Dat komt er praktisch op neer dat een dergelijke vrouw zich geeft aan iedere man die daarom vraagt. Een dergelijke houding is op allerlei andere vlakken in het leven erg onhandig. En om zo'n partner te hebben, lijkt me een regelrechte ramp.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:40 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben het er trouwens wel mee eens dat 50+ bedpartners best kan wijzen op een enorme emotionele behoeftigheid of slecht alleen kunnen zijn. Dat is op zich niet de beste eigenschap voor een partner. Dat geldt misschien meer voor vrouwen dan voor mannen omdat vrouwen seks sneller emotioneel gebruiken om een leegte te vullen dan mannen.
Ik heb 3 relaties gehad met vriendinnen die een heel hoog nummer hadden. Zeer leuke meisjes maar op seksueel vlak scheelde er wel degelijk iets mee. Met hun gelijkaardige vriendinnen ook. Ik was toen nog zo onzeker om wat gesprekken op whatsapp en facebook te lezen en horde ze soms "privé" met hun vriendinnen roddelen over jongens. Zij kozen zeer duidelijk "relatiemannen" (zoals ik toen) die rustig waren en alles voor hen deden maar hadden duidelijk een enorm seksueel verlangen naar veel afwisselende partneres, die dominant en niet lief waren, ruig gebruik van hen maakte, echte macho types. Dan heb ik besloten dat ik toch liever bij die groep hoorde voor zulke meiden dan het brave vriendje, waar ze amper seks mee wou. Dus ben wel blij dat ik me wat heb omgekeerd. Dus wat @Complotwappie zegtquote:Op woensdag 5 januari 2022 16:15 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Jij kiest misschien vanuit het hart, maar hoe zit het met al die vrouwen die na alle lol op een moment vanuit pragmatisme kiezen? En in hoeverre heeft de vrouw dat zelf eerlijk of helder voor de geest wanneer ze 'uit het hart' kiest? En hoe moet een man zich voelen die wordt gekozen om zijn humor of persoonlijkheid met een contrasterend verleden waarin op fysieke aantrekkingskracht werd geselecteerd? Een dubieuze eer op zijn best.
Nu anderhalf jaar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:44 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan al zijn vrouwtje?
Had jij eerder een andere relatie van 20 jaar of hij?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nu anderhalf jaar.
Daarvoor 1 andere relatie gehad van meer dan 20 jaar.
Ik. Ruim 20 jaar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:33 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Had jij eerder een andere relatie van 20 jaar of hij?
Die van ruim 20 jaar was niet monogaam nee. Alhoewel vele jaren daarvan dat in de praktijk wel waren.quote:
Maar hoewel je dus van nature niet monogaam bent, ben je nu sinds anderhalf jaar het bezit van je huidige meester die jou verbiedt om vreemd te gaan?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Die van ruim 20 jaar was niet monogaam nee. Alhoewel vele jaren daarvan dat in de praktijk wel waren.
Uhm wat???quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:43 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Maar hoewel je dus van nature niet monogaam bent, ben je nu sinds anderhalf jaar het bezit van je huidige meester die jou verbiedt om vreemd te gaan?
Heb ik het niet goed samengevat?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Uhm wat???
Je bent best een weirdo zeg.
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:52 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Heb ik het niet goed samengevat?
Dat zal voor bepaalde mannen zeker opgaan, maar laten we niet doen alsof er geen vrouwen zijn die er een probleem van maken als de man vertelt dat hij met veel vrouwen seks heeft gehad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:04 schreef -Momo- het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik snap heus wel dat sommige mannen hier een probleem mee hebben, omdat als ze de 41e zijn de kans erg groot is dat ze niet de allerallerbeste bedpartner zijn en niet de grootste pik hebben. En dat vinden sommige mannen heul erg moeilijk. Als je vriendin vier bedpartners heeft gehad is de kans nog best groot dat je lul van 12 cm nog best groot lijkt. Dus dat snap ik heus wel. Maar als die onzekerheid overgaat in frustratie en misogynie dan zitten daar ook echt weinig vrouwen om te springen.
De vagina gaat op een gegeven moment wel erg stinken bij die aantallen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat zal voor bepaalde mannen zeker opgaan, maar laten we niet doen alsof er geen vrouwen zijn die er een probleem van maken als de man vertelt dat hij met veel vrouwen seks heeft gehad.Zat vrouwen die daar niet mee kunnen omgaan. De reden daarvoor kan onzekerheid zijn, net als bij de mannen waar jij het over hebt, maar ik vind het een beetje makkelijk om te doen alsof dat voor een ieder geldt. Geen zin hebben in iemand die veel bedpartners heeft gehad vind ik helemaal niet zo gek.
Ik heb niks tegen sletten, sterker nog, ik vind ze heerlijk. Of ik zo’n vrouw dan relatiemateriaal vind is een ander verhaal. Maar een vrouw die er ooit eens een promiscue levensstijl op nahield zal ik wel een kans geven. Hangt gewoon helemaal van de persoon en omstandigheden af.
Daar heb ik geen ervaring meequote:Op woensdag 5 januari 2022 19:25 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
De vagina gaat op een gegeven moment wel erg stinken bij die aantallen.
Ik heb verder helemaal niet de behoefte om de verongelijkte feministe uit te hangen, maar ik vind het toch wel een beetje scheef dat een man blijkbaar mag zeggen dat alle vrouwen die veel bedpartners hebben gehad hoeren zijn en een stoornis hebben en dat als je daar dan als vrouw tegenin gaat door te zeggen dat mannen die dat vinden onzeker zijn dat opeens veeeeeeul te ver gaat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat zal voor bepaalde mannen zeker opgaan, maar laten we niet doen alsof er geen vrouwen zijn die er een probleem van maken als de man vertelt dat hij met veel vrouwen seks heeft gehad.Zat vrouwen die daar niet mee kunnen omgaan. De reden daarvoor kan onzekerheid zijn, net als bij de mannen waar jij het over hebt, maar ik vind het een beetje makkelijk om te doen alsof dat voor een ieder geldt. Geen zin hebben in iemand die veel bedpartners heeft gehad vind ik helemaal niet zo gek.
Mja, ik weet er helaas alles van.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:57 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Dat komt er praktisch op neer dat een dergelijke vrouw zich geeft aan iedere man die daarom vraagt. Een dergelijke houding is op allerlei andere vlakken in het leven erg onhandig. En om zo'n partner te hebben, lijkt me een regelrechte ramp.
Werkelijk onvoorstelbaar dat je eerst iets beweert waar ik me niet eens over heb uitgelaten. Tot slot haal je uit “De reden daarvoor kan onzekerheid zijn, net als bij de mannen waar jij het over hebt, maar ik vind het een beetje makkelijk om te doen alsof dat voor een ieder geldt.” dat ik vind dat jouw bewering “veeeeeul te ver gaat”.quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:42 schreef -Momo- het volgende:
[..]
Ik heb verder helemaal niet de behoefte om de verongelijkte feministe uit te hangen, maar ik vind het toch wel een beetje scheef dat een man blijkbaar mag zeggen dat alle vrouwen die veel bedpartners hebben gehad hoeren zijn en een stoornis hebben en dat als je daar dan als vrouw tegenin gaat door te zeggen dat mannen die dat vinden onzeker zijn dat opeens veeeeeeul te ver gaat.
"Gezonder"quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:53 schreef Woodiewoodie het volgende:
[..]
gezondere vrouw voor een relatie
Maakt het uit?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:21 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Het ging toch om het aantal mannen en niet om hoeveel x seks?
Jammer dat je twijfelt door het horen van iets wat er eigenlijk niet veel toedoet. Echt heel veel vrouwen van mid 20 tot 30 hebben een 40-tal partners gehad of 3 mannen in een week. Dus ik het redelijk extreem om er een werkende relatie voor af te breken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:40 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Die gast is 27. Hij zei me ooit eens dat hij 4 bedpartners veel vind bij een vrouw. Ik verslikte me bijna in m'n koffie want de meesten tikken 4 bedpartners al aan tegen hun 18/19 jaar (als ze beginnen studeren).
Bij mijn vriendin is het per ongeluk ter sprake gekomen toen vrienden er over begonnen. Ze is er toen ook heel open over geweest dat er zeer velen gepasseerd zijn. Het waren er eind de 30 of begin de 40, maar het konden er ook nog meer zijn. Soms had ze 3 scharrels op een week.
Om eerlijk te zijn schrok ik. Dat heb ik toen ook aangegeven. Ik heb toen ook 2 dagen afstand genomen om na te denken of het wel 'relatiemateriaal' was. Maar ik moest ook niet hypocriet doen want ik had op die moment ook al seks met haar gehad, dus ik was net zo goed het nummertje in haar lijst.
En wat betreft 'ik was er ook over geweest'. Los van wie het meisje/vrouw ook mag zijn. Als een dame interesse toont en een avond bedplezier wil. Dan ben ik ook niet te beroerd om 'nee' te zeggen. En dan zal er ook een andere man misschien zijn twijfels hebben over het aantal bedpartners van zijn nieuwe vriendin.
Oh Woodie... Dit is even pijnlijk om te lezen als vrouw...quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:14 schreef Woodiewoodie het volgende:
[..]
Dit blijft pijnlijk om te lezen. Dat je via verhalen van vrienden moet te weten komen dat ze soms 3 verschillende lullen per week zat af te slurpen is het genantste dat je als man kan voorhebben vind ik. Ik stel me dan een kamer voor met 40 mannen (dat is veel) en die hebben allemaal eens hun zaad in je vriendin mogen achterlaten. Ik voel me dan alles behalve nog speciaal op dat vlak. En je weet ook dat die er waarschijnlijk 0 moeite voor hebben moeten doen. Een beetje sloppy seconds denk ik dan.
Sorry voor de harde woorden. Ik weet dat dat iets heel persoonlijks van mij is, maar heb nog veel ergere ex vriendinnen gehad, en als ik je een tip mag geven: als het je ietwat ergert, stop er dan mee, want dat gaat blijven terugkomen. Zoveel mannen, daar blijf je geregeld wel iemand van tegen het lijf lopen, of er worden grapjes over gemaakt. Je weet als man toch ook dat als je eentje tegenkomt die je op een dronken avond heeft verwend welk beeld je direct weer krijgt van haar. That's nature. En zoals je laatste stukje tekst, tuurlijk zou elke man daarop ingaan. Wie wil niet bij die gelukkige 40 willen horen. Je geeft zelf toe dat je met het idee zit dat iemands toekomstige vrouw voor jou een goedkoop sletje is. Seksuele driften zijn instinctief en daarin zit gewoon een hiërarchie. En je weet dat die 40 zich een stuk boven je voelen. Of jij of je vriendin dat nu anders ervaart of niet, zij denken voor 99% wel zo helaas.
Hij is inderdaad niet de enige man die dit heeft. Dit is al de zoveelste keer dat ik mannen hierover hoor. En denk dat ze niet echt geïntimideerd zijn door ons maar door de mannen die al eens hebben gemogen. Wij gaan dit vrees ik nooit begrijpen. Ik ga mijn aantal hier niet zeggen maar ik wil niet weten wat voor woorden ik hier op me geplakt zou krijgen. Dat is de seksuele dubbel standaard. Ik vind het zelfs aantrekkelijk als een man veel bedpartners heeft. Dat wil zeggen dat hij wel gewild is en iets te bieden heeft lijkt me. Waar het, volgens hoe ik het begrijp, botst, is dat een man niet zo makkelijk seks kan krijgen zonder relatie (meestal casual als je veel bedpartners hebt) terwijl een vrouw dat eigenlijk voortdurend kan krijgen en "de poort moet bewaken". Dus nut de moeite moet doen om nee te zeggen. Ach ja. Gelijkheid is nog niet voor 2022 vrees ik.quote:Op woensdag 5 januari 2022 16:36 schreef -Momo- het volgende:
[..]
Dat over schaamte en trots sloeg op 'Zouden jullie je als man schamen als jullie 40 vrouwen hadden gehad, of er juist trots op zijn?', niet slut-shaming. Overigens begrijp ik heus wel dat sommige mannen het misschien een tikkeltje intimiderend vinden als hun vriendin seks heeft gehad met veel mannen. Je bent niet de enige man die dit heeft
Dat was dus mijn punt. In een discussie waar vrouwen met relatief veel bedpartners hoeren worden genoemd en waarvan wordt gezegd dat ze een stoornis hebben, val je over het feit dat een vrouw zegt dat mannen die dat moeilijk vinden onzeker zijn. En ik snap ook best dat je misschien niet de hele discussie hebt gelezen, maar in mijn post reageer ik op de 'stoornis'-opmerking, dus ga ik er voor het gemak maar even van uit dat je die ook hebt gezien en niet heul toevallig net bij mijn post midden op de pagina bent begonnen met lezen. Of dat je tenminste de moeite hebt genomen om even te kijken waar ik uberhaupt op reageer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 20:09 schreef KillemWieft het volgende:
Werkelijk onvoorstelbaar dat je eerst iets beweert waar ik me niet eens over heb uitgelaten.
Klopt. En ik gun het mannen ook echt dat er ooit een tijd komt dat ook zij "de poort moeten bewaken". Of in hun geval misschien de toren;)quote:Op donderdag 6 januari 2022 00:38 schreef anoniemV het volgende:
Waar het, volgens hoe ik het begrijp, botst, is dat een man niet zo makkelijk seks kan krijgen zonder relatie (meestal casual als je veel bedpartners hebt) terwijl een vrouw dat eigenlijk voortdurend kan krijgen en "de poort moet bewaken". Dus nut de moeite moet doen om nee te zeggen. Ach ja. Gelijkheid is nog niet voor 2022 vrees ik.
"zat mannen"? Ik zoek toch al heel lang naar iemand die er geen probleem van maakt...quote:Op donderdag 6 januari 2022 11:07 schreef -Momo- het volgende:
[..]
Klopt. En ik gun het mannen ook echt dat er ooit een tijd komt dat ook zij "de poort moeten bewaken". Of in hun geval misschien de toren;)
On a serious note: ik ben het wel met je eens dat dit als vrouw misschien moeilijk te begrijpen is. Overigens zijn er gelukkig ook zat mannen die dit geen probleem vinden.
Ik probeerde een klein beetje positief contrast te geven, maar misschien is 'zat' inderdaad overdrevenquote:Op donderdag 6 januari 2022 12:13 schreef anoniemV het volgende:
"zat mannen"? Ik zoek toch al heel lang naar iemand die er geen probleem van maakt...
Leuk dat je zo over ons denkt. Dan weet ik ook voor in het vervolg dat ik enkel nog moet zorgen dat mn bekkie er leuk genoeg uitziet voor mannen om vol te spuiten en hoef ik voor de rest niets meer te bereiken want dat heeft geen zin meer. Te laat om nog vrouw/moeder/mens te zijn. Wat een droevige mening.quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Uiteindelijk gaat het bij seks toch ook om de voortplanting en broedzorg. Een vrouwtje met 40 of meer sekspartners is biologisch gezien niet interessant meer. Qua seks nog wel leuk om het bekkie vol te spuiten, maar niet geschikt als moeder van je kinderen.
Als ik het moet geloven zitten er wel zat van die zelfverzekerde mannen hier op FOK!quote:Op donderdag 6 januari 2022 12:13 schreef anoniemV het volgende:
[..]
"zat mannen"? Ik zoek toch al heel lang naar iemand die er geen probleem van maakt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |