Nee. 2022 wel. Ik houd van gevulde speculaas en dat was een gevulde speculaas stout. Erg lekker!quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Mooi te combineren met de 2 BA dan.
Meesterstuk 2021 ook al op?
Huh maar voor mijn gevoel post die helemaal niet zoveel?quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peaceman inclusief verkansie toch nog in de top 10
quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:11 schreef Gretzl het volgende:
Mooi slaapmutsjevan Jackson Browne, ik zeg alvast gedag. Sleep well en een goedenacht allemaal
![]()
Zal er in de ochtend en de middag nog wel zijn
Truste Essquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:11 schreef essnhills het volgende:
Ik had nog even My Immortal afgewacht maar ik ga nu lekker slapen![]()
Ik denk dat ik morgen nog wel even kom koekeloeren maar voor iedereen die ik dan misloop:
Fijne jaarwisseling!
Adios heuveltjequote:Op vrijdag 31 december 2021 00:11 schreef essnhills het volgende:
Ik denk dat ik morgen nog wel even kom koekeloeren maar voor iedereen die ik dan misloop:
Fijne jaarwisseling!
slaapzequote:Op vrijdag 31 december 2021 00:11 schreef essnhills het volgende:
Fijne jaarwisseling!
Trustequote:Op vrijdag 31 december 2021 00:11 schreef Pino112 het volgende:
Dit is mooi
Bedtijd allen, tot over 6.5 uur
Trustequote:Op vrijdag 31 december 2021 00:11 schreef essnhills het volgende:
Fijne jaarwisseling!
quote:
Ja die bedoelde ik ook. Was zeker prima, licht zoet. Benieuwd naar die BA variant volgend jaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. 2022 wel. Ik houd van gevulde speculaas en dat was een gevulde speculaas stout. Erg lekker!
Trustenquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:11 schreef Pino112 het volgende:
Dit is mooi
Eerste 2 dagen welquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Huh maar voor mijn gevoel post die helemaal niet zoveel?
Maar die horen ook bij elkaar!!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:12 schreef Cassa95 het volgende:
Nog steeds boos dat in de Top2000 playlist op Spotify sinds dit jaar alleen nog maar The Load Out staat en niet meer Stay
Trustequote:Op vrijdag 31 december 2021 00:11 schreef essnhills het volgende:
Fijne jaarwisseling!
Trustequote:Op vrijdag 31 december 2021 00:11 schreef Pino112 het volgende:
Dit is mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |