om de tussenstand niet te posten.quote:Op maandag 3 januari 2022 01:08 schreef Szura het volgende:
Ik zie het juist als onderdeel van het spel om te proberen met een afwijkende voorspelling eventueel nog punten in te lopen, maar blijkbaar verschillen de mening daarover
Ik vind het minder.quote:Op maandag 3 januari 2022 01:08 schreef Szura het volgende:
Ik zie het juist als onderdeel van het spel om te proberen met een afwijkende voorspelling eventueel nog punten in te lopen, maar blijkbaar verschillen de mening daarover
Laf zeg.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:40 schreef Szura het volgende:
Precies dit. Netjes dat je dit toegeeft.quote:Op maandag 3 januari 2022 06:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het minder.
Ik heb vorig jaar gewonnen, ook omdat ik in de finale wist bij wie ik juist NIET moest afwijken.
Dus ik heb er voordeel van gehad. Na afloop ook gezegd dat het leuker is dat je niet de voorspelling van je concurrent kan zien.
Ik had er niet aan gedacht dat gewoon de stand niet publiceren ook een optie was, maar dat werkt ook prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |