SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zag net al iemand joggenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:50 schreef LTVDK het volgende:
Moet zo maar eens aan de wandel gaan, ben benieuwd hoe druk het gaat zijn met mensen met goede voornemens
Jawel. En dan rende ze piepend naar binnenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:47 schreef bitterbal het volgende: [..] ach sneu
Je kon haar ook niet optillen en buiten neerzetten ofzo?
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Het geld dat mijn nichtje en tante van oma hebben gejat staat op een bankrekening in Lausanne
awww.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. En dan rende ze piepend naar binnen
Hebben die geld van je grootouders gejat ofzo?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Het geld dat mijn nichtje en tante van oma hebben gejat staat op een bankrekening in Lausanne
zullen we die bank beroven?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij oma van mijn ex was ook een vrij significant bedrag ineens verdwenen. Stond ik Genève.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Anders had je nu twee Ierse setters gehad.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
..om het daar op een rekening te zetten?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij oma van mijn ex was ook een vrij significant bedrag ineens verdwenen. Stond ik Genève.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben die geld van je grootouders gejat ofzo?
Zulke mensen krijgen in mijn belevingswereld meestal wel vrij snel daarna de melding van hun internist dat er een knobbeltje op de alvleesklier zit.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Toen oma ging dementeren hebben ze haar bankpasje meegenomen ‘uit voorzorg’. En beetje bij beetje al het geld contact opgenomen en in Zwitserland op een rekening gezet.
Het ging om een ton. Met procederen hebben nog iets van 15.000 euro terug weten te halen. De rest was verschwunden.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders had je nu twee Ierse setters gehad.
Mja, mijn moeder is inmiddels overleden maar haar zus loopt nog gewoon rondquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zulke mensen krijgen in mijn belevingswereld meestal wel vrij snel daarna de melding van hun internist dat er een knobbeltje op de alvleesklier zit.
Helaas. Na een paar rechtszaken maar opgegeven.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
..om het daar op een rekening te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |