abonnement Unibet Coolblue
pi_203056900
off-topic, maar wat zal die Rachel balen dat haar shine nu zo gestolen wordt.
Misschien gooit ze er een pikant nieuwtje in om weer headliner te zijn :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 januari 2022 @ 01:14:12 #202
39237 crew  H_T
2733
pi_203057066
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 18:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Leuk woord dat juicen, ik las even juichen :)
Ik ook
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 6 januari 2022 @ 09:29:28 #203
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203058638
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 18:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Leuk woord dat juicen, ik las even juichen :)
Bedankt:
The mental image is strong in this one.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 6 januari 2022 @ 10:01:24 #204
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203059109
Waar blijft t Hilversumgatetopic.........? -O-
  Moderator donderdag 6 januari 2022 @ 10:49:04 #205
184769 crew  Deisyy
pi_203059777
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:01 schreef Dazalbest het volgende:
Waar blijft t Hilversumgatetopic.........? -O-
Zie het Feedbacktopic ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 januari 2022 @ 11:06:43 #206
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203060088
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2022 09:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Bedankt: [ afbeelding ]
The mental image is strong in this one.
Werkt net zo goed bij juicen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 6 januari 2022 @ 11:44:00 #207
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203060756
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 10:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Zie het Feedbacktopic ;)
Ah oke, dank u!
  donderdag 6 januari 2022 @ 13:18:42 #208
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203062000
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door Tengano op 06-01-2022 13:25:59 ]
  vrijdag 7 januari 2022 @ 21:34:47 #209
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_203085321
Waarom Marco teleurgesteld in zijn huwelijk is :D

is https://www.dumpert.nl/item/100019399_645069ad
  zaterdag 8 januari 2022 @ 05:45:30 #210
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_203089341
Dan ben je de grootste ster van Nederland en blijkt er maar 1 iemand nodig te zijn om je leven en carriere helemaal kapot te maken. Bijna iedereen gaat er vanuit dat de dame de waarheid spreekt. Laten we even proberen om te reageren op een mogelijke valse aangifte. Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen. Deze dame kan een ongelooflijke crush op Borsato hebben. Toen haar moeder haar dagboek vond en ging lezen (heel erg vreemd en fout) las ze verhalen dat Marco zich zou hebben vergrepen aan dit meisje. Dat zou echt gebeurd kunnen zijn, maar zou ook een fantasie van het meisje kunnen zijn, En het zou kunnen dat het meisje haar seksuele fantasieen niet durfde toe te geven aan haar moeder en toern maar zei dat ze echt misbruikt was.

Marco Borsato heeft het OM gevraagd om de bron van deze roddels te achterhalen. Zou je dat doen als je schuldig bent? Dat lijkt mij niet, maar dat zegt verder natuurlijk weinig. Het is wel iets om mee te nemen!

Carolien Borgers weigert Borsato te draaien. Ze weigert ook om Michael Jackson te draaien in haar radio programma. Toen ze de top 2000 mocht presenteren moest ze 4 nummers van Borsato en Jackson draaien. Geen van die 4 nummers heeft ze aangekondigd of afgekondigd. Ze heeft Borsato eb Jackson gewoon doodgezwegen. En dat terwijl Michael Jackson dus is.... hier komt ie.... VRIJGESPROKEN!
En dat terwijl er nog niet eens een onderzoek naar Borsato gaande is van het OM.
Carolien Borgers heeft dus lak aan onze grondbeginselen dat iemand onschuldig is totdat het tegendeel is bewezen!!!!!!!!!!! Carolien Borgers moet voorgoed weg van de radio!!!!!!!!!!!
  zaterdag 8 januari 2022 @ 08:53:26 #211
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_203089848
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 05:45 schreef Haradutas88 het volgende:
Dan ben je de grootste ster van Nederland en blijkt er maar 1 iemand nodig te zijn om je leven en carriere helemaal kapot te maken. Bijna iedereen gaat er vanuit dat de dame de waarheid spreekt. Laten we even proberen om te reageren op een mogelijke valse aangifte. Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen. Deze dame kan een ongelooflijke crush op Borsato hebben. Toen haar moeder haar dagboek vond en ging lezen (heel erg vreemd en fout) las ze verhalen dat Marco zich zou hebben vergrepen aan dit meisje. Dat zou echt gebeurd kunnen zijn, maar zou ook een fantasie van het meisje kunnen zijn, En het zou kunnen dat het meisje haar seksuele fantasieen niet durfde toe te geven aan haar moeder en toern maar zei dat ze echt misbruikt was.

Marco Borsato heeft het OM gevraagd om de bron van deze roddels te achterhalen. Zou je dat doen als je schuldig bent? Dat lijkt mij niet, maar dat zegt verder natuurlijk weinig. Het is wel iets om mee te nemen!

Carolien Borgers weigert Borsato te draaien. Ze weigert ook om Michael Jackson te draaien in haar radio programma. Toen ze de top 2000 mocht presenteren moest ze 4 nummers van Borsato en Jackson draaien. Geen van die 4 nummers heeft ze aangekondigd of afgekondigd. Ze heeft Borsato eb Jackson gewoon doodgezwegen. En dat terwijl Michael Jackson dus is.... hier komt ie.... VRIJGESPROKEN!
En dat terwijl er nog niet eens een onderzoek naar Borsato gaande is van het OM.
Carolien Borgers heeft dus lak aan onze grondbeginselen dat iemand onschuldig is totdat het tegendeel is bewezen!!!!!!!!!!! Carolien Borgers moet voorgoed weg van de radio!!!!!!!!!!!
Haha ok
Laffe huichelaar
pi_203090091
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 05:45 schreef Haradutas88 het volgende:
Dan ben je de grootste ster van Nederland en blijkt er maar 1 iemand nodig te zijn om je leven en carriere helemaal kapot te maken. Bijna iedereen gaat er vanuit dat de dame de waarheid spreekt. Laten we even proberen om te reageren op een mogelijke valse aangifte. Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen. Deze dame kan een ongelooflijke crush op Borsato hebben. Toen haar moeder haar dagboek vond en ging lezen (heel erg vreemd en fout) las ze verhalen dat Marco zich zou hebben vergrepen aan dit meisje. Dat zou echt gebeurd kunnen zijn, maar zou ook een fantasie van het meisje kunnen zijn, En het zou kunnen dat het meisje haar seksuele fantasieen niet durfde toe te geven aan haar moeder en toern maar zei dat ze echt misbruikt was.

Marco Borsato heeft het OM gevraagd om de bron van deze roddels te achterhalen. Zou je dat doen als je schuldig bent? Dat lijkt mij niet, maar dat zegt verder natuurlijk weinig. Het is wel iets om mee te nemen!

Carolien Borgers weigert Borsato te draaien. Ze weigert ook om Michael Jackson te draaien in haar radio programma. Toen ze de top 2000 mocht presenteren moest ze 4 nummers van Borsato en Jackson draaien. Geen van die 4 nummers heeft ze aangekondigd of afgekondigd. Ze heeft Borsato eb Jackson gewoon doodgezwegen. En dat terwijl Michael Jackson dus is.... hier komt ie.... VRIJGESPROKEN!
En dat terwijl er nog niet eens een onderzoek naar Borsato gaande is van het OM.
Carolien Borgers heeft dus lak aan onze grondbeginselen dat iemand onschuldig is totdat het tegendeel is bewezen!!!!!!!!!!! Carolien Borgers moet voorgoed weg van de radio!!!!!!!!!!!
Dit is een serieuze meltdown.
pi_203090753
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 05:45 schreef Haradutas88 het volgende:
Dan ben je de grootste ster van Nederland en blijkt er maar 1 iemand nodig te zijn om je leven en carriere helemaal kapot te maken. Bijna iedereen gaat er vanuit dat de dame de waarheid spreekt. Laten we even proberen om te reageren op een mogelijke valse aangifte. Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen. Deze dame kan een ongelooflijke crush op Borsato hebben. Toen haar moeder haar dagboek vond en ging lezen (heel erg vreemd en fout) las ze verhalen dat Marco zich zou hebben vergrepen aan dit meisje. Dat zou echt gebeurd kunnen zijn, maar zou ook een fantasie van het meisje kunnen zijn, En het zou kunnen dat het meisje haar seksuele fantasieen niet durfde toe te geven aan haar moeder en toern maar zei dat ze echt misbruikt was.

Marco Borsato heeft het OM gevraagd om de bron van deze roddels te achterhalen. Zou je dat doen als je schuldig bent? Dat lijkt mij niet, maar dat zegt verder natuurlijk weinig. Het is wel iets om mee te nemen!

Carolien Borgers weigert Borsato te draaien. Ze weigert ook om Michael Jackson te draaien in haar radio programma. Toen ze de top 2000 mocht presenteren moest ze 4 nummers van Borsato en Jackson draaien. Geen van die 4 nummers heeft ze aangekondigd of afgekondigd. Ze heeft Borsato eb Jackson gewoon doodgezwegen. En dat terwijl Michael Jackson dus is.... hier komt ie.... VRIJGESPROKEN!
En dat terwijl er nog niet eens een onderzoek naar Borsato gaande is van het OM.
Carolien Borgers heeft dus lak aan onze grondbeginselen dat iemand onschuldig is totdat het tegendeel is bewezen!!!!!!!!!!! Carolien Borgers moet voorgoed weg van de radio!!!!!!!!!!!
Van wie heb je dit c/p gedaan? :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 8 januari 2022 @ 10:56:01 #214
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_203091160
Vrijgesproken betekent voor mij niet automatisch onschuldig.
W
Z
E
  zaterdag 8 januari 2022 @ 11:04:21 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203091228
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 05:45 schreef Haradutas88 het volgende:
Dan ben je de grootste ster van Nederland en blijkt er maar 1 iemand nodig te zijn om je leven en carriere helemaal kapot te maken. Bijna iedereen gaat er vanuit dat de dame de waarheid spreekt. Laten we even proberen om te reageren op een mogelijke valse aangifte. Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou kunnen. Deze dame kan een ongelooflijke crush op Borsato hebben. Toen haar moeder haar dagboek vond en ging lezen (heel erg vreemd en fout) las ze verhalen dat Marco zich zou hebben vergrepen aan dit meisje. Dat zou echt gebeurd kunnen zijn, maar zou ook een fantasie van het meisje kunnen zijn, En het zou kunnen dat het meisje haar seksuele fantasieen niet durfde toe te geven aan haar moeder en toern maar zei dat ze echt misbruikt was.

Marco Borsato heeft het OM gevraagd om de bron van deze roddels te achterhalen. Zou je dat doen als je schuldig bent? Dat lijkt mij niet, maar dat zegt verder natuurlijk weinig. Het is wel iets om mee te nemen!

Carolien Borgers weigert Borsato te draaien. Ze weigert ook om Michael Jackson te draaien in haar radio programma. Toen ze de top 2000 mocht presenteren moest ze 4 nummers van Borsato en Jackson draaien. Geen van die 4 nummers heeft ze aangekondigd of afgekondigd. Ze heeft Borsato eb Jackson gewoon doodgezwegen. En dat terwijl Michael Jackson dus is.... hier komt ie.... VRIJGESPROKEN!
En dat terwijl er nog niet eens een onderzoek naar Borsato gaande is van het OM.
Carolien Borgers heeft dus lak aan onze grondbeginselen dat iemand onschuldig is totdat het tegendeel is bewezen!!!!!!!!!!! Carolien Borgers moet voorgoed weg van de radio!!!!!!!!!!!
Sta jij ook op die video van de Borsato BBQ of ben jij eruit geknipt? :o

Verder mis ik nog wel wat CAPSLOCK in je post, ik weet nu niet zeker of je ziedend bent
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Vis een optie? zaterdag 8 januari 2022 @ 11:26:26 #216
70532 loveli
N
pi_203091444
Als Michael Jackson je beste argument is dat Marco onschuldig is, nou ja, ik weet niet of Marco daar zelf blij mee is.
crap in = crap out
  zondag 9 januari 2022 @ 04:28:44 #217
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203104597
Misschien zou Yvonne zelf wel een topic in SHO moeten hebben, maar ik vind het wel gezellig om haar hier bij te hebben zo af en toe. MIjn sympathie heeft ze wel :)
quote:
Yvonne Coldeweijer werkt samen met RTL Boulevard: ‘Super cool!’

https://www.mediacourant.(...)oulevard-super-cool/


[ Bericht 12% gewijzigd door Tengano op 09-01-2022 05:19:41 ]
  zondag 9 januari 2022 @ 04:51:10 #218
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203104629
Yvonne infiltreert in de reguliere mediawereld. Slim van Boulevard om haar zo langzaam maar zeker 'onschadelijk' te maken.
  zondag 9 januari 2022 @ 05:15:32 #219
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203104651
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 04:51 schreef Eightyone het volgende:
Yvonne infiltreert in de reguliere mediawereld. Slim van Boulevard om haar zo langzaam maar zeker 'onschadelijk' te maken.
Laten we hopen dat ze per ongeluk geen verkeerd contract tekent met een mooi verhaal, van ja maar daar hoef je niet bang voor te zijn, dit zijn onze standaard contracten. En tegelijkertijd een flinke hoeveelheid geld geboden wordt zodat ze wat makkelijker over de streep gaat.
  zondag 9 januari 2022 @ 09:29:14 #220
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203105563
Gelukkig hebben we de mannen van roddelpraat dan nog. Want Yv doet het natuurlijk alleen maar voor de fame. Vies bezig dat wijf.
  zondag 9 januari 2022 @ 09:36:16 #221
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203105623
Yvonne was 'Hilversum' en zo toch zo zat? Ze was toch zo blij onafhankelijk van al die nare mensen in dat wereldje haar mening te kunnen spuien?

Geld stinkt. :')
pi_203105642
If you can't beat them, join them
  zondag 9 januari 2022 @ 14:11:53 #223
429367 DKUp
ON TOUR
pi_203109278
Zat er natuurlijk wel aan te komen, hoewel ze eerst zei zich te gaan focussen op haar cheap sieraden, gaat ze opeens samenwerken met RTL Boulevard met juice.

Lekker hypocriet, snap dan niet dat je zegt rustig aan te doen met juice….

Nou ja dat Douwe Bob ding was natuurlijk ook wel fantastisch gevonden :+ :D :') _O-

Marco en André hebben even rust gekregen :D
SOONY
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 9 januari 2022 @ 14:21:38 #224
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203109395
quote:
14s.gif Op zondag 9 januari 2022 04:28 schreef Tengano het volgende:
Misschien zou Yvonne zelf wel een topic in SHO moeten hebben, maar ik vind het wel gezellig om haar hier bij te hebben zo af en toe. MIjn sympathie heeft ze wel :)
[..]

quote:
Mediadino’s als Evert Santegoeds denken al lopend tussen de drukpersen dat deze juicekanalen een tijdelijk verschijnsel zijn, maar niets is natuurlijk minder waar.
:D
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 9 januari 2022 @ 14:28:40 #225
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203109513
Ik moet nog maar zien of haar dit langzamerhand ‘onschadelijk’ maakt. Ze brengt zelf de juice eerst. En als RTL het aandurft dan kan ze dus een paar quotes opnemen. Vast tegen een soort vergoeding maar soit. Ze heeft het ook prima gered zonder RTL dus daar hoeft ze niet echt bang voor te zijn.

Ik ga er vanuit dat RTL nog steeds moet wachten op welke juice zij gaat brengen elke dag en naar aanleiding daarvan bepaalt of zij iets in de uitzending willen ipv dat ze haar juice éérst met hen deelt. Dat laatste zou haar wel wat vleugellam maken. Ze hoeven sowieso niet (meteen) al haar juice (Ali B, Marco B is in eerste instantie enorm lang over gezwegen bijv.).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')