We roddelen hier niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is een Fries die voor Ajax is. Zegt genoeg over zo'n persoon. 0 inhoud 0 karakter.
Kan gebeuren!quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord, excuses. Ik liet mij even gaan. Moment van zwakte, sorry.
nou nou nouquote:Op woensdag 5 januari 2022 07:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is een Fries die voor Ajax is. Zegt genoeg over zo'n persoon. 0 inhoud 0 karakter.
Ik ben helemaal hooked aan de HipHop beatjes van jou. Ik ga als een tierelier door mijn werk vandaagquote:
Maar in het klaphamertopic zitten ze daardoor met de gebakken peren, dus om die mensen daar te ontzien post ik voorlopig niets meer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik ben helemaal hooked aan de HipHop beatjes van jou. Ik ga als een tierelier door mijn werk vandaag
Akkoord. Ik zal mij daar niet laten zienquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar in het klaphamertopic zitten ze daardoor met de gebakken peren, dus om die mensen daar te ontzien post ik voorlopig niets meer.
Deze tip staat op de lijst. Wanneer de bibliotheken weer open zijn ga ik direct. @3rr0rquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Overigens, Rambo, zou Sabbath's Theater van Philip Roth geen slecht boek voor jou zijn om eens te lezen.
Broodje ham kaas.quote:
Met de matteklopper er overheen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:22 schreef Caland het volgende:
Er zitten hier kinderen belletje te lellen.
Zal ik ze ontvoeren en bij de rest in de kelder gooien?
Kost weer eten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:22 schreef Caland het volgende:
Er zitten hier kinderen belletje te lellen.
Zal ik ze ontvoeren en bij de rest in de kelder gooien?
Shaq is een goed mens.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:08 schreef 3rr0r het volgende:
@:Scrummie @:Caland @:GGMM @:LittleRabbit
[ twitter ]
Hoe komt hij aan 1000 PS5s??quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:08 schreef 3rr0r het volgende:
@:Scrummie @:Caland @:GGMM @:LittleRabbit
[ twitter ]
Connecties bij Sony neem ik aan. Bij de bron voorkomen dat een PS5 gaat liggen verstoffen in Nederland.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |