SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
SUPER LEAGUE?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of gewoon in de competitie waar Emmen niet speelt.
Terug naar 2e divisie. Katwijk - GVVV Veenendaalquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of gewoon in de competitie waar Emmen niet speelt.
Dan hep ze pech, helaas.quote:
Rob Kamphuesquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:20 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Wie zou je dan willen? Afgezien van alleen held KOERT dan.
Tom Egbers.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:20 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Wie zou je dan willen? Afgezien van alleen held KOERT dan.
hey klaasquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
hoi
ik ga jullie nu al vertellen
als ik een topic kaap dan gaan die downies uit de OP
ik wil ze niet zien
het zijn nietsnutten
nog de beste wensenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:23 schreef Tagliano het volgende:
Een of andere mooie vrouw is hoe dan ook beter dan Maijer ongeacht dartskennis
Gerapporteerdquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
hoi
ik wil ze niet zien
het zijn nietsnutten
Een lelijke vrouw is ook nog beter dan Maijer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:23 schreef Tagliano het volgende:
Een of andere mooie vrouw is hoe dan ook beter dan Maijer ongeacht dartskennis
mee eensquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
hey klaas
je bent zelf een nietsnut
Dankjewel klaas jij ookquote:
Wie heeft je in de OP gezet dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
hoi
ik wil ze niet zien
het zijn nietsnutten
Rot op Klaas.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
hoi
ik wil ze niet zien
het zijn nietsnutten
Huh, @onlogisch staat toch niet in de OPquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
hoi
ik wil ze niet zien
het zijn nietsnutten
Bij geen enkele dartskennis staat het er ongeveer aan gelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Een lelijke vrouw is ook nog beter dan Maijer.
Boem Boem Theo.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:25 schreef Tagliano het volgende:
Waarom laten mensen hier nog van die teringbommen afgaan
Hondjes weer overstuur in het complex
Die past nietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Huh, @:onlogisch staat toch niet in de OP
jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dankjewel klaas jij ook
Heb je een fijne jaarwisseling gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |