Hmmmquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
71 begint qua tekst met Churchills speech....
mijn afspraak is al gemaakt.quote:
Ah hoorde vanochtend dat 88/89 al aan de beurt was.quote:
Eerste vier maanden zijn me uitstekend bevallen. Type-medestudenten zijn ook fantastisch dus laten we stellen dat ik een zeer tevreden mens ben deze oudjaarsdag.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah daar geven een paar mensen die ik ken gastles. Zelf geef ik heel af en toe nog weleens gastles aan de opleiding in Tilburg
Denk het wel.quote:
Ja nu mag 90 ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ah hoorde vanochtend dat 88/89 al aan de beurt was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Lekker met de booster naar de boosterprikquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nu mag 90 ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Nou 67 staat er ook bijquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Eigenlijk wel een prima uur als je die laatste even wegdenkt
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
pyama door een beld uit laten spreken blijft leuk om aan te horen.
ja oke het nieuws er om heen was niet humorOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die kan ik op zich nog wel tolereren, die laatste echter...quote:I'm not lost, it's just I've no idea where I am![]()
Oliebollen gekte
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
71 Fool's Overture Supertramp![]()
70 Iron Sky Paolo Nutini![]()
69 Under Pressure Queen & David Bowie![]()
68 Mr. Blue Sky Electric Light Orchestra![]()
67 With Or Without You U2![]()
66 Creep Radiohead![]()
65 Master Of Puppets Metallica![]()
64 Sorry Kensington
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |