Doe ff norm ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:32 schreef RamboDirk het volgende:
@:coco misschien kunnen we tussen de kerkdienst @:kingroland en de begrafenis op het kerkhof een laatste potje haxball doen?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je rouwt om fok wil ik dat toch benoemen als meltdown.
Ik herken mij hier niet in.quote:Een kernsmelting of meltdown is een ongeluk met een kernreactor waarbij de kern van de reactor oververhit raakt en brandstofelementen smelten. Dit gebeurt wanneer de reactorkern niet voldoende gekoeld wordt, een zogenaamd loss-of-coolant accident.
Je klinkt ineens dusdanig verstandig dat ik je genezen verklaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:46 schreef RamboDirk het volgende:
Misschien kan @:Littlerabbit als psycholoog fokkers ( @:scrummie ) bijstaan die het lastig vinden dat fok! begraven wordt.
Waar gaat dit over.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:46 schreef RamboDirk het volgende:
Misschien kan @:Littlerabbit als psycholoog fokkers ( @:scrummie ) bijstaan die het lastig vinden dat fok! begraven wordt.
Iig niet naar de fles grijpenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:23 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ben benieuwd of @:tong80 het droog houdt op de begrafenis van fok!
Zure bom ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:24 schreef RamboDirk het volgende:
Wat gaan we eten op de begrafenis van Fok! ? @:Drizzt_doUrden
Geen honger. Dus fruitmiddag. Mango, banaan, kiwi en sinaasappel.quote:
Lekker, geniet ervanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen honger. Dus fruitmiddag. Mango, banaan, kiwi en sinaasappel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |