mijn vriendin heeft last van heel gevoelige tepels, zelfs een lichte aanraking vind ze niet fijn. Hebben meer meiden/vrouwen hier last van?
Groetjes,
Perrin
Ook bijv. grootte van de borsten, groeispurt, verkeerde beha's enzo kunnen ermee te maken hebben.
quote:Ik denk dat het eerder is dat mensen in deze serieuze fora niet willen dat mensen zulke opmerkingen maken.
Op zondag 2 februari 2003 10:57 schreef Tha_Godfather het volgende:
ja of ze wil gewoon niet dat6 je aan haar borsten zit![]()
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 2 februari 2003 10:57 schreef Tha_Godfather het volgende:
ja of ze wil gewoon niet dat6 je aan haar borsten zit
--------------------------------------------------------------------------------Ik denk dat het eerder is dat mensen in deze serieuze fora niet willen dat mensen zulke opmerkingen maken.
quote:Ik heb het omgekeerde, ik word er echt niet warm of koud van als mijn vriend mijn borsten aanraakt.
Op zondag 2 februari 2003 10:08 schreef Perrin het volgende:
Hoi Fok!ers,mijn vriendin heeft last van heel gevoelige tepels, zelfs een lichte aanraking vind ze niet fijn. Hebben meer meiden/vrouwen hier last van?
Groetjes,
Perrin
Overigens als man, misschien klinkt dat gek, heb ik ook wel is last van gevoeligheid, hoe zeg je zoiets. Als ik d'r dan naar kijk voelt dat al niet goed aan enzo.
quote:komt vast door dat strakke superhero-pakje dat je aanhebt
Op zondag 2 februari 2003 11:51 schreef Captain-America het volgende:
Kan dat ook niet te maken hebben met spanning enzo?
Seizoensinvloeden? Allergie.Overigens als man, misschien klinkt dat gek, heb ik ook wel is last van gevoeligheid, hoe zeg je zoiets. Als ik d'r dan naar kijk voelt dat al niet goed aan enzo.
Nee, ik heb wel een vriendin gehad die er ook niet warm of koud van werd. Ben zelf eerder het overgevoelige typje. Niet bij de tepels, maar overal waar er maar te kietelen of niet te kietelen valt ben ik overgevoelig
Groetjes,
Perrin
quote:Dat kan ja. Zeker als ze groeien, wordt de huid dunner, de zenuwen dichter bij de huis, enzovoort. Ik denk dat meer vrouwen er last van hebben. Spanning, kou, griepje, kan het even erger van worden. Of ongesteld zijn.
Op zondag 2 februari 2003 14:16 schreef Perrin het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie reacties, so far. Het ligt waarschijnlijk niet aan de pil, want ze had het al voor haar puberteit. En het ligt ook niet echt aan het seizoen of zo. Gewoon een heel gevoelig plekje, ik vroeg me af of meer vrouwen hier last van hebben. Verder heb ik er niet zo'n problemen mee hoor, was meer nieuwschierig.Groetjes,
Perrin
quote:...en dan krijg je een knal voor je harses
Op zondag 2 februari 2003 19:28 schreef GuaPetona het volgende:
Moet je zachtjes aan zuigen..
quote:baby
Op zondag 2 februari 2003 19:28 schreef GuaPetona het volgende:
Moet je zachtjes aan zuigen..
quote:Geen borstvoeding gehad.
Op maandag 3 februari 2003 22:37 schreef dolle_hond het volgende:[..]
baby
quote:dat heb ik ook alleen maar als ze iets met zun tong gaan doen dan is het wel heerlijk
Op zondag 2 februari 2003 11:35 schreef LadyS het volgende:[..]
Ik heb het omgekeerde, ik word er echt niet warm of koud van als mijn vriend mijn borsten aanraakt.
Maar daar heb ik verder geen problemen mee... hij ook niet, want hij kan er dus wel gewoon aanzitten
quote:Ook dat doet me niks
Op dinsdag 4 februari 2003 09:18 schreef Riann het volgende:[..]
dat heb ik ook alleen maar als ze iets met zun tong gaan doen dan is het wel heerlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |