JIj bent niet woke genoegquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:17 schreef Marsenal het volgende:
Cuckolding is voor losers en er is vast een modje die vind dat ik dat niet mag zeggen omdat het beledigend zou zijn maar als je er goed over nadenkt definiėren losers de wereld van cuckolding en je vind de belediging blijkbaar nog lekker ook dus ik denk dat deze post niet aangepast hoeft te worden.
Zelf heb ik er niks mee.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 04:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ken wel wat FOK!kers die hier graag hun mening over zouden willen delen, maar aangezien mentionen niet mag zal in ze een DM sturen!
Ik kick er op de een of andere manier enorm op dat ze een slet is en als slet gebruikt wordt door andere mannen. Ik wil haar zien lijden op de enorme pik van een andere gast.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:26 schreef Phoenyx-God het volgende:
Waarom ervaar je dat als heerlijk?
Ik was daar zelfs op het moment van de jaarwisseling dus nog mee bezigquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:55 schreef RedFever007 het volgende:
Op 31 december daar een topic over openen
Niet specifiek cuckolding (waar de vrouw enkel met een andere man bezig is)... maar vind het wel opwindend om mijn vrouw uit elkaar te trekken samen met een andere man. Het is een fetisj... gewoon erg opwindend om haar helemaal 'gebruikt' te zien worden. Een totale slet zijn, waar naast ikzelf ook andere mannen extreem van opgewonden raken. Moeilijk uit te leggen als je zelf die fetisj niet deelt. Ik begrijp an sich mensen wel die aan cuckolding doen, maar dat zou niet mijn ding zijn... moet zelf net zo hard actief zijn.quote:Op zondag 2 januari 2022 08:24 schreef anoniemV het volgende:
Nooit begrepen dat mannen daarop kicken. Maar ik heb ook al vriendjes betrapt op nogal verdachte cuckold neigingen.. Mensen die kicken op het cheaten zelf kan ik de kink nog van snappen, hoewel dat natuurlijk niet zo proper is.
nja, ik vind het vooral verwarrend dat ze het dan plots wel geil vinden dat hun vrouw een slet is die door andere mannen gebruikt wordt. Enkele ex-vriendjes vonden mijn verleden net iets zeer vervelends en zelfs aanstootgevend. Maar achter mijn rug leken ze daar net op te geilen...quote:Op zondag 2 januari 2022 22:46 schreef IW2B het volgende:
[..]
Niet specifiek cuckolding (waar de vrouw enkel met een andere man bezig is)... maar vind het wel opwindend om mijn vrouw uit elkaar te trekken samen met een andere man. Het is een fetisj... gewoon erg opwindend om haar helemaal 'gebruikt' te zien worden. Een totale slet zijn, waar naast ikzelf ook andere mannen extreem van opgewonden raken. Moeilijk uit te leggen als je zelf die fetisj niet deelt. Ik begrijp an sich mensen wel die aan cuckolding doen, maar dat zou niet mijn ding zijn... moet zelf net zo hard actief zijn.
Nogal hypocriet (van hen uiteraard). Maar goed, dat laat zien dat je gewoon altijd open en eerlijk moet zijn in een relatie. Anders loopt het altijd een keer fout... zelf ook meegemaakt in het verleden. Goed van geleerd zeg maar... nu beste relatie ooit.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:41 schreef anoniemV het volgende:
[..]
nja, ik vind het vooral verwarrend dat ze het dan plots wel geil vinden dat hun vrouw een slet is die door andere mannen gebruikt wordt. Enkele ex-vriendjes vonden mijn verleden net iets zeer vervelends en zelfs aanstootgevend. Maar achter mijn rug leken ze daar net op te geilen...
Ik denk dat geen enkele kink valt uit te leggen. Als je er helemaal niks mee hebt zal je het toch nooit begrijpen. Dus dat jij de kick van het “cheaten” wel snapt….quote:Op zondag 2 januari 2022 08:24 schreef anoniemV het volgende:
Nooit begrepen dat mannen daarop kicken. Maar ik heb ook al vriendjes betrapt op nogal verdachte cuckold neigingen.. Mensen die kicken op het cheaten zelf kan ik de kink nog van snappen, hoewel dat natuurlijk niet zo proper is.
quote:Op maandag 3 januari 2022 02:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik denk dat geen enkele kink valt uit te leggen. Als je er helemaal niks mee hebt zal je het toch nooit begrijpen. Dus dat jij de kick van het “cheaten” wel snapt….
Dit. Bij het ene snap ik de spanning nog, het is fout, mag niet etc maar je doet het zelf.quote:Op zondag 2 januari 2022 08:24 schreef anoniemV het volgende:
Zou je vriendin een gangbang willen? Misschien is dat wel iets dat jullie beiden leuk zouden vinden, zeker als het je fetish is.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:48 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik kick er op de een of andere manier enorm op dat ze een slet is en als slet gebruikt wordt door andere mannen. Ik wil haar zien lijden op de enorme pik van een andere gast.
Tegelijkertijd doet het me pijn. Het is een soort masochistische neiging, die waarschijnlijk voortkomt uit mijn angst dat ze vreemdgaat met een ander. Ik ben daar zo bang voor dat ik erover ben gaan fantaseren. Sterker nog, ik kom niet meer klaar als ik niet fantaseer over haar met een andere man of andere mannen. Mijn vriendin vindt dat op zich wel fijn, want ik kan haar eindeloos neuken en kom niet totdat ik denk aan een gangbang als zij wil dat ik klaarkom. Ik vind het soms onprettig, omdat het een geile maar niet een erg prettige fantasie is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |