quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Maar lieve mensen, ik ga mezelf even fatsoeneren zodat ik zo sociaal kan gaan doen. Was weer gezellig en iedereen een fijne jaarwisseling gewenst![]()
En straks wegrijden met 2 stemplaten achter elkaar, Fool's Overture en Iron Sky
Klopt. Maar eigenlijk moet ie nog 1tje hoger. Floor haalt dat (denk ik) niet, maar zij bijv welquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:44 schreef MTheBassman het volgende:
Die laatste noot was een D6 trouwens en dat is teringhoog.
zo, weten jullie dat ook weer.
zoiets ja, wat een gekquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
6.5 octaaf bereik ofzo toch?
Ik haat het niet, maar vind het meer wacht- of liftmuziek.quote:
Ik geef de voorkeur aan de versie van Metallicaquote:
And then you made me crawlquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
Maar lieve mensen, ik ga mezelf even fatsoeneren zodat ik zo sociaal kan gaan doen. Was weer gezellig en iedereen een fijne jaarwisseling gewenst![]()
En straks wegrijden met 2 stemplaten achter elkaar, Fool's Overture en Iron Sky
al eens naar de tekst geluisterd?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dan zo'n nietszeggende plaat erna.
Daar ben ik iets minder fan vanquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan de versie van Metallica
Schaakmat?quote:
Ik vind Otis Redding pas liftmuziek.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik haat het niet, maar vind het meer wacht- of liftmuziek.
sow. maar ja, blijft alsnog wel knap tuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klopt. Maar eigenlijk moet ie nog 1tje hoger. Floor haalt dat (denk ik) niet, maar zij bijv wel
nummer 1 op mijn top 500quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan de versie van Metallica
Meer voor in de wachtruimte bij de veerboot ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Otis Redding pas liftmuziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |