SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja vuurwerk afsteken naast een tankstation dat in een woonwijk ligt.. dat duurt natuurlijk geen 5 min voordat iemand de politie belt. Misschien kunnen ze gelijk bij die schreeuwende/gillende buren langs. Stiekem hoop ik dat er boven gewoon een massamoordenaar aan de slag is zodat ik over 10 min kan slapenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende: [..]
mogen jullie vanwege covid geen feestjes of is het zo erg?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:15 schreef kwiwi het volgende:
Stuk bos kopen en er allemaal kleine pods voor ons autisten op zetten
Dit wordt nieuwe spelling, je bent je tijd gewoon vooruitquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Had een extra m in kwommune gemoeten in de OP
Gwemiste kwans.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat staat er tochquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Het groenne boekjequote:Op vrijdag 31 december 2021 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit wordt nieuwe spelling, je bent je tijd gewoon vooruit
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Zulks een smaak in huize IJs.
New Kids.
Ik zit we're the Millers te kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Zulks een smaak in huize IJs.
New Kids.
ik duim voor jequote:Op vrijdag 31 december 2021 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja vuurwerk afsteken naast een tankstation dat in een woonwijk ligt.. dat duurt natuurlijk geen 5 min voordat iemand de politie belt. Misschien kunnen ze gelijk bij die schreeuwende/gillende buren langs. Stiekem hoop ik dat er boven gewoon een massamoordenaar aan de slag is zodat ik over 10 min kan slapen
Geluidsdichte en prikkelarme ruimte in huis maken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:15 schreef kwiwi het volgende:
lekker ver weg van jullie allemaal.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:15 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja vuurwerk afsteken naast een tankstation dat in een woonwijk ligt.. dat duurt natuurlijk geen 5 min voordat iemand de politie belt. Misschien kunnen ze gelijk bij die schreeuwende/gillende buren langs. Stiekem hoop ik dat er boven gewoon een massamoordenaar aan de slag is zodat ik over 10 min kan slapen
Terug kreunen als die bezig isquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:20 schreef Flory het volgende:
[..]
You don't wanna know![]()
Durfde soms niet naar de wc door alle geluiden boven me [ afbeelding ]
Klinkt als een doodskist.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geluidsdichte en prikkelarme ruimte in huis maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |