SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja vuurwerk afsteken naast een tankstation dat in een woonwijk ligt.. dat duurt natuurlijk geen 5 min voordat iemand de politie belt. Misschien kunnen ze gelijk bij die schreeuwende/gillende buren langs. Stiekem hoop ik dat er boven gewoon een massamoordenaar aan de slag is zodat ik over 10 min kan slapenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende: [..]
mogen jullie vanwege covid geen feestjes of is het zo erg?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:15 schreef kwiwi het volgende:
Stuk bos kopen en er allemaal kleine pods voor ons autisten op zetten
Dit wordt nieuwe spelling, je bent je tijd gewoon vooruitquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Had een extra m in kwommune gemoeten in de OP
Gwemiste kwans.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat staat er tochquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Het groenne boekjequote:Op vrijdag 31 december 2021 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit wordt nieuwe spelling, je bent je tijd gewoon vooruit
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Zulks een smaak in huize IJs.
New Kids.
Ik zit we're the Millers te kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Zulks een smaak in huize IJs.
New Kids.
ik duim voor jequote:Op vrijdag 31 december 2021 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja vuurwerk afsteken naast een tankstation dat in een woonwijk ligt.. dat duurt natuurlijk geen 5 min voordat iemand de politie belt. Misschien kunnen ze gelijk bij die schreeuwende/gillende buren langs. Stiekem hoop ik dat er boven gewoon een massamoordenaar aan de slag is zodat ik over 10 min kan slapen
Geluidsdichte en prikkelarme ruimte in huis maken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:15 schreef kwiwi het volgende:
lekker ver weg van jullie allemaal.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:15 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja vuurwerk afsteken naast een tankstation dat in een woonwijk ligt.. dat duurt natuurlijk geen 5 min voordat iemand de politie belt. Misschien kunnen ze gelijk bij die schreeuwende/gillende buren langs. Stiekem hoop ik dat er boven gewoon een massamoordenaar aan de slag is zodat ik over 10 min kan slapen
Terug kreunen als die bezig isquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:20 schreef Flory het volgende:
[..]
You don't wanna know![]()
Durfde soms niet naar de wc door alle geluiden boven me [ afbeelding ]
Klinkt als een doodskist.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geluidsdichte en prikkelarme ruimte in huis maken.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
1800 doden door seriemoordenaar in Zwitserland op Oudjaarsavond, duimende bitterbal gearresteerd in Rotterdam.
Heeft mijn lief wel eens gedaan jaquote:
The Foqueville Rescue Team underwayquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]*komt bal uit de gevangenis bevrijden tijdens de achtervolging.
Tot nu toe vermaak ik me er prima meequote:
Mensen met een caravan zijn sowieso niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The Foqueville Rescue Team underway [ afbeelding ]
Kwony & Clydequote:Op vrijdag 31 december 2021 22:27 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
1800 doden door seriemoordenaar in Zwitserland op Oudjaarsavond, duimende bitterbal gearresteerd in Rotterdam.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:27 schreef kwiwi het volgende:
quote:
Nee ik heb anti-caravangenen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Overigens: CaravansDat zit toch in je genen dimmy, als nederlander, dat je van caravans houdt
Even kijken. Sowieso nog een stukje van het cheddar olijven en zon gedroogde tomaten brood wat ik gemaakt heb vanavond. Verder nog appel beignets. Wat kaasjes. Wat chocolade. Wat koekjesquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zat net aan snacks te denken.
Wat heb je allemaal?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even kijken. Sowieso nog een stukje van het cheddar olijven en zon gedroogde tomaten brood wat ik gemaakt heb vanavond. Verder nog appel beignets. Wat kaasjes. Wat chocolade. Wat koekjes
Wij gingen vroeger op wintersport met de caravan. Lekker knus en warm in de caravan met een boek na een dag buiten in de kouquote:
Waar ben jij eigenlijk? Ook thuis aan het smurfen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik neem straks nog een oliebol en dan ben ik wel klaar
Toastjes kennen ze hier niet zo, mijn lief sowieso nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog toastjes en kaasjes
Mocht je vroeger als kleine Dimmetje nooit mee met de caravan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik heb anti-caravangenen.![]()
En als dat wel genetisch is dan is het de grootste neukfout in de Darwinistische geschiedenis van de mensheid.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:41 schreef Flory het volgende:
[..]
Toastjes kennen ze hier niet zo, mijn lief sowieso niet![]()
We hebben dus vanalles voor erop, maar geen toastjes
Hier ook niet, neem ze altijd maar mee uit Nederland. Een leven zonder toastjes is geen levenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:41 schreef Flory het volgende:
[..]
Dacht je dat mijn moeder in een caravan op vakantie ging?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mocht je vroeger als kleine Dimmetje nooit mee met de caravan?
Van die smerige droge Melba toastjes, snap niet wie dat ooit heeft uitgevonden, smakeloze knerp.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:41 schreef Flory het volgende:
[..]
WATquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:41 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee je hebt ook lekkerequote:Op vrijdag 31 december 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die smerige droge Melba toastjes, snap niet wie dat ooit heeft uitgevonden, smakeloze knerp.
Lekker stokbroodjes danquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:41 schreef Flory het volgende:
[..]
Zijn je ouders nooit met een caravan of tent erop uitgetrokken, ook niet toen ze jong, wild en avontuurlijk waren?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dacht je dat mijn moeder in een caravan op vakantie ging?![]()
Nope nope.
Kijk das pas een troostquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook niet, neem ze altijd maar mee uit Nederland. Een leven zonder toastjes is geen leven
Bij mijn vader. Broer komt zo even langs en de buren kwamen op de koffie. Beetje saai welquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar ben jij eigenlijk? Ook thuis aan het smurfen?
Mijn vader wel. Mijn moeder alleen als onderdeel van een Shell excursie met de gurkha's in Brunei.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn je ouders nooit met een caravan of tent erop uitgetrokken, ook niet toen ze jong, wild en avontuurlijk waren?
Vond ik de meeste oudejaarsavonden bij anderen welquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mijn vader. Broer komt zo even langs en de buren kwamen op de koffie. Beetje saai wel
Hier zijn beelden van;quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
ik ging met mijn ouders ook met de caravan. en dan sliep ik in een tentje. Mijn vader nam altijd zijn hele tv kast en shit met met schotel. Stonden we daar met een schotel op de caravan
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zijn beelden van; [ afbeelding ]
Kijk Takkie rennen dan.
Heh, serieus?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn vader wel. Mijn moeder alleen als onderdeel van een Shell excursie met de gurkha's in Brunei.
De leukste NYE waren die waarop ik in de horeca vrijwilligde. Om 6 uur ontbijten met drank.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond ik de meeste oudejaarsavonden bij anderen welTot 22u heb je nog wel wat te doen en te vertellen, en energie, maar op een gegeven moment wordt het een beetje vermoeid naar de klok zitten kijken.
Eau.quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij hebbe we he topic al verneukt draak
Tel hier af naar 2022.
Spelregels
* Niet meerdere posts achterelkaar door één user![]()
![]()
We beginnen bij:
2322
Bij correct aftellen is 2022 de lapo
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij hebbe we he topic al verneukt draak
Tel hier af naar 2022.
Spelregels
* Niet meerdere posts achterelkaar door één user![]()
![]()
We beginnen bij:
2322
Bij correct aftellen is 2022 de lapo
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent niet de enige met centen hier.
Kan anders zomaar dat je zelf iemands bovengnoom bentquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou me vrij snel irriteren wel.
Ohh we hebben sinds kort een Jumbo vlakbijquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind precies deze twee soorten lekker
[ afbeelding ]
Ik kan me ook nergens met jullie vertonenquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
kwiwi nodigt ons nog es een keer ergens uit
Checkquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond ik de meeste oudejaarsavonden bij anderen welTot 22u heb je nog wel wat te doen en te vertellen, en energie, maar op een gegeven moment wordt het een beetje vermoeid naar de klok zitten kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gone...
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan me ook nergens met jullie vertonen
Deed ik het goed?quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:56 schreef Flory het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat een verschrkking moet dat zijn geweest voor die vrouw![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:56 schreef Flory het volgende:
Is iedereen daar nu levend uitgekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, mooie correctie nadat Buda precies in dat topic even moest gaan zitten nadenken
Pff nou zeg!quote:Op vrijdag 31 december 2021 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
wat een verschrkking moet dat zijn geweest voor die vrouw
Nog niet helaasquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is iedereen daar nu levend uitgekomen?
Zo kijk ik wel vaak jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken het inmiddels wel, je nadenkgezicht.
N'awwwwquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga er vandoor naar een feestje dus ik post vast mijn nieuwjaarsboodschap.
Hi lieve mensen, ik ben in februari ofzo jullie brug over komen stormen (omdat Koen niet op zat te letten!) en in een warm bad terecht gekomen. Totaal anders dan het cynische en harde FOK! dat ik ken.
Een plekje waar het niet te serieus is, maar wel altijd ruimte is voor elkaars problemen.
Een plekje waar plaats is voor hevige discussie waarin we het oneens zijn, maar ook een plekje om gelijk daarna door te gaan met de triviale onderwerpen.
Dus ik hoop met jullie volgend jaar ook gewoon weer over eten, kou, gerries, diertjes, lelijke gympen, wandelrondjes, BV Nederland, kabouters, gęnante seksspeeltjes, bezorgvoer, cavia’s, muziek, goud en over alles wat iedereen dwars zit te kletsen.
Alvast een mooi nieuwjaar gewenst voor jullie en hoop op mooie relaties, kindjes, dieren, reizen, financiële voorspoed, fantastisch eten en in het algeheel het beste voor 2022.![]()
awwwwwww zo lief dimmyquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
Hi lieve mensen, ik ben in februari ofzo jullie brug over komen stormen (omdat Koen niet op zat te letten!) en in een warm bad terecht gekomen. Totaal anders dan het cynische en harde FOK! dat ik ken.
Een plekje waar het niet te serieus is, maar wel altijd ruimte is voor elkaars problemen.
Een plekje waar plaats is voor hevige discussie waarin we het oneens zijn, maar ook een plekje om gelijk daarna door te gaan met de triviale onderwerpen.
Dus ik hoop met jullie volgend jaar ook gewoon weer over eten, kou, gerries, diertjes, lelijke gympen, wandelrondjes, BV Nederland, kabouters, gęnante seksspeeltjes, bezorgvoer, cavia’s, muziek, goud en over alles wat iedereen dwars zit te kletsen.
Alvast een mooi nieuwjaar gewenst voor jullie en hoop op mooie relaties, kindjes, dieren, reizen, financiële voorspoed, fantastisch eten en in het algeheel het beste voor 2022.![]()
Wow Dimmy, wat mooi geschrevenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
Wat liefquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
Hmm nee gemiste kansquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je je duivelsplaatje weer bij de hand?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
#wildquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:07 schreef bitterbal het volgende:
nou neem maar mijn 3e blikje cola van de avond
Ik heb al vanalles op, koffie, wijn, cola, rum, bacardi colaquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:07 schreef bitterbal het volgende:
Gaat helemaal los jongens die balquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:07 schreef bitterbal het volgende:
Voel je het al?quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb al vanalles op, koffie, wijn, cola, rum, bacardi cola
Nopes, ben erin getrapt dat ik de honneurs zou waarnemen vanaf 24 december tot Nieuwjaar en toen ontplofte alles om me heen, dus weinig te feestenquote:
Straks lekker pruttelen in bed.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:07 schreef bitterbal het volgende:
Wapperen met de dekensquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks lekker pruttelen in bed.
Rolt alle kanten opquote:
Wraak voor het gekef.quote:
Hmmm da's zwaar kut inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, ben erin getrapt dat ik de honneurs zou waarnemen vanaf 24 december tot Nieuwjaar en toen ontplofte alles om me heen, dus weinig te feesten
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Naar links"... "naar rechts"... tutututututu
Wel 1000 keer spijt van gehad maar goed het is wat het is, straks nog even kijken of Nederland ongeschonden de nacht doorkomt en dan vind ik het wel best met dat gekke kikkerlandje van ons.quote:
Zo heb ik dat niet ervarenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Je bent hier niet altijd even leuk onthaald,
Pwieeeeeeeeepquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:07 schreef bitterbal het volgende:
Lievvquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een uurtje gaat ze naaktfoto's plaatsen en een gedicht uit het hart richting GRMBL.
Wow kijk deze gekke meid gaan!!!quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:07 schreef bitterbal het volgende:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo heb ik dat niet ervaren![]()
Onenigheid sure maar wel welkom.
Leuk en boeiend juist dat andere, dat vrij uniekequote:Op vrijdag 31 december 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo heb ik dat niet ervaren![]()
Onenigheid sure maar wel welkom.
Jij ook Flory, en bedankt voor al die toffe smileysquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Lievv![]()
Ik ben hier ook nog nie lang, maar wens jou en iedereen hier veel liefde en gezondheid
Dat doe ik echt met liefdequote:Op vrijdag 31 december 2021 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij ook Flory, en bedankt voor al die toffe smileys
Dan doet het even BOEM.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:20 schreef bitterbal het volgende:
nog 40 min. Niet dat het vuurwerk dan ineens ophoudt ofzo maar toch
Dat alles ineens verdwijnt en ophoud te bestaan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:20 schreef bitterbal het volgende:
Nog een blikje cola, beetje druk opbouwen en dan jezelf lanceren vanaf je balkonquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:20 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Wel een beetje trots eigenlijk dat Dimmy zich zo welkom voelt, zich bloot durft te geven en geen enkel onderwerp schuwt na haar eerdere ervaring dat Fok! alleen maar op elkaar schelden is als ware het een VMBO schoolplein vol zinnelozen.
Stel je voor. Dat we ineens een zwart gaat verdwijnen straks.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat alles ineens verdwijnt en ophoud te bestaan?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog een blikje cola, beetje druk opbouwen en dan jezelf lanceren vanaf je balkon
Uitgerekend dat ze in Thailand zou moeten landen met een pruttelend blikje cola in haar kont maar ja ze is geen rekenwonder dus dat gaat IJsland worden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog een blikje cola, beetje druk opbouwen en dan jezelf lanceren vanaf je balkon
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uitgerekend dat ze in Thailand zou moeten landen met een pruttelend blikje cola in haar kont maar ja ze is geen rekenwonder dus dat gaat IJsland worden.
Is dit Zuid-Afrikaans?quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stel je voor. Dat we ineens een zwart gaat verdwijnen straks.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uitgerekend dat ze in Thailand zou moeten landen met een pruttelend blikje cola in haar kont maar ja ze is geen rekenwonder dus dat gaat IJsland worden.
Ach je zal er financieel vast goed gecompenseerd voor wordenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel 1000 keer spijt van gehad maar goed het is wat het is, straks nog even kijken of Nederland ongeschonden de nacht doorkomt en dan vind ik het wel best met dat gekke kikkerlandje van ons.
Jep, approvedquote:Op vrijdag 31 december 2021 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, eens kijken of Peter Pannekoek een beetje leuk is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
jij ook Floryquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:56 schreef Flory het volgende:
Daar gaatie mensen, de laatste minuten.... a big cheers to 2022![]()
Goede gezondheid, veel lachen en positiviteit, dat wens ik jullie
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wens iedereen wat ie verdient voor het nieuwe jaar
Veel biljetjesquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Wiet, eten en dekentjes?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ook niet. Maar ja ik had dat eigenlijk ook wel verwacht. Zeker nu ik gewoon in het centrum van EINDHOVUHHH woonquote:
ja deed waarschijnlijk alles hier in de haven ook mee?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ies koeltoer.Mijn oma woonde vroeger op de Brielselaan en toen hoorde je dat echt massaal
Ik was net met mijn zaklampje aan het knipperen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:12 schreef bitterbal het volgende:
6. Als je in een zwart gat valt, word je spaghetti
Net als elk gat heeft ook een zwart gat een rand. Als je daar in een ruimteschip naartoe zou bewegen, teken je je doodvonnis. Door het verschil in zwaartekracht tussen de binnen- en buitenkant van het zwarte gat word je uitgerekt tot een sliert spaghetti. En daar houdt het niet op: je zult uiteindelijk in kleine stukjes uiteenvallen. Maar stel dat je je reis richting een zwart gat wel zou overleven, dan nog is het eenrichtingsverkeer. Je komt er gewoon nooit meer uit. Om hulp roepen in de boordradio of knipperen met je zaklamp heeft ook geen zin: het zwarte gat houdt alles tegen
Zijn jullie er nog?
Probeerde de wiki over zwarte Gaaten te lezen en nu doet mijn hoofd pijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was net met mijn zaklampje aan het knipperen.
Toen lagen er veel meer schepenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja deed waarschijnlijk alles hier in de haven ook mee?
ja en was het stuk waar ik woonde volgens mij ook nog haven?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen lagen er veel meer schepen
Ik ben er zoals wel vaker niet even goed bijquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:12 schreef bitterbal het volgende:
6. Als je in een zwart gat valt, word je spaghetti
Net als elk gat heeft ook een zwart gat een rand. Als je daar in een ruimteschip naartoe zou bewegen, teken je je doodvonnis. Door het verschil in zwaartekracht tussen de binnen- en buitenkant van het zwarte gat word je uitgerekt tot een sliert spaghetti. En daar houdt het niet op: je zult uiteindelijk in kleine stukjes uiteenvallen. Maar stel dat je je reis richting een zwart gat wel zou overleven, dan nog is het eenrichtingsverkeer. Je komt er gewoon nooit meer uit. Om hulp roepen in de boordradio of knipperen met je zaklamp heeft ook geen zin: het zwarte gat houdt alles tegen
Zijn jullie er nog?
Now we sleep.quote:
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en was het stuk waar ik woonde volgens mij ook nog haven?
Heb nog wel even de radio hard aan in de veronderstelling dat iedereen toch nog wakker isquote:
Weer die schuddekontenplaat?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb nog wel even de radio hard aan in de veronderstelling dat iedereen toch nog wakker is
nou als je door deze herrie kan slapen is er wat mis met jequote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb nog wel even de radio hard aan in de veronderstelling dat iedereen toch nog wakker is
Kun je van bij jou een ontploffende Erasmus brug zien?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou als je door deze herrie kan slapen is er wat mis met je
Hier valt het gelukkig wel mee, vriendlief morgenvroeg werken dus schlafenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al dat Belgische vuurwerk wordt in Nederland afgestokenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Hier valt het gelukkig wel mee, vriendlief morgenvroeg werken dus schlafen
Scheissequote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Geen 30 miljoen. Nog een jaartje ploeteren
Gaat toch wel een mooi jaar worden voor je hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:
nee is afgelast maar anders had ik het kunnen zien jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kun je van bij jou een ontploffende Erasmus brug zien?
Of is daar nu geen vuurwerk?
Snurksequote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Hier valt het gelukkig wel mee, vriendlief morgenvroeg werken dus schlafen
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al dat Belgische vuurwerk wordt in Nederland afgestoken
Volgend jaar feest bij ballie!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is afgelast maar anders had ik het kunnen zien ja
Niet allemaal.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar de Nederlanders zijn bijna allemaal in België
Is het veel bij jou? Bij mij valt het reuze meequote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dearquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet allemaal.
Ik ken ook mensen die naar Berlijn zijn gegaan
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat toch wel een mooi jaar worden voor je hoor [ afbeelding ]
Ik had 5 euroquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:18 schreef Budapestenaar het volgende:
ja wel watquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is het veel bij jou? Bij mij valt het reuze mee
pff nouquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het was ook allemaal zo spannend hč [ afbeelding ]
Ik 10 euroquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had 5 euro![]()
Oh wacht dat is 25 verlies
Mijn balletjes zitten bibberend verstopt achter de lever nuquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:30 schreef bitterbal het volgende:
zie de nekharen overeind springen nu bij US
Vertelquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit doet me aan mijn stormachtige relatie met een hypochondrische kapster denken.
Krijg zelf trekquote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg zelf trek![]()
Klinkt alsof ik je iets heel ergs toewens
Gekkie!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow, eerste Strava wandeling zit er alweer in dit jaarGod was was ik blij met die ingegoten oordoppen
Eehm moet ik nu vragen wat er op de foto's stond of waar jij verstand van hebt?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die stuurde dagelijks foto's want ik had er verstand van en kijk op
Poep.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Eehm moet ik nu vragen wat er op de foto's stond of waar jij verstand van hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |