Gaat het een beetje?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij is gewoon mokerdom en deelt wel uit maar kan niet incasseren.
Wat typerend is voor mokerdomme mensen.
Waarom zo boos?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wowquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Struggles konijn. Eigenlijk moet ik elke dag eerder opstaan,volgens mij voel ik me dan energieker en kan ik in de avond beter slapen. Nu duurt het standaard anderhalf uur ofzo voor ik slaapquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:mansjester die in dat topic eerder naar bed wil omdat hij "al" 8:45 moet opstaan.
Raar volk dat drt.
Sowquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sporten en magnesium slikken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Struggles konijn. Eigenlijk moet ik elke dag eerder opstaan,volgens mij voel ik me dan energieker en kan ik in de avond beter slapen. Nu duurt het standaard anderhalf uur ofzo voor ik slaap
Ik denk dat mijn post voortkwam uit afgunst.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Struggles konijn. Eigenlijk moet ik elke dag eerder opstaan,volgens mij voel ik me dan energieker en kan ik in de avond beter slapen. Nu duurt het standaard anderhalf uur ofzo voor ik slaap
Andersom.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
Users die bans krijgen
Niet gewoon blowjobs uitdelen aan FA’s
Bans worden niet besproken!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg jammer dat mijn goede vriend @:maxi-mus weer tegen een onterechte ban is aangelopen.
Puur wanbeleid hier.
Komt denk ook omdat ik elke dag thuis werk en daardoor slechter slaap,ook omdat je weinig beweegt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn post voortkwam uit afgunst.
Maar tuurlijk, als het werkt dan werkt het voor je.
Herkenbaar hoor. Ik slaap meestal niet voor 3 uur als ik al slaap. Ben sowieso een waardeloze slaper.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Komt denk ook omdat ik elke dag thuis werk en daardoor slechter slaap,ook omdat je weinig beweegt.
Maar goed,ik zal jullie verder niet belasten moet mijn slaapgezeik.
classicquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:21 schreef Netsplitter het volgende:
@:Tjacka, moeilijk he om een post goed te quoten.
Like gegeven!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een Fries die voor Ajax is. Zegt genoeg over zo'n persoon. 0 inhoud 0 karakter.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |