De mods doen daar NIKS.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik schrik ervan dat je post niet verwijderd is.
Nieuw beleid?
Skedgodquote:
Hard aan het werk he, het geld moet ergens vandaan komen. Hoe ist met jou?quote:
Is dit een positief iets?quote:https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 4 januari 2022 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij zou als eerste een uitnodiging voor mijn begrafenis hebben ontvangen.
Niet iedereen wil daarvoor werkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hard aan het werk he, het geld moet ergens vandaan komen. Hoe ist met jou?
Uiteraard.quote:
Wat is je gevoel over Vitesse dit seizoen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet iedereen wil daarvoor werkenGaat best prima hier, geen zorgen aan de kop.
[..]
Uiteraard.
tijdens een potje vissen is er waarschijnlijk nog meer gaandequote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:54 schreef GGMM het volgende:
Oh onlogisch is er en er staat een TR open.
[ afbeelding ]
@maxi-mus is allang op zijn plek gezet door user @Caland dus die zal wel uitkijken de komende dagen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:09 schreef Tjacka het volgende:
overigens had @:maxi-mus gisteren flinke kritiek op meneer @:onlogisch in het dartsforum
ik had het inderdaad voor onlogisch opgenomen
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus @:maxi-mus die om 10u vanmorgen door zijn werk uit bed werd gebeld
Nee daar kunnen we op rekenen als de Duitsers binnenvallen
@Mansjester die in dat topic eerder naar bed wil omdat hij "al" 8:45 moet opstaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:maxi-mus is allang op zijn plek gezet door user @:Caland dus die zal wel uitkijken de komende dagen.
[..]
De meeste potjes voelden als een lijdensweg, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we minstens twee prijzen pakkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is je gevoel over Vitesse dit seizoen?
Hey Sked ouwe reusquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
De meeste potjes voelden als een lijdensweg, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we minstens twee prijzen pakken
nouja caland is ook niet echt een helder licht natuurlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:maxi-mus is allang op zijn plek gezet door user @:Caland dus die zal wel uitkijken de komende dagen.
[..]
wie ben jij?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
De meeste potjes voelden als een lijdensweg, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we minstens twee prijzen pakken
Ik zet tegenwoordig zelfs geen wekker meerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:mansjester die in dat topic eerder naar bed wil omdat hij "al" 8:45 moet opstaan.
Raar volk dat drt.
Oh dus hier is hijquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Sked ouwe reus
Wat leuk dat in jouw afwezigheid je pa op FOK! zit
Gun het je. Ik slaap helemaal niet meer nu ik vakantie heb dat is pas top.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zet tegenwoordig zelfs geen wekker meer
Ik moet zeggen dat ik sindsdien een stuk beter slaap en wel op vrijwel exact dezelfde tijden.
Sorry dat ik dit aan jou vertel trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |