Zou knap zijn als ze die pudding terug kan schietenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik schiet wel met mijn puddingbuks.
Is BBgun nou hetzelfde als paintbalgun?quote:
Misschien 9 maanden later.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zou knap zijn als ze die pudding terug kan schieten
nopequote:Op donderdag 30 december 2021 19:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is BBgun nou hetzelfde als paintbalgun?
Nope...bb gun heeft kleine harde balletjes.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is BBgun nou hetzelfde als paintbalgun?
En hoe scheit je ze af? Dmv kruit? En hoe zie je dat de ander geraakt is?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nope...bb gun heeft kleine harde balletjes.
Je hebt ook nog air soft....dat is wel echt gaafEigenlijk soort paint ball met echte wapens (maar bb gun munitie)
spreken we een keer af piew piewquote:Op donderdag 30 december 2021 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
BB gun mag op mij ook nog wel. Zet ik even een ski bril op wel. Maar dart pijltjes liever niet
Dat zie je niet. Je moet er op vertrouwen dat iedereen eerlijk speelt. Anders is er niks aan. Je voelt het echter wel degelijk als je geraakt wordtquote:Op donderdag 30 december 2021 19:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En hoe scheit je ze af? Dmv kruit? En hoe zie je dat de ander geraakt is?
geen flikker aanquote:
Jaa soldaatje spelenquote:
iemands kont helemaal bont en blauw schietenquote:
Die van jou?quote:Op donderdag 30 december 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
iemands kont helemaal bont en blauw schieten
Je lacht minder hard als je telkens op DEZELFDE plek geraakt wordt.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
iemands kont helemaal bont en blauw schieten
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Die van jou?![]()
Kreeg eens meteen de eerste kogel precies op het stuk helm waar je mond zit. Hele bek vol verf.
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je lacht minder hard als je telkens op DEZELFDE plek geraakt wordt.
Been there done that.
Ga dan ook op een andere plek staan.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je lacht minder hard als je telkens op DEZELFDE plek geraakt wordt.
Been there done that.
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga dan ook op een andere plek staan.
Je kunt op de speaker en/of op de laptop heb volume omhoog of omlaag doen. Ik zit meestal gewoon het speakertje aan en doe dat verder met de laptop. Of is dat niet wat je bedoeld? Maar op het speakertje zitten ook knopjes...maar dat zul je vast wel gezien hebbenquote:Op donderdag 30 december 2021 19:57 schreef suzi1 het volgende:
hmm engine? nu heb ik die box aan, maar moet de volumeknop nog over 60. daacht dat die niets zou vragen van de lapknop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |