Janis?quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb gestemd op Just a little bit of piece in my heart. Dus blijf nog een uur wakker
Ook jammer dat ik die niet ga horen, het enige 60s-bastion wat nog over is met dank aan de zieke Sjorsquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:04 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb gestemd op Just a little bit of piece in my heart. Dus blijf nog een uur wakker
+ 0.1quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
OOh,,, mijn vrouwelijke kant kant dit nummer appreciëren
Ik hoor dit ook letterlijk alleen in de top 2000quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind hier geen biet aan trouwens, maar in zo'n lijstje wel vermakelijk sentiment
Twist & Shout hier, denk ik.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Wij moesten dit op de middelbare school nog spelen op keyboard
Beatles zijn ook wel een 60s-bastion toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook jammer dat ik die niet ga horen, het enige 60s-bastion wat nog over is met dank aan de zieke Sjors
of Alle Menschen Werden Brüderquote:
wij een blues lickje in Cquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Wij moesten dit op de middelbare school nog spelen op keyboard
Beatles, Stones, Simon and Garfunkel en dan Animals/Procol Harum/Moody Blues morgen nogquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Beatles zijn ook wel een 60s-bastion toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |